Jasse Ikonen

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 889
Jos neljään etukäteen kovimpaan seuraan ei mahdu, niin ei se vielä jämäpelaajaksi tee.
Kyllä Liigassa on monta seuraa, jotka olisivat mielellään ottaneet.
Ja Jyp tässä silloin, kun Ikonen siellä pelasi.
Tarkoitin esim. noita neljää. Tuskin oli kova kilpailu ja ottajia Ikosella jonoksi. En vaan jaksa uskoa.. Mutta, se siitä. Toivottavasti saadaan sitä mitä on haluttu
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
672
No oma villi veikkaus, että Jyp, HIFK, Kärpät, Tappara eikä muutkaan kärkijengit olleet kiinnostuneita Ikosesta. Kyllä
luonnehtisin jämäpelaajaksi.

Mutta saa nähdä. Itse en haluaisi tämän Jasse Ikosen viemään kenenkään paikkaa nykyIlveksistä. Mun papereissani ei mahdu kokoonpanoon alustavasti, koska mielummin Päkkilää, Haapasta, Maccellia, Saarelaa ym nuoria.

Mielenkiintoinen tilanne. Määrällisesti selvää ylitarjontaa rosterissa.
Mä oon sitä mieltä, että nimenomaan ipa tarvitsee tälläistä kokeneempaa ukkoo rosteriin, joka muutoin on ihan tarpeeksi junnuvoittoinen. Nää on niitä pelaajia, joita tarvitaan keväällä. Hyvä haku, tärkeä palanen jos menestystä haetaan.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
672
Samaa juuri mietin. Pakistokin hankala, hyökkäys täysin arvailua.. mitenköhän valmennus tuon miettii/on miettinyt.
On se kumma kun vihdoinkin meillä on pelaajia rosterissa loukkien ja viltityksen varalle ja tätä kautta kunnon kilpailutilanne, niin sitte mietitään että pakistossaki hankala tilanne että ketähän nyt peluutetaan. Ilveksellä on pitkään pitkään aikaan ainakin paperilla huippupakisto. Jos Maalahti loukkaantuu, niin tilalle voi heittää vaikka Matinpalon. Aivan loistava tilanne. Hattu pois päästä. Ilves on tulossa!!!!!!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 262
Mielenkiintoista nähdä, että miten Kivi & co. pystyy pitämään koko joukon tyytyväisenä peliaikaansa, kun aika moni on odottanut saavansa Ilveksessä mahdollisuuden läpimurtoon.

Jasse Ikonen on minun silmissäni jonkinlainen savolainen halpishalmo.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Mielenkiintoista nähdä, että miten Kivi & co. pystyy pitämään koko joukon tyytyväisenä peliaikaansa, kun aika moni on odottanut saavansa Ilveksessä mahdollisuuden läpimurtoon.

Jasse Ikonen on minun silmissäni jonkinlainen savolainen halpishalmo.

Eiköhän se ole pelaajien tehtävä pitää valmennuksen mielenkiinto yllä, että saisi sitä peliaikaa. Nyt ei voi kukaan surffailla, kun takana on jonossa heti seuraava kärkkymässä sitä surffaajan peliaikaa.

Eikä tarvi kuluttaa myöskään ketään loppuun runkkarin aikana, kun rotaatiossa riittää pelaajia lepuutusmielessä sekä tietty loukkien varalta.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Mutta saa nähdä. Itse en haluaisi tämän Jasse Ikosen viemään kenenkään paikkaa nykyIlveksistä. Mun papereissani ei mahdu kokoonpanoon alustavasti, koska mielummin Päkkilää, Haapasta, Maccellia, Saarelaa ym nuoria.
Se nyt vähän riippuu, mitä roolia ja pelitilannetta ajatellaan. Esimerkiksi alivoimalle ottaisin Jasse Ikosen ennen mainitsemiasi. Pistepotentiaali on sitten eri juttu, vaikka onhan Ikonenkin parhaalla kaudellaan tehnyt tehot 19+10=29, eli mikään jiriveistola ei siis kuitenkaan ole kyseessä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 889
Se nyt vähän riippuu, mitä roolia ja pelitilannetta ajatellaan. Esimerkiksi alivoimalle ottaisin Jasse Ikosen ennen mainitsemiasi. Pistepotentiaali on sitten eri juttu, vaikka onhan Ikonenkin parhaalla kaudellaan tehnyt tehot 19+10=29, eli mikään jiriveistola ei siis kuitenkaan ole kyseessä.
Totta, mutta kokoonpanoon mahtuu 13 hyökkääjää ja siihen porukkaan en tällä hetkellä Ikosta halua. Toki alivoimista samaa mieltä, mut sen takia en Ikosta pitäis 13 joukossa. Ei niin kova seppä aaveella kumminkaan an ole.

Mutta kokoonpamo lienee täysin erilainen, mitä itse olen ajatellut, kun liiga starttaa ja tuskin se omaan silmään huonolta näyttää
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Totta, mutta kokoonpanoon mahtuu 13 hyökkääjää ja siihen porukkaan en tällä hetkellä Ikosta halua.
12, jos ja kun mennään taas lähinnä 7 pakilla. Mutta jos alivoimaa pelaamassa ei ole Ja. Ikosen kaltaista pelaajaa, niin sitten siellä on taas Suomi, Rautiainen, ym. joiden energialle olisi muutakin käyttöä. Maccelli ym. uudet nuoret siellä ei ole, tai sitten olen ymmärtänyt jotain pahasti väärin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 916
On se kumma kun vihdoinkin meillä on pelaajia rosterissa loukkien ja viltityksen varalle ja tätä kautta kunnon kilpailutilanne, niin sitte mietitään että pakistossaki hankala tilanne että ketähän nyt peluutetaan. Ilveksellä on pitkään pitkään aikaan ainakin paperilla huippupakisto. Jos Maalahti loukkaantuu, niin tilalle voi heittää vaikka Matinpalon. Aivan loistava tilanne. Hattu pois päästä. Ilves on tulossa!!!!!!
Hankalaa kannattajan ennustaa ja miettiä.. sitä tarkoitin.
 

Ripa#13

Rivipelaaja
Viestejä
81
On tää kyl melko mielenkiintoista luettavaa kun tasonsa näyttänyt kaveri joka on nakannut yhdellä kaudella liigassa 19 häkkiä liigassa ei meinaa mahtua kokoonpanoon. Hattua on tarvinnut ottaa päästä pois toimiston suuntaan jo niin monta kertaa, että en enään sitä viitsi edes takaisin laittaa. Jäätävän hienoa on ollut seurata Ripan ja koko organisaation toimintaa.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
834
Täytyy nyt kuitenkin muistaa että aina tulee loukkaantumisia ja meidän rosterissa Nalli ja Järventie kuten olen ennenkin kirjoittanut tuskin vielä liigatasoa. Eikä ole ollenkaan selvä että Päkkilä,Maccelli,Saarela ja Ahopelto pystyvät koko kautta vetämään liigarytmissä siksi on tärkeää olla laajuutta ja juuri sitä Ikonen tuo. Puolustuksesta olen samaa mieltä,siellä on laajuutta luokkaantumisienkin varalta. Jos Ikonen ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon niin sehän on vain plussaa ja kertoo sen että meidän nuoret on jo ensi kaudella valmiit isoon rooliin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 889
12, jos ja kun mennään taas lähinnä 7 pakilla. Mutta jos alivoimaa pelaamassa ei ole Ja. Ikosen kaltaista pelaajaa, niin sitten siellä on taas Suomi, Rautiainen, ym. joiden energialle olisi muutakin käyttöä. Maccelli ym. uudet nuoret siellä ei ole, tai sitten olen ymmärtänyt jotain pahasti väärin.
Niin. 12 tai max 13. Mutta jos nuoret esim. Maccelli, Päkkilä, Haapanen, Saarela mahtuvat top 12 joukkoon ni tila loppuu yksinkertasesti kesken. Ennen Jasse Ikostakaan ei nuo kaikki mahdu kerralla top12. Laske itse rosterista ja huomaat. En jaksa luetella niitä itse tähän.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 262
Kyllä Saarelan ja Maccellin kohdalla varmasti odotusarvona on, että paikka on pääosin Liigassa, eikä Mestiksessä. Toisaalta on hyvin vaikea kuvitella, että Haapanen tai Vainionpää huokuisivat suurta tyytyväisyyttä, jos näiden viime kauden näyttöjen perusteella ei heitä suunniteltaisi aloituskokoonpanoon. Kummankin kohdalla pitää muistaa, että he ovat hyvin potentiaalisia pidemmän ajan Ilveksiä, joiden kehittämisen pitäisi olla vähintään yhtä suuri panostuksen kohde kuin NHL-sopimusta odottavien rekrytointien.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 776
Suomi-Leino-Rautiainen
Maccelli-Mieho-Ikonen
Lepaus-Saarela-Antonen
Haapanen-Vainionpää-Ja Ikonen
Päkkilä-Ahopelto-järventie

Unohtuiko joku? Joku kova jää ulkopuolelle, mutta tuskin on kertaakaan tilannetta, että kaikki parhaat on yhtä aikaa kehissä.

Itte se pitää jokaisen junnunkin tie raivata ylös. Ikonen mahtui kuitenkin top 4-jengissä pelaamaan kaikki loppukauden pelit, ettei nyt automaattisesti pelkällä potentiaalilla kammeta pois rosterista.

Olis muuten veemäinen nelonen tuo. Haapanen osaa riistää kiekkoja, Vainari ajaa kaikkea mikä liikkuu ja Ikonen on koko ajan vastustajan iholla. Eikä olisi kädetön hyökkäyspäässäkään.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Mutta jos nuoret esim. Maccelli, Päkkilä, Haapanen, Saarela mahtuvat top 12 joukkoon ni tila loppuu yksinkertasesti kesken. Ennen Jasse Ikostakaan ei nuo kaikki mahdu kerralla top12. Laske itse rosterista ja huomaat. En jaksa luetella niitä itse tähän.
Juu, osaan kyllä hahmotella kokoonpanoa. Ketkä sinä valitsisit hyökkääjistä alivoimalle, jos noita nuoria on mahdollisimman monta kokoonpanossa? Tuskin sentään heitä.
 

Lonkki

Rivipelaaja
Viestejä
86
Hyvä hankinta. Pystyy pelaamaan roolia kuin roolia ja pelaa logolle. Varmasti tulee olemaan koko kauden arvokas lisä nuoreen joukkueeseen. 19 maalia ei joka puukäsi liigassa tee, ei edes vahingossa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 889
Juu, osaan kyllä hahmotella kokoonpanoa. Ketkä sinä valitsisit hyökkääjistä alivoimalle, jos noita nuoria on mahdollisimman monta kokoonpanossa? Tuskin sentään heitä.
Täytyy myöntää, etten ole av pelaajia miettinyt. Kinkkinen tilanne. Onneks ei tarvi ite miettiä kokoonpanoja. Harvinaisen hankalaa Ilveksessä positiivisessa mielessä ens kaudella.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 133
Hyvä hankinta.Kyllähän sen näki,että hyökkääjistö ei voi mitenkään olla valmis ja tällainen monessa liemessä keitetty kaveri on erittäin hyvä syvyyshankinta.
 

Ake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Juuri näin . Kokenut kaveri vaikka Vainionpään vierelle vastujan ykköstä hämmentämään.
 
Ylös