Lippuja vähävaraisille?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Nyt kun tuli tämä ketju taas avattua, niin eiköhän me perskuta toteuteta tuo "Ylimääräiset Ilves-fanikamat Hopelaisille joulupakettiin" -tempaus?

Itselläkin muutamat huivit ja pipat sun muut lippikset ja t-paidat, joita ei tule käytettyä ja kaapin perällä vain pölyyntyvät...

Onko muita mukana?
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Nyt kun tuli tämä ketju taas avattua, niin eiköhän me perskuta toteuteta tuo "Ylimääräiset Ilves-fanikamat Hopelaisille joulupakettiin" -tempaus?

Itselläkin muutamat huivit ja pipat sun muut lippikset ja t-paidat, joita ei tule käytettyä ja kaapin perällä vain pölyyntyvät...

Onko muita mukana?
Olis hyvä, jos areenan aulaan sais sellasen ison rullakon, tai vastaavan, johon vois käydä tuotteet tiputtaan. Moni voisi käydä ihan vartavasten ostamassa kaupalta jotain pientä, mitä häkkiin tiputtaa. Mikäli häkki täyttyisi hyvää vauhtia ja olisi näkösällä, moni lähtisi mukaan ikään kuin imussa. #lumipalloefekti
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Olis hyvä, jos areenan aulaan sais sellasen ison rullakon, tai vastaavan, johon vois käydä tuotteet tiputtaan. Moni voisi käydä ihan vartavasten ostamassa kaupalta jotain pientä, mitä häkkiin tiputtaa. Mikäli häkki täyttyisi hyvää vauhtia ja olisi näkösällä, moni lähtisi mukaan ikään kuin imussa. #lumipalloefekti
Voin paljastaa, että vähän vastaavankaltaista järjestelyä on jo tiedusteltu. ;) Katotaan saadaanko järkättyä ja mitä saadaan, jos saadaan...

(vaikken mä mitään järkkääkään - mä vaan ideoin, kyselen, kyseenalaistan ja härnään :p)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Uutta keräystä odotellessa! Ilmeisesti joulun alle voisi olla mahdollinen?
Tuossa nyt voisi olla hyvinkin seuraava kuvio, toki vaatisi toimistolta jotain lipputarjousta peliin. Nythän Sport-otteluun saatiin lipputarjouksista järjettömän hieno vipuvarsi.

TO 21.12. 18:30 Ilves - Ässät, Tampere
Teema: Joulupeli

P.S. pienen pieni Schweinstein Vaden ja Hintsasen podille, kun hyvän Lasten pelin raportin lomassa ei sitten vahingossakaan mainittu Hope-tempausta... :rolleyes:
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tuossa nyt voisi olla hyvinkin seuraava kuvio, toki vaatisi toimistolta jotain lipputarjousta peliin. Nythän Sport-otteluun saatiin lipputarjouksista järjettömän hieno vipuvarsi.

TO 21.12. 18:30 Ilves - Ässät, Tampere
Teema: Joulupeli

P.S. pienen pieni Schweinstein Vaden ja Hintsasen podille, kun hyvän Lasten pelin raportin lomassa ei sitten vahingossakaan mainittu Hope-tempausta... :rolleyes:
No tuota samaa kummastelin, eivät ole missään vaiheessa maininneet sanallakaan.
Enkä siis usko, että sinä, minä tai kukaan muukaan osallistuja olisi mitenkään kiitoksien tai kehujen kipeä, vaan lähinnä, että olihan se jonkinmoinen osoitus yhteisöllisyydestä ja sen voimasta, että noin pienessä ajassa polkaistiin tuommoinen kamppis.
Vielä kun itse oon pitkään ollut sitä mieltä, että se yhteisöllisyys on Ilveksen tärkein myynti"tuote".
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
No tuota samaa kummastelin, eivät ole missään vaiheessa maininneet sanallakaan.
Enkä siis usko, että sinä, minä tai kukaan muukaan osallistuja olisi mitenkään kiitoksien tai kehujen kipeä, vaan lähinnä, että olihan se jonkinmoinen osoitus yhteisöllisyydestä ja sen voimasta, että noin pienessä ajassa polkaistiin tuommoinen kamppis.
Vielä kun itse oon pitkään ollut sitä mieltä, että se yhteisöllisyys on Ilveksen tärkein myynti"tuote".
Tämäpä juuri.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Nostellaas tätä taas vähän näkyviin, kun sain juuri Hopelta kiitokset koko Ilvesfoorumille sähköpostiin - liput meni kuin kuumille kiville ja Ilves kiinnostaa ja innostaa. :D

Se mun ilmoille heittämä idea sai hyvin innostuneen vastaanoton (en nyt lähde sitä tarkemmin avaamaan, eikä tietty sellaisena toteudu 100%), mutta koska Hopen tiiminvetäjä pyysi multa alustavasti markkinointiapuja Ilvesfoorumin suuntaan, niin kysäsen, aktivoin ja ennakkomarkkinoin:

"Jos saataisiin johonkin peliin järkättyä fanikamalahjoitus offensiivi Arenalle, olisitko mukana?" Hopen tiiminvetäjä lupasi itse tulla paikalle työnimi hopenständille.

Tykkäys ja se että "ponsi" noteerataan riittää toistaiseksi (eikä ennen kuin tstolta saadaan kättä pitempää voida mihinkään lähteäkään). :)

Mä oon mukana kun pukama, vaikka hyvin todnäk en paikalle pääsekään!!
 
Viimeksi muokattu:

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Hopelta tuli faceen "kuulutus" - Hyvinkään hullulle pukkasi heti ajatus, että jumankauta...kyllähän iskä ja pappa on lahjansa ansainnut. :) (Kysyin lahjojen aikataulua ihan vaan ajatuksella, että kyllä mä voin Ilves-kaupasta pari pipaa, kaulahuivia tai Yatzy-peliä ostaa iseille... keep tuned)

Haastan @Rautakorven haamu esikuntaupseereineen :cool: koska onhan tämä sietämätöntä, että fatseja ei lahjota!!

Screenshot_20231029_120439_Facebook.jpg
 
Viimeksi muokattu:

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873

Ilves-Verkosto teki hyvää ja lahjoitti lippuja vähävaraisille perheille​


Ilves-Verkoston yritykset toteuttivat yhdessä hyväntekeväisyyslippukampanjan ja lahjoittivat Hope Ry:n kautta vähävaraisille perheille yhteensä 646 ottelulippua ti 13.2. Ilves–Jukurit-otteluun. Kampanjaan osallistui yhteensä 109 yritystä Ilves-Verkostosta.

Kiitos osallistuneille!

Kampanjaan osallistuneet yritykset:
A Suhonen Oy
Aallon Leipomo Oy
Aksua Oy
Alt Agency & Management
Amodus Oy
Ascendas
Asianajotoimisto Pentti Lintulaakso Oy
Asianajotoimisto Tammer-Juristit
Asianajotoimisto Tempo
Auditus Tilintarkastus Oy
Auto- ja Tuulilasipalvelu Lehtisaari Oy
Autohuolto J. Joensuu
Avantego Oy
Aviser Oy
BimmerWizard.fi
EPS Vascular Oy
Finpatron Oy
Finture Oy
FM Rakennus Oy
Gastropub Soho
Golfb oy
Henkilöstövuokrausyhtiö Kipinä
HHKAV Breeding
Hinausautot Raimo Moisio Oy
Hämeen Mera-Tilit
In Isännöinti Oy
Jar-X Oy
Jh-Contractor
Juha Tuomainen Oy
Jäämatic Oy
K-Market Lapinniemi
K-Market Virontörmänkatu
Kahvila Aniitta
Kaivuutyö Lind
Kangasalan Kiinteistösaneeraus Oy
Kiinteistö-Vesasto Oy LKV
Kinnaskoski Oy
Koskin Teräsmyynti Oy
KS-Pelti Oy
Kuljetusliike Jakopalvelu Oy
Kuvahaka
Lastenkirppis MiniPanda
Lempäälän Hautauspalvelu Oy
Lempäälän Turvapalvelu Oy
Lineartec Oy
Linorak Oy
LVI T. Kaapu Oy
LVI-Jämäkkä Oy
Mansen Asennus Oy
Mansen Tikki Ky
Masor Electrics Oy
Mesimarja-Kotihoidon kumppani
NDT-Team Oy
Nekapaino Oy
Niemi-Kapeen Tila
Nokian Herkkutupa Oy
Nokian Kilpipaino Oy
Nokian Tilipiste Oy
Näsin Suutari
Osamyynti Mattila
Paino Team
Pajatyö Keskinen Oy
Pipu Ky
Pirkan Kirpputorikeskus
Pirkanmaan Pesupalvelut Oy
Pirkanmaan Sähkömiehet Oy
Pirkanmaan Teleurakointi Oy
Pirkanmaan Yritysvälitys Oy
Polarmatic Oy
Process Ace Oy
Putkiasennus Oikarainen Oy
Putkiliike P. Nuora Oy
Pyymäen Leipomo Oy
R3-festival
Rakennus Luukila Oy
Rakennus Salvos Oy
Rakennusliike TasanTarkka Oy
Rakennuspalvelu Asumaniemi Oy
Rakennusurakointi E Vuorinen Oy
Rakmans Oy
Remonttipalvelut Jatjat Oy
Rengasmyynti Askosaari Oy
RJK Elementtiasennus
SAP-kone Oy
Suber Oy
Suomen Kylmäpiste Oy
Suoraman Pub
Sähköpalvelu Timo Kalin Oy
Säätö-Kipinä Oy
Taitokaari Oy
Talokaivo Oy
Tampereen Hls Auto Oy
Tampereen Lamppu ja Tarvike Ky
Tampereen Mainosteko Oy
Tampereen Pirkka-Hitsi Oy
Tampereen Porausteam Oy
Tampereen Öljytukku Oy
Tamsub Oy
Tapailan Kuljetus Ky
Tarvikekulma Tampere Oy
Taxi-198 Tampere
Teiskon polttopuu
Tilitoimisto Tilikartta Oy
Tonisco Service
Vehkosuon Komposti Oy
Vetokoukku Tampere Oy
www.karintaksit.fi
Yhtymä-Tahlo Oy
Ämmätsän Kartano
 
Ylös