Juho Rautanen

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 753
Ja meinaat että kun taistelee paikasta auringossa niin luopuu tosta vain pelaajista jotka on peliajassa kärjessä???
Ei vaan saavat tilalle pelaajan joka jatkaa ensi kaudellakin ja joka tuo hieman eri asioita peliin. Jurmo on pelannut Kouvolassa hyvin ja vastuu on kasvanut.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 911
Rautanen on ollut todella hyvä roolissaan. Jännä nähdä kumpi pelaa Latvala vai Rautanen kun Masin on takaisin. Enkä väitä, että Latvalassakaan on mitään vikaa.

Vai vedetäänkö välillä häijysti 4 pakki parilla ja vajaalla hyökkäyksellä?

Friman - Clendening
Masin - Niku
Parikka - Latvala
Rautanen - Pelli
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ihan varmasti sai. Vai meinaako joku että esim.Masin annettaisiin vaihdossa johkin "tulevaisuuden lupaukseen" kun soppari loppuu tänn kauteen.

Vaikka Rautanen on tällä hetkellä hyödyllisempi pelaaja joukkueelleen, ei kahden tällaisen pelaajan arvoja vain sen mukaan vertailla.

Jurmo tosiaan vetää KooKoossa kakkosparissa ja pelaa sellaisen 15min/ottelu. Rautanen pelasi muutaman minuutin enemmän, mutta kuitenkin vähemmän kuin edelliskausina.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Vai vedetäänkö välillä häijysti 4 pakki parilla ja vajaalla hyökkäyksellä?

Friman - Clendening
Masin - Niku
Parikka - Latvala
Rautanen - Pelli
Yksi puolustaja olisi pakko merkata hyökkääjäksi kokoonpanoihin koska kokoonpanoon voi merkata vain 7 puolustajaa.

Kun Masin palaa niin Rautanen tippuu.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Yksi puolustaja olisi pakko merkata hyökkääjäksi kokoonpanoihin koska kokoonpanoon voi merkata vain 7 puolustajaa.

Kun Masin palaa niin Rautanen tippuu.

Tai sitten Mašin pelaa alkuun pienemmällä kuormalla joka toisen pelin tms. Rautanen on todennäköisesti kuitenkin rotaatiossa ja on varmasti tiedostanut tilanteensa tänne tullessaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tai sitten Mašin pelaa alkuun pienemmällä kuormalla joka toisen pelin tms. Rautanen on todennäköisesti kuitenkin rotaatiossa ja on varmasti tiedostanut tilanteensa tänne tullessaan.
Itse veikkaan, että kun Masin palaa niin pelaa 1-3 ottelua seiskapakkina.

Jännä nähdä miten nuo parit nyt sitten asettuu.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Itse veikkaan, että kun Masin palaa niin pelaa 1-3 ottelua seiskapakkina.

Jännä nähdä miten nuo parit nyt sitten asettuu.
Kyllä mä veikkaan, että Masin pelaa Nikun kanssa. Niku pelas Jypissä nimenomaan tuota oikeaa pakkia, samantyylisellä roolituksella. Sen verran hazardeja väläytyksiä on myös Nikulta tullut, että Domi on paras mies rinnalle.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Tai sitten Mašin pelaa alkuun pienemmällä kuormalla joka toisen pelin tms. Rautanen on todennäköisesti kuitenkin rotaatiossa ja on varmasti tiedostanut tilanteensa tänne tullessaan.
Se on noin kolme peliä ja Masinaattori on kahden eniten pelaavan pakin joukossa.

Masin on Ilveksen paras puolustava puolustaja aika moneen vuosikymmeneen. Palataan tähän viestiin taas joskus sitten, kun mestari on taas kokoonpanossa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Se on noin kolme peliä ja Masinaattori on kahden eniten pelaavan pakin joukossa.

Masin on Ilveksen paras puolustava puolustaja aika moneen vuosikymmeneen. Palataan tähän viestiin taas joskus sitten, kun mestari on taas kokoonpanossa.

Kukaan meistä ei tiedä Mašinin kuntoa. Jos kyse on jostain selkävammasta, en itse ottaisi riskejä. Nyt on varaa kierrättää.

Oleellista on, että Mašin on pudotuspeleissä täydessä iskussa ja pelaa tuolloin sen +20 min ottelua kohti.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Kukaan meistä ei tiedä Mašinin kuntoa. Jos kyse on jostain selkävammasta, en itse ottaisi riskejä. Nyt on varaa kierrättää.

Oleellista on, että Mašin on pudotuspeleissä täydessä iskussa ja pelaa tuolloin sen +20 min ottelua kohti.
No kattellaan. Kolme peliä annan aikaa.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 463
Vai vedetäänkö välillä häijysti 4 pakki parilla ja vajaalla hyökkäyksellä?

Friman - Clendening
Masin - Niku
Parikka - Latvala
Rautanen - Pelli
En tiedä mikä on Masinin kondis mutta kiire ei ole palata. Niku-Pelli toimii niin hyvin etten siihen koskisi. Jos on pientäkin huolta kunnosta niin Masin taistelee Rautasen kanssa lähinnä seiskapakin roolista. On meinaan melko rautanen toi pakisto.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 463
Kukaan meistä ei tiedä Mašinin kuntoa. Jos kyse on jostain selkävammasta, en itse ottaisi riskejä. Nyt on varaa kierrättää.

Oleellista on, että Mašin on pudotuspeleissä täydessä iskussa ja pelaa tuolloin sen +20 min ottelua kohti.
Komppaan tätä ettei mitään järkeä vaarantaa pleijareita koska pakisto on nyt riittävä muutenkin. En oikein ymmärrä mistä näkökulmasta Masinia pitäisi hoputtaa kokoonpanoon.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
382
Vois sometiimi tehdä kaverista pienen teaservideon missä kaverin parta ajetaan ja rastoittunu tukka leikataan. Pelipaita haetaan kellarivarastosta, pölyt puristellaan, koin syömät reijät paikataan. Luistimien terät vaihdetaan ja haetaan uudet nauhat sporttia10stä.
Lopussa Juho vetää lasin beroccamehua ja toteaa "myä oon valamis!" :cool:
 
Ylös