Ilveksen valmennus 2023-2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 072
Jokella loppuu soppari tähän kauteen. Entäs sen jälkeen? Ketkä tulevat olemaan Ilveksen ensi kauden valmennustiimissä?

Vapaina on jonkun verran hyviä kotimaisia valmentajia ensi kaudeksi, mutta sopparit näiden kanssa tehdään yleensä aikaisin syksyllä, joten kauheasti ei pysty asiaa vatvomaan. Jännä nähdä mihin Ilves päätyy. Vai jatketaanko Jokella?

Minä itse toivoisin jotain ihan uutta.

Tässä ketjussa käydään spekulaatiota Ilveksen ensi kauden päävalmentajasta / valmennustiimistä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
En tiedä keitä on ajateltu, mutta selvästi huomaa naamaan kyllästymistä ilmassa. Meni tää kausi miten meni ni uusia tuulia taitaa Ilves kaivata.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 303
Pennanen jos on vapaana niin mottipäistä sinne suuntaan vaan, jotkut huhut on kyllä vienyt Tapparaankin.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Pennasen suhteen on tosiaan huhuttu Tapparaa todella vahvasti. Raipesta en oikeen vieläkään tiedä, mutta tuskin ketään kovia on vapaana.

Jukka Jalonen saattaa olla vapaana, toki aika epätodennäköinen vaihtoehto.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 072
Tuli myös tälläinen vähän hullumpi idea mieleen, että entäs ulkomaalainen päävalkku / valmennustiimiin ulkomailta osaamista?

Keskieuroopasta tai länsinaapurista joku nopean ja liikkuvan pelin ystävä. Siellä tunnetusti pelataan todella nopeaa kiekkoa.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 884
Ulkkikoutsilla alettais varmaan menemään pystysuunnan kiekkoa, sitä oikeaa, ei tätä nykyistä säheltämistä edestakaisin. Jotain muuta kuin Jokke, kiitos! Kävis jo tälle kaudelle.. miten ois Raipe nyt Myrrän tilalle, ja 2023-24, Manner päävalkku ja Raipe kakkosena?? Tai se Pennanen, jumankauta ois kova, varmaan naapuriin menee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 213
Pendo/Raipe itse en kyllä keksi paperilla herkullisempaa comboa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös