Haikurin paljastuskirja Ilveksen playoff peleistä

Status
Viestiketju on suljettu.

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 538
Et tule saamaan mitään todisteita voin sen sulle jo tässä näillä puheilla luvata. "Trust me bro" tason juttuja joidenka kyseenalaistajiin käydään herhiläisen lailla kiinni jotta saataisiin ylläpidettyä kulissia jostain forumtietäjästä.

Samaa kaavaa toistaa kun kaikki häijään muurarit ja kumppanit.
Näinhän se taitaa olla. Joka tapauksessa en usko, että johdossa/kopissa kaikki on ollut hyvin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Haluaisin päästä sellaisen henkilön mielenmaisemaan joka pitää uskottavana anonyymiä nimimerkkiä jonka huhuista 90% on paskaa, ulosanti on kuin ala-astelaisella ja joka vain flamettaakseen välillä joko poistuu tai palaa takaisin foorumille.
Samaa mieltä. Vituttaa jo muutenkin tarpeeksi ja taas tulee pari nimimerkkiä hämmentämään tänne. Ihan kuin tämä olisi Ilveksen etu.

Kerrankin pyytäisin näiltä Haikureilta ja Blegeliltä ihan oikeaa faktaa. Kuka kertoi, mitä kertoi, jotain oikeita esimerkkejä.

Tämä on nähty samojen hessujen kohdalla niin monta kertaa aiemminkin. Epämääräistä vihjailua. Te itse vaaditte Ilveksen valmentajilta, toimitusjohtajalta, urheilutoimenjohtajalta ja puheenjohtajalta tekoja. Näyttäkää, että teillä on jotain konkreettista näiden juttujen tueksi. Kuka kertoi, mitä kertoi ja milloin? Olkaa te esimerkin luojia tälle vastuuta siirtelevälle jengille.

Nämä "oon kuullut luotettavalta taholta" ja "kaiman kummi ehkä kertoi jotain" ovat ihan samaa paskaa kuin aina ennenkin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Tähän päälle tämä show-meininki "huomenna klo xx.xx tärähtää". Sama laulu luvassa kuin viimeksi sen mikälie jatkosoppari-shown takana oli kun tulikin paskat housuun kun joku vähän kyseenalaisti.
Pistä tosta ”älä seuraa” tai piilota. Mitä sä täälä kitiset ja oot lukemassa silti.

Ei yleensä savua ilman tulta.
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
999
Ilves herättää tunteita ja siksi siitä kirjoitetaan. Meillä kaikilla on yhdistävä tekijä ja se on Ilves, siksi me siitä puhumme! Kaikki tämä on pohjimmiltaan välittämistä
Jääkiekko Ilves. Jalkapallopuoleen ei kannata panostaa onko se edes oikea Ilves.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Samaa mieltä. Vituttaa jo muutenkin tarpeeksi ja taas tulee pari nimimerkkiä hämmentämään tänne. Ihan kuin tämä olisi Ilveksen etu.

Kerrankin pyytäisin näiltä Haikureilta ja Blegeliltä ihan oikeaa faktaa. Kuka kertoi, mitä kertoi, jotain oikeita esimerkkejä.

Tämä on nähty samojen hessujen kohdalla niin monta kertaa aiemminkin. Epämääräistä vihjailua. Te itse vaaditte Ilveksen valmentajilta, toimitusjohtajalta, urheilutoimenjohtajalta ja puheenjohtajalta tekoja. Näyttäkää, että teillä on jotain konkreettista näiden juttujen tueksi. Kuka kertoi, mitä kertoi ja milloin? Olkaa te esimerkin luojia tälle vastuuta siirtelevälle jengille.

Nämä "oon kuullut luotettavalta taholta" ja "kaiman kummi ehkä kertoi jotain" ovat ihan samaa paskaa kuin aina ennenkin.
Lopeta jo minun mainitseminen asia yhteyteen. Olen moneen kertaan sanonut, etten uskalla avata ja en ole aikoihin nostanut asiaa esille missään. Sen sijaan olen yrittänyt nähdä posin kautta ja Tillun ketjussa kauden mittaan antanut jopa synninpäästöä.
 

poppariskene41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
215
Samaa mieltä. Vituttaa jo muutenkin tarpeeksi ja taas tulee pari nimimerkkiä hämmentämään tänne. Ihan kuin tämä olisi Ilveksen etu.

Kerrankin pyytäisin näiltä Haikureilta ja Blegeliltä ihan oikeaa faktaa. Kuka kertoi, mitä kertoi, jotain oikeita esimerkkejä.

Tämä on nähty samojen hessujen kohdalla niin monta kertaa aiemminkin. Epämääräistä vihjailua. Te itse vaaditte Ilveksen valmentajilta, toimitusjohtajalta, urheilutoimenjohtajalta ja puheenjohtajalta tekoja. Näyttäkää, että teillä on jotain konkreettista näiden juttujen tueksi. Kuka kertoi, mitä kertoi ja milloin? Olkaa te esimerkin luojia tälle vastuuta siirtelevälle jengille.

Nämä "oon kuullut luotettavalta taholta" ja "kaiman kummi ehkä kertoi jotain" ovat ihan samaa paskaa kuin aina ennenkin.
Niemenomaan. Kuka Kertoi, Millon, Missä ja Mitä??
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Lopeta jo minun mainitseminen asia yhteyteen. Olen moneen kertaan sanonut, etten uskalla avata ja en ole aikoihin nostanut asiaa esille missään. Sen sijaan olen yrittänyt nähdä posin kautta ja Tillun ketjussa kauden mittaan antanut jopa synninpäästöä.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Ei kaikki ymmärrä että esimerkiksi lähde on pelaaja x voi olla vaikea sanoa. Ei sellaista asiaa voi sanoa ääneen. Tai jos sanoisi olisi vastaus ”en usko” :D
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Pistä tosta ”älä seuraa” tai piilota. Mitä sä täälä kitiset ja oot lukemassa silti.

Ei yleensä savua ilman tulta.
Siksi koska vituttaa kun heikkolahjaiset muodostavat tälläsistä paskapuheista forumtotuuksia kuten case-Levi.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 538
Eli hän on kopissa supliikkimies? Koska kyllä kapun pitää osata myöskin puhua eikä vain näyttää esimerkkiä.
Kuulemma osaa puhua, kun on aihetta. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ja minä en mistään tiedä, joten olen jatkossa hiljaa (ehkä)
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 179
Lopeta jo minun mainitseminen asia yhteyteen. Olen moneen kertaan sanonut, etten uskalla avata ja en ole aikoihin nostanut asiaa esille missään. Sen sijaan olen yrittänyt nähdä posin kautta ja Tillun ketjussa kauden mittaan antanut jopa synninpäästöä.
Mun puolesta anna palaa Pendosta ja Tillusta kaikki oleellinen. Myrräkin kiittäisi asiasta.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 817
Samaa mieltä. Vituttaa jo muutenkin tarpeeksi ja taas tulee pari nimimerkkiä hämmentämään tänne. Ihan kuin tämä olisi Ilveksen etu.

Kerrankin pyytäisin näiltä Haikureilta ja Blegeliltä ihan oikeaa faktaa. Kuka kertoi, mitä kertoi, jotain oikeita esimerkkejä.

Tämä on nähty samojen hessujen kohdalla niin monta kertaa aiemminkin. Epämääräistä vihjailua. Te itse vaaditte Ilveksen valmentajilta, toimitusjohtajalta, urheilutoimenjohtajalta ja puheenjohtajalta tekoja. Näyttäkää, että teillä on jotain konkreettista näiden juttujen tueksi. Kuka kertoi, mitä kertoi ja milloin? Olkaa te esimerkin luojia tälle vastuuta siirtelevälle jengille.

Nämä "oon kuullut luotettavalta taholta" ja "kaiman kummi ehkä kertoi jotain" ovat ihan samaa paskaa kuin aina ennenkin.
"Katiskassa on laatulohi, ei tarvitse päästää takaisin" "Ei ole Niku tulossa" "Turkulainen tulee, poistan nimimerkin jos ei tule"

On todella sellaista trust me bro-kamaa, että ei jaksa edes uskoa.

Ihan vitun sama vaikka olisi kaikki totta, koska eiköhän joka joukkueessa ole jotain aina vialla. Joku on aina eri mieltä ja joku toinen ei.

En usko hetkeäkään että Eemeli olisi bussin alle heitetty. Aikaisemmin kerroin jo miksi, mutta lisäksi oli pistepörssin 3. Pelasi isolla vastuulla jopa ratkaisuhetkillä perjantainakin.

Jos olisi ollut valmentajan epäsuosiossa niin jossain syvällä poppariosastolla olisi ollut.
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Juu.. yhtä tyhjän kanssa. Kyllä he tietävät keiden asioiden kuuluu tietää. Ja se on ylemmät tahot. Luotan heihin.
Ei tässä ole todellakaan myöskään tarkoitus sekoittaa pakkaa tai saada ihmisiä vihaamaan Ilvestä. Tässä yritetään avata kaikille asioita ja saada jopa tarpeeksi kovalla paineella johdon vastauksia/reagointia asioihin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Sanoin jo aikaisemmin, että myös Tapolan Tapparasta ihan vastaavia silloin nousi esille, kun ei asiat heti menneetkään maaliin.
Siellähän oli ihan samanlainen ”natsa gate”. Jos näistä koronaprotokollista puhutaan niin Tappara taisi reenauttaa koronapositiivisia junnuja salaa ja lisäksi siellä kutsuttiin korona-aikaan pelireissulla joukkueen ulkopuolisia alaikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia hotellille. Näiden jälkeen ovat voittaneet pari mestaruutta, kolme runkosarjaa ja yhden CHL:n. Yksi ”ihan ok” menestynyt jalkapallojoukkue Saksasta on lempinimeltään FC Hollywood. Karim Benzema jäi muutama vuosi sitten kiinni kameroille kun kehotti Ferland Mendyä olemaan syöttämättä Viniciukselle koska ”I swear on my mother’s life, he’s playing against us.” Tuosta puolitoistavuotta myöhemmin voittivat yhdessä La Ligan ja UCL:n.

Eikä nämä tosiaan rajoitu urheiluseuroihin vaan kyllä sitä näkee aika uskomattoman monella työpaikallakin. Mitä enemmän ihmisiä on mukana niin sitä todennäköisempää on, etteivät ihan kaikki siellä tule toimeen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös