Ilveksen sisääntulobiisi

Pitäisikö Deutschland palauttaa Ilveksen sisääntulobiisiksi?

  • Kyllä, vanha oli parempi

    Ääniä: 81 66,4%
  • Ei, uusi on hyvä

    Ääniä: 5 4,1%
  • Ihan sama, ei väliä

    Ääniä: 10 8,2%
  • Joku muu biisi

    Ääniä: 26 21,3%

  • Äänestäjiä
    122

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Ilveksen uusi sisääntulobiisi herättää tunteita, joten tehdään pienimuotoinen äänestys aiheesta, miten mielipiteet jakautuvat.
 

Optiovuosi

Tulokas
Viestejä
1
Ei ole kyllä Deutschlandia parempaa tullut vielä vastaan. Ymmärrän toki jos Rammstein kohut ovat saaneet seuran varpailleen, eikä hypoteettiset boikotit tms. varmasti ole toivottuja, mutta olisihan sitä siinä tapauksessa vastaavia tiukempia raitoja muitakin. Tuo 2 minuutin saksalainen rokkitykitys on kuitenkin saanut aiheutettua usealla lätkää seuraamattomalle tutulle jo "WOW"-fiiliksen ja se kesti erinomaisesti globaalinkin sisääntulovertailun. Tämä uusi hymni on aika keskiverto kamaa jopa Liigan mittapuulla ja WOW-fiilikset ovat kaikonneet kauas.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Vaihtoehto "Joku muu biisi" lisätty myöhässä

Rammstein tuntui aika irralliselta osalta alkushowta, et toivoin vaihtoa jo ennen Rammsteinin kohua. Uusi on yhteinäisempi muuhun shouhun, mutta ei vain lähde. Uutta yritystä!
 
Viimeksi muokattu:

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Miten noi jotka päättää tästä ei kuuntele faneja?me tää kuitenkin maksetaan.Täysin käsittämätöntä vaihtaa Deutshland.Ennen olin ylpeä introsta ja istuin perse penkissä 10 min ennen peliä.Nyt ei enää tarvi.Harmittaa kovasti
Deutschland on kyllä harvinaisen sopiva kappale sisääntuloon. Siinä on sopivan odottava alku, täydellinen kohta kuuluttaa joukkue jäälle, jonka jälkeen biisi lähtee just oikeella tempolla kunnolla liikkeelle. Itse en ole tämän biisin kannalla, koska se olisi lempikappaleeni. Hyvä sisääntulo ei tarvi välttämättä olla edes lempimusaa, jos se muuten sopii siihen tarkoitukseen täydellisesti. Itse en kuuntele edes metallia, vaan oon enemmän poppimiehiä, mut silti oon henkeen ja vereen Deutschlandin kannalla.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
En välttämättä Deutschlandia tarvitse (ts. samanhenkisiä biisejä varmasti löytyy), mutta uusi biisi kyllä lässäyttää fiiliksen. En haluaisi nyt varsinaisesti valittaa, mutta mulle alkushow on aina ollut iso osa tapahtumaa ja viime kaudella Deutschland oli omiaan nostamaan fiiliksen aivan tappiin. Tämänkin biisin alku on ok, mutta siinä kohtaa, jossa se voisi tavallaan aueta ja lähteä tykittämään, tuleekin vain jotain elokuvasinfoniaa. Ei toimi tarkoitukseensa.
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Deutschland on kyllä harvinaisen sopiva kappale sisääntuloon.

Ensimmäisen kerran kun Deutschlandin kuulin, oli ensimmäinen ajatus että tämä muuten sopii täydellisesti juuri johonkin urheilujoukkueen tms. sisääntuloon. Biisistä välittyy sellainen "isäntä tuli taloon"-tunnelma, ei mitään pimputtelua ja tuohon "klimaksiin" mennään suhteellisen nopeasti vielä. Oli iloinen yllätys kun Ilves sen sitten otti käyttöön seuraavana syksynä.

Tässä uudessa taas pimputellaan aivan liian pitkään eikä siinä ole varsinaisesti mitään tuollaista klimaksia. On vain pimputtelua.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Mikä se vastaus oli? @horse61 viestiä ei löydy...
En viitsi sitä tänne nyt jakaa. Koska on yksityisviesti. Laittakaa palautetta, niin saatte kyllä vastauksen, jos ei mielestänne biisivalinta ole hyvä tai muu juttu.
 

Arska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
139
Kyllä tää sisääntulobiisi jonkun verran vaikuttaa lippuihinkin. Itse ainakin sain viime kaudella pari kaveria houkuteltua peleihin kanssani. Toinen ei ilveksen pelissä kertaakaan ollut käynyt vaan oli melkein enemmän tapparalainen. Kuitenkin pari peliä kun käytii kattomassa nii alko kaveri kääntyy oikeelle puolelle, kaveri tais olla Rammstein fani koska kerto ton sisääntulon aina olevan pelin paras kohta ja kyllähän itsekin aina odotin sitä fiilistä kun Deutchland alko pauhaamaan hallissa Hintsasen karjaisu mukana... Kuitenkin nyt kun käytiin kattoo samalla porukalla Lukko peli nii kyllähän siinä melkein alkoi naurattamaan tämän uuden sisääntulon kuullessaan. Pohdittiin siinä että ei jumalauta tätäkö tässä sitten päälle 30 kertaa pitäs kaudella kuulla. Eihän siinä biisissä ole yhtään mitään fiilistä. Tosiaan ei kaverit (enkä minä) ollut hirveän vakuuttuneita tästä sisääntulosta ja kyllä kaikki oli samaa mieltä että eihän tässä lähes mitään fiilistä ole aiempaan nähden ja uskon tämän nostavan kynnystä lähteä täynnä olevalla lähijunalla lauantaina Sport peliin kun viime kaudella vielä hyvänä syynä oli se fiiliksen määrä sisääntulossa. Ennen kun kukaan väittää että "Miten voi sisääntulobiisi vaikuttaa siihen tuleeko peliin", viime kaudella eka peli minkä kävin tällä porukalla katsomassa oli joku tappio hpk:lle joskus syksyllä. Tämän jälkeen tämä kaveri joka oli ekaa kertaa pelissä kertoi tulevansa seuraavaan peliin mukaan ihan vaan tuon alkushown takia. Jos viime vuonna olis ollut tämä nykynen alkushow en tiedä olisiko kaveri tullut enään peleihin koskaan. Kuitenkin tästä alkoi sellainen putki että käytiin porukalla 20+ pelissä ja tämä "tapparalainen" omistaa jo 2 keltavihreää fanipaitaa. Rammstein takaisin kiitos!
 
Ylös