Lippuja vähävaraisille?

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Yksittäislippujen listahinnan mukaan mahdollistimme 71 henkilölle pääsyn peliin ja jos toteutus on perhelippuina, niin vieläkin useamman.

Hyvä me!:)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Yksittäislippujen listahinnan mukaan mahdollistimme 71 henkilölle pääsyn peliin ja jos toteutus on perhelippuina, niin vieläkin useamman.

Hyvä me!:)
Niin toivottavasti myös Ilves tuosta katsoo jonkun järkevän paketin :)
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 154
Yksittäislippujen listahinnan mukaan mahdollistimme 71 henkilölle pääsyn peliin ja jos toteutus on perhelippuina, niin vieläkin useamman.
Se on ihan sama kuka tai mikä näitä järjestää, pääasia on, että lapset saavat iloa elämään. Tämä varsinkin sellaisille lapsille, joilla elämä ei ole todellakaan täynnä luksusta. Tärkeällä asia ollaan.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 354
Miten ihmeessä mä en oo tätä ketjua ennen huomannu?

Vieläkös tähän kerkiää osallistumaan? Kyllä omistakin vähäisistä rahoista raaskii näin hienon asian vuoksi muutamasta kympistä luopua.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Miten ihmeessä mä en oo tätä ketjua ennen huomannu?

Vieläkös tähän kerkiää osallistumaan? Kyllä omistakin vähäisistä rahoista raaskii näin hienon asian vuoksi muutamasta kympistä luopua.
Varmasti ehdit kun pistät vaan viestiä toimistolle.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Miten ihmeessä mä en oo tätä ketjua ennen huomannu?

Vieläkös tähän kerkiää osallistumaan? Kyllä omistakin vähäisistä rahoista raaskii näin hienon asian vuoksi muutamasta kympistä luopua.
Ahmiksen puhelinnumero on Ilveksen verkkosivuilla. Soita sille ja kysy onnistuisiko.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Miten ihmeessä mä en oo tätä ketjua ennen huomannu?

Vieläkös tähän kerkiää osallistumaan? Kyllä omistakin vähäisistä rahoista raaskii näin hienon asian vuoksi muutamasta kympistä luopua.
Juuri sain Samilta viestiä:

"43 henkilöä ja kokonaissumma 2085 €. :)

Tästä eteenpäin he voivat käydä itse ostamassa lippuja esim. Ilves-Kaupalta, mikäli joku haluaa vielä mukaan."

Eli Kaupan kautta jatkossa ja mainitsee kassalla vaikka tuon Hope-keräys.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 354
Juuri sain Samilta viestiä:

"43 henkilöä ja kokonaissumma 2085 €. :)

Tästä eteenpäin he voivat käydä itse ostamassa lippuja esim. Ilves-Kaupalta, mikäli joku haluaa vielä mukaan."

Eli Kaupan kautta jatkossa ja mainitsee kassalla vaikka tuon Hope-keräys.
Asia selvä. Tarviikin käydä kantamassa kortensa kekoon ens kerralla kun Arenan läheisyydessä liikkuu.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Nyt, kun yleisesti jo spekuloidaan "millaista määrää hopelaisia liikautetaan", niin laitetaan pieni tiiseri, kun korvanappi juuri lauloi...:

"Kun 20 tykkää tästä kommentista, kerron lippujen lukumäärän" :p kjäh kjäh
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Nyt, kun yleisesti jo spekuloidaan "millaista määrää hopelaisia liikautetaan", niin laitetaan pieni tiiseri, kun korvanappi juuri lauloi...:

"Kun 20 tykkää tästä kommentista, kerron lippujen lukumäärän" :p kjäh kjäh
Yllytetään vähän; saattaapi joku myönteisesti yllättyä...
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Sen verran pikkulinnut ehtivät kaikkien työkiireiden ja lontoon puhumisen keskellä visertää mun korvaan, että lippunippu on toimitettu Hopelle. Kerrankin edes jossain asiassa mun elämässä ollaan ajoissa. :)

Ja perästä kuulunee, nöyryytetään eka nyt ainakin ensin Kärpät ja rokkaillaan Kouvostoliitto mottiin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 934
Sen verran pikkulinnut ehtivät kaikkien työkiireiden ja lontoon puhumisen keskellä visertää mun korvaan, että lippunippu on toimitettu Hopelle. Kerrankin edes jossain asiassa mun elämässä ollaan ajoissa. :)

Ja perästä kuulunee, nöyryytetään eka nyt ainakin ensin Kärpät ja rokkaillaan Kouvostoliitto mottiin.
Minkäslainen lippukasa sieltä saatiin?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Kovista kovin = Ilvesfoorumi.

Hyvä me!! :D (FB:stä kuvitus)

Screenshot_20231012_135823_Facebook.jpg
 
Ylös