Jasse Ikonen

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318
Jasse Ilvekseen vuoden pahvilla.

 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 706
Tulipas puskista, mutta en pane pahakseni.

Alta kolmikymppinen, jolla kuitenkin jo pitkä kokemus liigasta ja tuo monipuolisuutta ja variaatioita hyökkäykseen.

Toivottavasti tämä nyt ei kuitenkaan ollut se Plan B joka oli varattu Ruotsalaisen lähdön varalle.
 

Nulikka

Guest
Toivottavasti tämä nyt ei kuitenkaan ollut se Plan B joka oli varattu Ruotsalaisen lähdön varalle.

Tämä itsellenikin tuli ekana mieleen... Mutta muuten ihan hyvä lisä nuoreen joukkueeseen. Tuo kokemusta ja voittamisen kulttuuria joukkueeseen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 495
Kokemusta lisää nuoreen joukkueeseen ja työteliäs peluri. Ihan mukava lisä nykyiseen nippuun.

Kaudella 15-16 teki 19 maalia HIFK:ssa, jonka jälkeen ei ihan samaan malliin ole verkko heilunut. Paluu 10+ maalin mieheksi vähän Helsinkiä ja Oulua himmeämmissä valoissa? Kävisi minulle.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Jasse Ilvekseen vuoden pahvilla.

Aikas yllättävä uutinen. En edes tiedä miten suhtautua.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Laihanlainen plan B. Pitäisikö kirjoittaa plan b?

Saattaa olla, että Jasse on hankittu ihan muusta syystä, mutta jos hänet on hankittu Ruotsalaisen mahdollisen lähdön varalta, niin ehkä olisin itse odottanut syksyyn ja lähtenyt vasta sitten tarpeen vaatiessa hakemaan eri tason pelaajaa.
 

Mooses

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Hyvä tasaisen varma pelimies menestyvän joukkueen alempiin kenttiin ja pystyy tarvittaessa stunttaamaan ylemmissä kentissä. Laiturina omimmillaan, sentteripelaaminen nyt luonnistuu jotenkin. Raataa kovaa ja pelaa joukkueelle. Viime kauden katastrofialivoimaan taas hivenen lisää järkeä.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Tuo leveyttä sekä työmoraalia ja on pelaaja parhaassa iässä. Lasken suoraan vahvistukseksi vaikka ei 10 maalia tekisikään. Selkä ei oikene ja pelaa joukkueelle. Hyvä!
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 652
Ei tullut Korhosen Ville, mutta ei tämäkään huono ole. Hankintana tuskin liittyy millään tavalla Ruotsalaiseen, vaan ehkä ennemminkin Savilahden poistumiseen.

Monipuolistaa hyökkäystä ottamatta yhtään pois luisteluvoimasta, ja varmasti myös henkisellä puolella paljon annettavaa Ilveksen nuorelle joukkueelle.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
En näe tässä mitään negatiivista.
Kovaa työtä tekevä laituri ja vielä parhaassa iässä. Pelannut kovissa joukkueissa ja parhaat vuodet saattavat olla vielä edessä.
Ei me voida pelkillä lahjakkailla junnuilla lähteä ammattilaisliigaan. Ei varsinkaan, jos tavoite on suora play offs paikka.
Kalpassa mitali, sen jälkeen Jyp, Hifki ja Kärpät. Aina ei ole tälläisiä kavereita tänne naarattu. Ei ole jäähdyttelijä, ei Mestishaku, eikä edes muiden jämä. Olisi varmasti kelvannut muuallekkin. Hänet saatiin Ilvekseen.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
En näe tässä mitään negatiivista.
Kovaa työtä tekevä laituri ja vielä parhaassa iässä. Pelannut kovissa joukkueissa ja parhaat vuodet saattavat olla vielä edessä.
Ei me voida pelkillä lahjakkailla junnuilla lähteä ammattilaisliigaan. Ei varsinkaan, jos tavoite on suora play offs paikka.
Kalpassa mitali, sen jälkeen Jyp, Hifki ja Kärpät. Aina ei ole tälläisiä kavereita tänne naarattu. Ei ole jäähdyttelijä, ei Mestishaku, eikä edes muiden jämä. Olisi varmasti kelvannut muuallekkin. Hänet saatiin Ilvekseen.
No oma villi veikkaus, että Jyp, HIFK, Kärpät, Tappara eikä muutkaan kärkijengit olleet kiinnostuneita Ikosesta. Kyllä
luonnehtisin jämäpelaajaksi.

Mutta saa nähdä. Itse en haluaisi tämän Jasse Ikosen viemään kenenkään paikkaa nykyIlveksistä. Mun papereissani ei mahdu kokoonpanoon alustavasti, koska mielummin Päkkilää, Haapasta, Maccellia, Saarelaa ym nuoria.

Mielenkiintoinen tilanne. Määrällisesti selvää ylitarjontaa rosterissa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Mielenkiintoinen haku, ehkäpä hieman jopa yllättävä. Mutta varmasti onnistuu ja hyvinkin. Pelimies juuri parhaassa iässä... Kokemusta ja voittamisen kulttuuria omaava kaveri. Suorastaan erinomainen hankinta!
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 407
No oma villi veikkaus, että Jyp, HIFK, Kärpät, Tappara eikä muutkaan kärkijengit olleet kiinnostuneita Ikosesta. Kyllä
luonnehtisin jämäpelaajaksi.

Mutta saa nähdä. Itse en haluaisi tämän Jasse Ikosen viemään kenenkään paikkaa nykyIlveksistä. Mun papereissani ei mahdu kokoonpanoon alustavasti, koska mielummin Päkkilää, Haapasta, Maccellia, Saarelaa ym nuoria.

Mielenkiintoinen tilanne. Määrällisesti selvää ylitarjontaa rosterissa.
Jypiä en laskis enää kärkijengiks.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
No oma villi veikkaus, että Jyp, HIFK, Kärpät, Tappara eikä muutkaan kärkijengit olleet kiinnostuneita Ikosesta. Kyllä
luonnehtisin jämäpelaajaksi.

Mutta saa nähdä. Itse en haluaisi tämän Jasse Ikosen viemään kenenkään paikkaa nykyIlveksistä. Mun papereissani ei mahdu kokoonpanoon alustavasti, koska mielummin Päkkilää, Haapasta, Maccellia, Saarelaa ym nuoria.

Mielenkiintoinen tilanne. Määrällisesti selvää ylitarjontaa rosterissa.
Jos neljään etukäteen kovimpaan seuraan ei mahdu, niin ei se vielä jämäpelaajaksi tee.
Kyllä Liigassa on monta seuraa, jotka olisivat mielellään ottaneet.
Ja Jyp tässä silloin, kun Ikonen siellä pelasi.
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
753
Toivottavasti Jasse onnistuu Ilveksessä, vaikkakin olisin mieluummin kuullut Topias Haapasen pitkästä sopimuksesta Vainionpään tapaan.
 
Ylös