Haikurin paljastuskirja Ilveksen playoff peleistä

Status
Viestiketju on suljettu.

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 553
Kyllä asia nyt vain näin on… :D Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.

Älä sitten jätä roikkumaan, koska noita juttuja ei varmasti johto tai Pendo itse tule meille kannattajille koskaan avaamaan.

Toivon, että puhut paljastuksissasi totta. Vaikka mitä minä olen epäilemään, kipinäketjussakin olin sinun kova fani. Huomista odotellessa :D

Edit. En tiedä kumpi on sairaampaa, uskoa Ilvekseen joka kausi vai uskoa Haikuriin.

Älä sit vaan jänistä huomenna ja kerro että foorumi vei mennessään. ;)

Anna tulla sitten oikein sydämen kyllyydestä mitään sensuroimatta.

Tulen kirjoittamaan kaikki asiat juuri siten miten ne on kuultu ja huom vain ne joiden tiedän olevan totta. Tekstiä tulee.

Faktaa tulee huomenna ja ei. Foorumi ei vie mennessään näissä tai tarinoita ei ole ”keksitty”. Kovaa ja kaunistelematonta tekstiä.

Laitappa jo ketjua pystyyn "Haikurin paljastuskirjat 30.3."

Ja jengi ostaa tämän.

Tottakai Palveen lapsen syntymä menee pelien edelle, asiat perspektiiviin.

Joku voi laittaa ja mainita minut siellä, itse en osaa mitään tehdä :D Mutta ajattelin pitää alkuun suuni kiinni jottei mikään häiritse joukkuetta. Nyt on kuitenkin avata asioita ja kyseenalaistaa miksei mitään ole tehty. Huomenna starttaillaan 12.00

Ei vittu, ei aina...Myrrä, Kontiolan ryyppyreissut, miksi aina Ilveksellä on jotain " Salkkari kamaa " kulisseissa.

Ymmärrän että ollaan synnytyksessä ja sivussa mutta sitä en että meidän ykkös sentterillä on lupa jättää joukkue kesken tärkeimpien pelien eikä velvoiteta palaamaan. Ok senkin ymmärtää vielä jollain tasolla mutta olisiko tähän pitänyt varautua? Mitä mieltä?



En nyt syytä tästä Palvetta. Mikään ei ole tärkeämpää kuin omat lapset. Kaikki me isät tiedämme sen, nyt on kyse seurasta ja näihin asioihin reagoimisesta.

Varaa oli jos katsot kuinka hyvät runkosarjat meidän sentterit pelasi pl. Bau.

Se tästä aiheesta kun ei sulla oikeasti mitään tietoa ole, kunhan länkytät ja jengi lankeaa koska haluavat löytää syylliset.

Menee ohi aiheen, mut nyt on ketju tehty

Toivotaan et toisella oli viimeinen työpäivä…
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Huomenna jatketaan 12.00

Kaikki jotka seuran sisältä tietävät asioita pystyvät nämä seuraavat jutut vahvistamaan. Ja sen saa tehdä, en höpöttele huomenna tulevia lämpimikseni tai keksi asioita. En myöskään kirjoittele siksi että haluaisin kiusata @Janko :a.

Toivon että kaikki kirjoittamani jutut joku ottaa puheeksi ja kysytään johdolta. Edelleen, @Yönritari ei ole minun hallinnoima käyttäjä. Kirjoittaisin sillä kaiken jos olisi enkä olisi ”haikurilla” enää palannut.

Huomiseen!
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 275
Näin tuli helmikuun 10. pv kirjoitettua:

"Joskus Ilvesfoorumi heittää kollektiivisella hauiksellaan jonkun nimimerkin bittihelvettiin. Aina silloin tällöin sieltä kuitenkin lähetetään jotain takaisin. Pantterin kynnet repivät hattupäistä ratsastajaa ylös pystysuoraa kuilua. Sellainen tunne, että Haikurista kuullaan vielä."

:' )
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 824
Eipä tässä puuhasteluseurassa yllätä enää mikään.

Tampereen Ilves on kirottu seura, joka tänä vuonna lähti ostamalla voittoa tavoittelemaan. Eipä onnistunut sekään.

Aina meidän ykkösnyrkit pettää keväällä. Aina me ollaan ne jotka sulaa tärkeimmissä paikoissa.

Noh.... Onneksi aina tulee uusi kausi. Eipä sentään tarvinnut tänä vuonnakaan jännittää sarjakarsinnoista, vaikka saattaa olla tätä menoa äkkiä se tie taas koettavana.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 901
Koska Blegifanilla ei oikeasti ole tietoja.
Kyllä minä tiedän että siellä on myös tietoja. On jo pidemmän aikaa kuitenkin vihjaillut tästä ”Tillu/Myrrä” -casesta ja muusta että sieltä tulee asiat vielä ilmi.

Lisäksi kuinka Tillu korona-aikoina teki vaikka ja mitä. Harmillisesti on jättänyt kuitenkin nuo roikkumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös