Ilveksen valmennus 2023-2024

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 082
Myrrä ei ole minun ykkös valinta ensi kaudelle.
Mutta jos Myrrällä mennään olen erittäin tyytyväinen. Kaikki ne puheet, että "naama kuluu ja pitää vaihtaa" on mun mielestä ihan paskapuhetta. Siellä on esimerkiksi SHL:ssä valmentajia jotka ovat olleen pitkään saman joukkueen takana, eikä se naama mihinkään ole kulunut.

Se, että jos joku Karri Kivi on sitä mieltä niin ei kai tarkoita, että se olisi jokin absoluuttinen totuus.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 851
Myrrä ei ole minun ykkös valinta ensi kaudelle.
Mutta jos Myrrällä mennään olen erittäin tyytyväinen. Kaikki ne puheet, että "naama kuluu ja pitää vaihtaa" on mun mielestä ihan paskapuhetta. Siellä on esimerkiksi SHL:ssä valmentajia jotka ovat olleen pitkään saman joukkueen takana, eikä se naama mihinkään ole kulunut.

Se, että jos joku Karri Kivi on sitä mieltä niin ei kai tarkoita, että se olisi jokin absoluuttinen totuus.
Niin ja vaihtuuhan ne pelaajatkin. Ei meillä taida enää kovin montaa pelaajaa pelata, ketkä olivan Myrrän ekoina kausina mukana.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 915
Huhut vievät Myrrää Raumalle. Helmisellä en usko mentävän ainakaan, jos tämä kausi ei pääty mestaruuteen.
Aikalailla pelaajasopimuksien valossa alkaa tämän kauden jälkeen uuden rakentaminen. Jos tulee mestaruus, niin Raipella voi mennä, koska voidaan aloittaa uusi paineeton projekti.. jos ei tule, niin menestyspaine ajaa palkkaamaan Pennanen/Jalonen/ Manner osaston päävalmentajan.
Myrrän uskon menevät joka tapauksessa elämässään eteenpäin.. kaikella on aikansa ja paljon kulminoituu tähän kauteen.
Raipella on vahvat näytöt, mutta huippuvalmentajan status puuttuu vieläkin. Ja toki.. uusi valmentaja pitää olla palkattuna jo ennen kuin tämän kauden lopputulema on tiedossa. Sekin mutkistaa asioita ja romuttaa skenaariotani.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 824
Jos Myrrä vaihtuu, niin toivottavasti se seuraava päävalmentaja on urallaan meritoitunut kaveri, eikä mikään siipiään kokeilemaan tuleva arpa. Yhtäkään välivuotta tai uutta "projektia" ei todellakaan tarvita.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 662
Huhut vievät Myrrää Raumalle. Helmisellä en usko mentävän ainakaan, jos tämä kausi ei pääty mestaruuteen.
Aikalailla pelaajasopimuksien valossa alkaa tämän kauden jälkeen uuden rakentaminen. Jos tulee mestaruus, niin Raipella voi mennä, koska voidaan aloittaa uusi paineeton projekti.. jos ei tule, niin menestyspaine ajaa palkkaamaan Pennanen/Jalonen/ Manner osaston päävalmentajan.
Myrrän uskon menevät joka tapauksessa elämässään eteenpäin.. kaikella on aikansa ja paljon kulminoituu tähän kauteen.
Raipella on vahvat näytöt, mutta huippuvalmentajan status puuttuu vieläkin. Ja toki.. uusi valmentaja pitää olla palkattuna jo ennen kuin tämän kauden lopputulema on tiedossa. Sekin mutkistaa asioita ja romuttaa skenaariotani.

Niin siis Tilluhan sanoi, että Ilves pyrkii siihen, että kuviot on selvillä marraskuun maaottelutauolle lähdettäessä. Sanomattakin selvää, ettei voida odotella kevääseen tässä. Ne Pennaset, Jaloset ja Mannerit ei ole enää vapaana silloin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 470
Jos Myrrä vaihtuu, niin toivottavasti se seuraava päävalmentaja on urallaan meritoitunut kaveri, eikä mikään siipiään kokeilemaan tuleva arpa. Yhtäkään välivuotta tai uutta "projektia" ei todellakaan tarvita.
Jos tulee, niin nyt kerätty menestys ja buumi katoaa kun tuhka tuuleen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 915
Jos Myrrä vaihtuu, niin toivottavasti se seuraava päävalmentaja on urallaan meritoitunut kaveri, eikä mikään siipiään kokeilemaan tuleva arpa. Yhtäkään välivuotta tai uutta "projektia" ei todellakaan tarvita.
Tarkoitin projektilla lähinnä viimekausia isompaa muutosta pelaajistoon. Aika monella on sopimus katkolla ja niin kuin sanottu.. kaikella on aikansa.
Eikä siinä.. kyllä Raipe pärjää, jos muu valmennus ympärillä on kovaa tasoa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 752
Ei Ilves kuitenkaan ihan tuosta noin vaan ota ketään Pennasta/Jalosta/Manneria koutsiksi. Markkinat tämänkin valinnan pitkälti määrittelevät.

Itse veikkaan Raipea. Varsinkin nyt kun huhut vievät Jokkea Raumalle, niin tämä Helmisen palkkaaminen ryhmään mukaan kesken kauden näyttäytyy entistäkin enemmän valmistautumisena tulevaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 642
Ratkaisu tulossa ennen marraskuun maajoukkuetaukoa. Näin Koskelan tänään MTVUutisissa. En saanut linkkiä tähän, mutta löytyy mtvuutiset.fi -> urheilu.
Erikoista jos uusi valmentaja tulee nykyisistä liigavalmentajista ja julkistettaisiin nyt . En usko tuohon.
Jos tulee liigan ulkopuolelta, outo ajankohta senkin julkistamiselle ajatellen tätä kautta. Ainoa syy olisi että jos tämä julkistaminen nähdään pakolliseksi uusien/tärkeiden pelaajasopimusten helpottamiseksi.
Myrrän jatko helppo tässä vaiheessa julkistaa, mutta ihmettelen myrrän jatkavan jos joukkue hajoaa isosti, paitsi jos tehty pidempi jatko.
Ehkäpä viisastutaan lähiviikkoina.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
801
Erikoista jos uusi valmentaja tulee nykyisistä liigavalmentajista ja julkistettaisiin nyt . En usko tuohon.
Jos tulee liigan ulkopuolelta, outo ajankohta senkin julkistamiselle ajatellen tätä kautta. Ainoa syy olisi että jos tämä julkistaminen nähdään pakolliseksi uusien/tärkeiden pelaajasopimusten helpottamiseksi.
Myrrän jatko helppo tässä vaiheessa julkistaa, mutta ihmettelen myrrän jatkavan jos joukkue hajoaa isosti, paitsi jos tehty pidempi jatko.
Ehkäpä viisastutaan lähiviikkoina.
Vaikka sopimus tehtäisiin marraskuussa niin eipä sitä pakko ole silloin julkistaa :)
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 642
Vaikka sopimus tehtäisiin marraskuussa niin eipä sitä pakko ole silloin julkistaa :)
Itse en näe järkevänä kesken kauden julkistaa muuta kuin jatkosopimuksen.
Tuo onkin normaalia että soppari tehdään ja julkistetaan kauden jälkeen.
Erikoista vain miksi tillu huutelee valmennuksen ratkeavan lähiviikkoina?
Veikkaan ettei isoja muutoksia tapahdu penkin takana.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 583
Ilveksen johdolla pitäisi olla kunnon kristallipallo, mistä katsoa voitammeko kultaa. Jos voitamme, saisi Myrrä kernaasti jatkaa vaikka viisi vuotta.

Tietenkin Myrrällä varmaankin on myös oma tahtonsa, mikä ei välttämättä riipu Ilveksen menestyksestä lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 663
Itse en näe järkevänä kesken kauden julkistaa muuta kuin jatkosopimuksen

Ei tuossa uutisessa mitään sellaista sanotakaan, että uutisoitaisiin mahdollinen uusi valmentaja. Ainoastaan se on selvää, että ratkaisu tehdään maaottelutaukoon mennessä (ratkaisu voi toki olla tehtykin jo, mutta ei vielä julkista). Silloinhan ilmoitetaan vain jatkaako Myrrä vai ei.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 642
Veikkaan myrrän jatkoa jos ei ole jo lukon mies.
Muutoin veikkaan ojanen-raipe kaksikkoa ensikaudelle.
Jos jälkimmäinen toteutuu, toivottavasti sillä ainoastaan rakennellaan lähtökohtia jaloselle.
 

Toskala 35

Rivipelaaja
Viestejä
94
Myrrä ei ole minun ykkös valinta ensi kaudelle.
Mutta jos Myrrällä mennään olen erittäin tyytyväinen. Kaikki ne puheet, että "naama kuluu ja pitää vaihtaa" on mun mielestä ihan paskapuhetta. Siellä on esimerkiksi SHL:ssä valmentajia jotka ovat olleen pitkään saman joukkueen takana, eikä se naama mihinkään ole kulunut.

Se, että jos joku Karri Kivi on sitä mieltä niin ei kai tarkoita, että se olisi jokin absoluuttinen totuus.
Ei se naama mihinkään kulu. Ainoastaan siinä tapauksessa jos valmentaja on päinvastainen kuin Myrrä. Eli siis kyllähän töissäkin kyllästyy jos pomo vain valittaa tai vittuilee eikä osaa asettua tekijöiden rooliin. Silloin naama kuluu eikä sellaiselle halua tehdä töitä. Peli kulkee paremmin kuin vuosiin. En näe järkevänä hajottaa hyvää valmennusta kun peli kulkee ja tulee jopa mitalia. Tietysti jos se Pennanen tarttuu tarjoukseen voidaan miettiä muutoksia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös