Adam Najman

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 853
Onneksi saatiin Tillu tuomittua tässäkin tapauksessa heti kärkeen.
Minä kommentoin vain sen mitä Kodytekin tapauksesta olen kuullut.

Toivotaan että Najman tänne tulee ja mieluusti että pelaa hyvin ja mahdollisesti jatkaakin.

Tämän tason pelaajat toki saattavat muutenkin hypätä isompiin ympyröihin.
 
Viimeksi muokattu:

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Minä kommentoin vain sen mitä Kodytekin tapauksesta olen kuullut.

Toivotaan että Najman tänne tulee ja mieluusti että pelaa hyvin ja mahdollisesti jatkaakin.

Tämän tason pelaajat toki saattavat muutenkin hypätä isompiin ympyröihin.

Jaa itse taas kuullut, että IFK:n tarjous oli luokkaa mottipäinen. Jos ei ihan, niin lähellä kolmosella alkavaa. Tähän Ilves ei halunnut enää vastata.
 
Viimeksi muokattu:

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 528
Jaa itse taas kuullut, että IFK:n tarjous oli luokkaa mottipäinen. Jos ei ihan, niin lähellä kolmosella alkavaa, mihin Ilves ei halunnut enää vastata.
Voin olla ihan hakoteillä, mutta eikös HIFK tarjonnut tuon sopimuksen käytännössä ensimmäisten viikkojen aikana suorilta.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 652
Itse luulen että tämä julkistus oli pullataikinan lailla kohonneen Mattilan uutisen lasketusta...Ajankohta sopisi niin hyvin..Ja ehkä koska palstalaisilla oli ollut kaveri jo pitkään ketjukoostumuksissa mukana eli jo tietoakin..

Niin voi olla, mutta olisihan se taikina varmaan paremmin lässähtänyt, jos olisi Lööke julkistettu samalla?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 853
Jaa itse taas kuullut, että IFK:n tarjous oli luokkaa mottipäinen. Jos ei ihan, niin lähellä kolmosella alkavaa, mihin Ilves ei halunnut enää vastata.
Joo, ei poista sitä tosiasiaa että Ilveksen ensimmäinen tarjous oli luokaton.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Jaa itse taas kuullut, että IFK:n tarjous oli luokkaa mottipäinen. Jos ei ihan, niin lähellä kolmosella alkavaa. Tähän Ilves ei halunnut enää vastata.
Helvetin hyvä, ettei Ilves lähtenyt tähän mukaan. Asenteesta tykkään, mutta jäihän se rakettialun jälkeen aika vajaaksi. Omaan silmään aika keskinkertainen liigasentteri josta ei kannata isompia maksaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 853
Helvetin hyvä, ettei Ilves lähtenyt tähän mukaan. Asenteesta tykkään, mutta jäihän se rakettialun jälkeen aika vajaaksi. Omaan silmään aika keskinkertainen liigasentteri josta ei kannata isompia maksaa.
Olen samaa mieltä tästä. Kärsii myös tuosta koosta, vaikka asennetta kyllä on.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
En ymmärrä mitä tuosta Kodytekista jaksetaan kitistä. Aivan liian olematon pelinrakennus taito kärkisentteriksi. Alaketjuihin puolestaan aivan liian pieni ja jäi hyvin usein kamppailuissa heti kättelyssä sen takia kakkoseksi. Najman on varmasti parempi palanen meille. Eteenpäin.

Tuohan arvioitiin meillä ihan oikein, että laukasuprosentti oli Kodytekilla aivan liian korkea ja muut avut ei niin hyviä. Ei tarjottu just silloin syksyllä ”mottipäistä”, kun arvo oli korkeimmillaan. Ja siitähän se taso laskikin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 185
En ymmärrä mitä tuosta Kodytekista jaksetaan kitistä. Aivan liian olematon pelinrakennus taito kärkisentteriksi. Alaketjuihin puolestaan aivan liian pieni ja jäi hyvin usein kamppailuissa heti kättelyssä sen takia kakkoseksi. Najman on varmasti parempi palanen meille. Eteenpäin.

Tuohan arvioitiin meillä ihan oikein, että laukasuprosentti oli Kodytekilla aivan liian korkea ja muut avut ei niin hyviä. Ei tarjottu just silloin syksyllä ”mottipäistä”, kun arvo oli korkeimmillaan. Ja siitähän se taso laskikin.
Ei kyse ole Kodytekista vaan Tillusta. "Syyllinen" pitää aina löytää ja täten tiettyjen henkilöiden on päästävä korostamaan omaa erinomaisuuttaan kun ovat saaneet käännettyä narratiivin niin että koko homma on Tillun vika.

Sama juttu Najmanin kanssa äskettäin. Ei olla iloisia että tuon luokan pelimies tulee Ilvekseen vaan aletaan heti syyttämään urheilujohtajaa asiasta x (sopparin pituus) välittämättä yhtään siitä että oliko edes teoriassa mahdollista saada Najmania tänne pidemmällä sopparilla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
En ymmärrä mitä tuosta Kodytekista jaksetaan kitistä. Aivan liian olematon pelinrakennus taito kärkisentteriksi.
Miksi sen pitäisi olla aina sentteri joka sitä peliä tekee? Ihan hienosti onnistui kun Stransky teki laidalta peliä ja Kodytek porhalsi keskellä.

Oliko Tommi Tikka jotenkin peliä tekevä sentteri Ilveksessä? Muistaakseni pelasi pisteiden valossa melkoisen hyvät pudotuspelit kun laidalla oli peliä tekevä Mäntykivi.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Miksi sen pitäisi olla aina sentteri joka sitä peliä tekee? Ihan hienosti onnistui kun Stransky teki laidalta peliä ja Kodytek porhalsi keskellä.

Oliko Tommi Tikka jotenkin peliä tekevä sentteri Ilveksessä? Muistaakseni pelasi pisteiden valossa melkoisen hyvät pudotuspelit kun laidalla oli peliä tekevä Mäntykivi.
Tikka ei ollut, mutta kokonsa ja kamppailuvoiman takia soveltui erinomaisesti alaketjuihin eli kolmosessa pelasi. Kodytekista en voi sanoa samaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Tikka ei ollut, mutta kokonsa ja kamppailuvoiman takia soveltui erinomaisesti alaketjuihin eli kolmosessa pelasi. Kodytekista en voi sanoa samaa.
Niin no joo meidän top3 sentterit peliajan mukaan.
1. Palve 17:33
2. Kodytek 17:12 (yllättävän lähellä Palveen minuutteja)
3. Mäntykivi 16:23

Aika tasasesti meidän top3 pelasi, mutta Kodytek nyt oli peliajan mukaan kakkos sentteri.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Niin no joo meidän top3 sentterit peliajan mukaan.
1. Palve 17:33
2. Kodytek 17:12 (yllättävän lähellä Palveen minuutteja)
3. Mäntykivi 16:23

Aika tasasesti meidän top3 pelasi, mutta Kodytek nyt oli peliajan mukaan kakkos sentteri.
Ja mieluummin kakkos sentteriksi otan jonkun perinteisemmän sentterin joka pystyy pelaamaan vahvasti kiekolla ja rakentamaan peliä. Yritän nyt vain sanoa, että Najman on todennäköisesti parempi pala sapluunaan kuin Kodytek.
 
Ylös