Robin Alvarez

greguaaonkova

Rivipelaaja
Viestejä
37
alvarez olikin pakki:D
 

Liitteet

  • IMG_3386.png
    IMG_3386.png
    571,8 KB · kertaa luettu: 254

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Pelasi parhaimillaan ihan ok peliä, mutta potentiaali vaan ei riittänyt. Olis kyllä luullut SHL pelaajan parantavan viime kaudesta
Kyllä se potentiaali on jo 36-vuotiaana saavutettu ja käyrä alkaa olla jo rajusti laskeva. Kaikkia pelityylejä ei pelaa tehokkaasti kun raja ylittyy ja keho ei enää kestä. Voi ongelmat pelityylillisiäkin olla. Aika Malmössä kertoo vieläkö on virtaa. Itse veikkaan että palasi vaan lopettamaan uransa.
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311
Odotuksissa sellainen Jasse Ikonen vol 2. joka tekee voittavia ratkaisuja ja on ehkä hieman näkymätön syksyllä, mutta kauden edetessä ja kamppailuvaateen kasvaessa nousee esiin voittamalla maaliin johtavia kaksinkamppailuja. Etenkin tuo pistetahti pleijareissa aiemmilta kausilta nostaa odotuksia.

Kaikki tämä pelkän tilastoskouttauksen perusteella, mutta vaikuttaisi siltä, mitä tämän(kin) kauden Ilves kaipaa. Runkosarjassa tehoilijoita meillä riittää, mutta löytyykö niitä, jotka pitää saman tason tai jopa nostaa sitä myös pleijareissa?

Noh, tätähän ei sitten nähty ollenkaan. Pettymysten pettymys, vaikka alku olikin lupaava. Paperilla kyllä hyvä hankinta, mutta ei vaan natsannut. Toisaalta, ei ole ainoa tämän kauden hankinnoista jolla on jäänyt piippuun. Pitäisikö katseita kääntää valmennuksen suuntaan? Toki, sarjakärjessä edelleen, mutta onhan tässä kysymysmerkkejä.

Twitteristä hieman pidempi lainaus

"Kun ihmiset näkevät numeron #11 Ilves-paidassa, haluan heidän ajattelevan, että hän pelasi täydellä sydämellään, teki kovasti töitä ja antoi kaikkensa."
— Robin Alvarez
Mulla ei kyllä herännyt näitä ajatuksia. Mites muut?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Onhan tuo toivotonta, jos 4v ja 6 v lapset on kokonaan toisessa maassa, etkä näe niitä kuin ajoittain. Toivoton yhdistelmä. Itse kun ikävöin koirianikin jo työpäivän aikana.. Mutta hyvä, että pääsi kotiin lapsien ja vaimon luo. No hard feelings Robin. Eteenpäin..
Nuo mainitsemasi on isoja juttuja tosiaan, mutta kyllä mulla silti herää kysymys että paljonkohan se tillu makso tälle.....jotenkin vois kuvitella mitään mistään tietämättä, että ei ihan pikku rahalla liikkunut ekaa kertaa urallaan kotimaan ulkopuolelle edellä mainitut seikat huomioon ottaen.
 
Ylös