Otteluennakon sopiminen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Vilkaisin tuossa vähän ensi viikkoa.

Sulla on nyt ollut se Sport pari kertaa lyhyen ajan sisään, niin tällä kertaa voin ottaa tuon hoitaakseni, kun se on taas tulossa vaihteeksi vastaan. KalPan voin myös ottaa, kun sulla on se ollut kahdesti ja mulla ei vielä kertaakaan. Sä voit sitten napata perjantain paikallisen, kun mulla se oli viimeksi. Onko ok?

Tuota seuraavalla viikolla onkin sitten se neljän ottelun viikko. Siinä varmaan on kivoin tehdä 50-50? Voidaan noihin sitten palailla ensi viikolla, miten jaetaan pelit.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Huomenna pelaillaan taas.

Heitän pallon siihen suuntaan ja saat päättää mitkä viikolta haluat.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
No jos pallo on minulla niin voisin ottaa molemmista "ottelupareista" ensimmäisen ottelun, jos suinkin sopii.

Selvä pyy. Voit muuten ensi viikolta ottaa tuon Pelsun, kun sulla ei ole näyttänyt olleen vielä yhtäkään Pelicans-peliä tällä kaudella.

Mutta Tupsukorva kutsuu @Rupture a. Onko kiinnostusta ottaa taas KooKoo-osiota haltuun? Mikäli vastaus on myönteinen, niin heitä yv:tä tänään tai huomenna, kun KooKoo ei pelaa ennen keskiviikkoa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Ensi viikosta.

Ottaisitko sä ensi viikolta HIFK:n, joka mulla oli tuossa parisen viikkoa sitten? Voin sitten itse ottaa Jukurit ja Sportin. Sulla kun oli Sport hetki sitten lyhyen ajan sisään kahdesti, niin voin sitten vastavuoroisesti tehdä itselleni saman, ellet sitten halua tuota kirjoittaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu

Ensi viikosta.

Ottaisitko sä ensi viikolta HIFK:n, joka mulla oli tuossa parisen viikkoa sitten? Voin sitten itse ottaa Jukurit ja Sportin. Sulla kun oli Sport hetki sitten lyhyen ajan sisään kahdesti, niin voin sitten vastavuoroisesti tehdä itselleni saman, ellet sitten halua tuota kirjoittaa.
Tota voin alustavasti ottaa sen HIFK:n, mutta voi olla etten kerkeä sitä tekemään ennen kokoonpanojen julkaisua, joten jos halutaan varman päälle pelata niin pystyisitkö varautumaan sen tekoon, jos käy niin etten itse kerkeä.

Jos näin käy niin voin sitten Sportista jälleen kirjoitella.

...toki jos innokkuuta löytyy niin voi joku meidänkin ulkopuolelta kirjailla tohon HIFK-otteluun ennakkoa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Tota voin alustavasti ottaa sen HIFK:n, mutta voi olla etten kerkeä sitä tekemään ennen kokoonpanojen julkaisua, joten jos halutaan varman päälle pelata niin pystyisitkö varautumaan sen tekoon, jos käy niin etten itse kerkeä.

Jos näin käy niin voin sitten Sportista jälleen kirjoitella.

...toki jos innokkuuta löytyy niin voi joku meidänkin ulkopuolelta kirjailla tohon HIFK-otteluun ennakkoa.

Okei. No jos uskot että menee tiukille, niin voin tuon HIFK:n myös hoitaa, niin ei tarvitse siitä painetta ottaa. Toki mikäli innokkaita löytyy, niin saa tuon tosiaan joku muukin kirjoittaa.

Sä voit sitten ottaa tuon Sportin jos siitä jälleen kirjoittelu on ok.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Okei. No jos uskot että menee tiukille, niin voin tuon HIFK:n myös hoitaa, niin ei tarvitse siitä painetta ottaa. Toki mikäli innokkaita löytyy, niin saa tuon tosiaan joku muukin kirjoittaa.

Sä voit sitten ottaa tuon Sportin jos siitä jälleen kirjoittelu on ok.
Joo no jos viittit hoitaa noi alkuviikon peräkkäiset niin voin Sportin ottaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 482
Kiitos muuten @Riksu :lle ja @Tupsukorva35 :lle taas näistä tämän kauden ennakoista! :)
Saisivat ottaa nämä suoraan sinne Ilveksen sivuille koska ne ennakot ovat aivan yhtä tyhjän kanssa.
Olen niitä Ilveksen virallisia ennakoita lukenut ehkä kolme kappaletta viimeiseen kolmeen vuoteen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Selvä homma.

Jos joltakin löytyy halukkuuta niin ilomielin ottaisin jonkun toisen kirjoittelemaan näitä ennakoja minun lisäksi.

Perun aiempia puheitani sen verran, että tarjoudun vielä tekemään lauantain KalPa-pelin.

Toki mikäli sulla on halukkuutta myös tuo hoitaa, niin kyllä se käy.
 
Ylös