Lippuja vähävaraisille?

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 559
Todella hienoa, kiitos!
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Jos saat Miika&kumppanit toisen samantyylisen prokkiksen tälle kaudelle, niin hyvissä ajoin liikkeelle, ja rummutusta niin että 500 lippua jakoon!
Tästä puhuttiin jo Miikan kanssa. Ja samoin, että kun ollaan ajoissa liikkeellä, niin voidaan muut jelppiä enemmän, pääsee Miika helpommalla.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Sori, on vielä pakko spämmätä, koska onhan tuo hävytön pinkka!! :p
Screenshot_20231012_154856_Instagram.jpg
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Jos saat Miika&kumppanit toisen samantyylisen prokkiksen tälle kaudelle, niin hyvissä ajoin liikkeelle, ja rummutusta niin että 500 lippua jakoon!
Ehdottomasti otetaan uusiksi heti, kun uusi sauma tulee. Nyt sattui oleen taivasmerkit ja lipunhinta kohdillaan ja siksi "varsin tuhti pinkka", mutta ei foorumi mikään vihtahousupoppoo ole = tavoitteet korkealle hyvän asian puolesta!

Ja mitä @M22 mainitsemaan työnjakoon tulee, niin erittäin tervetullutta - mutta hei, tää "osallistumisen automatiikka" pelas aika hyvin. :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Joulun alla voisi olla aika luonteva ajankohta uudestaan. Joulukeräys tosin taisi ollakin muutaman vuoden sisään Ilveksen ja Hopen yhteistyönä.
Ja voihan koodinimi "joulukeräys" tarkoittaa vaikka Ilves-mielisten yhteistä keräystä nurkkiin jääneistä Ilves-aiheisista fanituotteista, jotka kootusti käydään toimittamassa Hopelle. Ottajia on kiljuen...

Saisi foorumilaiset hyvän syyn myös ostaa Ipa Shopista itselle uutta tilalle. :) Vain mielikuvitus ja työtunnit on rajana.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 572
Tää on hieno kamppis, mutta ihan samaa settiä naapurin "ilmaisia lippuja koululaisille"- jutun kanssa. Minkä täällä jengi lähes täysin tuomitsee. Tai no, tossa naapurin kamppiksessa idea on sama, mutta siinä sivussa myydään aikuisille se 1000 lippua rahalla. Kun naapuri kopioi meiltä kaiken, niin voitas mekin tuo lippukamppis kouluihin kopata. Tai sitten vetää vastapalloon ja manostaa röyhkeesti, että laatupeliin ei ole ilmaislippuja. Hyväntekeväisyyslippuja on, rajoitetusti. Brändi on brändi.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 833
Niin että kannattajayhteisö kerää potin on sama asia kuin joukkue lahjoittaa lippuja isolla summalla tai joku firma ostaa köntän lippuja mainostaakseen itseään?

Itse näen tuossa kyllä vähintäänkin pientä eroa. Toki maksuttoman lipun saavan näkökulmasta ei ole välttämättä niin suurta eroa. Voisin silti kuvitella, että saajan näkökulmastakin noilla on eroa ainakin tunnepuolella.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tää on hieno kamppis, mutta ihan samaa settiä naapurin "ilmaisia lippuja koululaisille"- jutun kanssa. Minkä täällä jengi lähes täysin tuomitsee. Tai no, tossa naapurin kamppiksessa idea on sama, mutta siinä sivussa myydään aikuisille se 1000 lippua rahalla. Kun naapuri kopioi meiltä kaiken, niin voitas mekin tuo lippukamppis kouluihin kopata. Tai sitten vetää vastapalloon ja manostaa röyhkeesti, että laatupeliin ei ole ilmaislippuja. Hyväntekeväisyyslippuja on, rajoitetusti. Brändi on brändi.
Me maksoimme täyden hinnan lipuista omasta halustamme, emmekä käy tiputtelemassa aloituskiekkoja tai muutoin mainosta liiketoimintaamme. Me saimme tästä hyvän mielen, emmekä asiakkaita.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 572
Aamen. Hattua päästä. Ilmaislippu jeesustelun sijaan voisin esim osallistua itsekkin.

Sanoista tekoihin. Mikäs se linkki tai tapa on osallistua. Ketjun alkua selasin ja en löytänyt spekulointia enempää. Joku muukin voi olla laiska paska, niin sinä tietävä nosta linkki ylös.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tää on hieno kamppis, mutta ihan samaa settiä naapurin "ilmaisia lippuja koululaisille"- jutun kanssa.
Mä en osaa naapurin touhuista sanoa mitään, mutta kun olin alunperin @Miika Lundin :lle ehdottamassa, että käynnistetään tämmönen juttu ja jos riittävän pitkälle tätä ketjua selaa, niin sanon siellä jokseenkin näin, että jos saatais tällä hyvää mieltä sellaisille vähävaraisille, joilla ei muuten ole mahdollisuutta käydä peleissä ja jos samalla jäisi joku ropo Ilvekselle. Ja näistä molemmista hyvä mieli itsellekin.
Mä en ainakaan pysty seuraamaan sitä ajatuksen juoksua, että tämä on jotenkin samaa sarjaa naapurin ilmaislipuista koululaisille. Tosin en kyllä pääse kiinni siihenkään, että onko se sitten positiivinen, negatiivinen vai neutraali asia, mutta ehkäpä se mulle vielä selvitetään.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 572
Mä en ainakaan pysty seuraamaan sitä ajatuksen juoksua, että tämä on jotenkin samaa sarjaa naapurin ilmaislipuista koululaisille. Tosin en kyllä pääse kiinni siihenkään, että onko se sitten positiivinen, negatiivinen vai neutraali asia, mutta ehkäpä se mulle vielä selvitetään.

Seisoin korjattuna yllä jo. Linkkiä kehiin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Seisoin korjattuna yllä jo. Linkkiä kehiin.
Allright, en huomannut niitä. Ei taida linkkiä tähän kamppikseen enää olla, mutta oli puhetta, että seuraavassa lasten pelissä ollaan aiemmin liikenteessä ja koitetaan saada homma isommalleen.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Seisoin korjattuna yllä jo. Linkkiä kehiin.

Allright, en huomannut niitä. Ei taida linkkiä tähän kamppikseen enää olla, mutta oli puhetta, että seuraavassa lasten pelissä ollaan aiemmin liikenteessä ja koitetaan saada homma isommalleen.
Ilveskaupalle ja sanoo että ostaa Hopelle lippuja. Sellainen oli ainakin viimeinen @Miika Lundin ohjeistus täällä :)
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 833
Mahtaako tuokaan ohjeistus olla enää voimassa tämän keräyksen osalta, kun lippunippu (heh) on jo luovutettu Hopelle?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 065
Tää on hieno kamppis, mutta ihan samaa settiä naapurin "ilmaisia lippuja koululaisille"- jutun kanssa. Minkä täällä jengi lähes täysin tuomitsee. Tai no, tossa naapurin kamppiksessa idea on sama, mutta siinä sivussa myydään aikuisille se 1000 lippua rahalla. Kun naapuri kopioi meiltä kaiken, niin voitas mekin tuo lippukamppis kouluihin kopata. Tai sitten vetää vastapalloon ja manostaa röyhkeesti, että laatupeliin ei ole ilmaislippuja. Hyväntekeväisyyslippuja on, rajoitetusti. Brändi on brändi.
Oliko taas "väärin autettu"?

Mun mielestä tämä, että faniyhteisö ostaa kimpassa lippuja niille, jotka eivät muuten matseihin pääse, oli vallan hieno viritys eikä sun tulkinta aiheesta saa mua muuta mieltä olemaan.

P.S. Mulla on muuten mennyt omaa rahaa armon vuonna 2023 Ipan lippuihin Hopelle tasan 500e. Ilmaislippuja...aissaatana, kalliita on ilmaisiks :p
 
Ylös