Otteluennakon sopiminen

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 302
Eli tässä ketjussa sovitaan otteluennakoiden kirjoittamisesta. Ketjuun vaan viestiä, jos homma kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Minulle tämä viikko toistaiseksi viimeinen otteluennakkojen osalta. Olen siis ensi viikosta lähtien huhtikuun alkuun asti kesälomalla ja en tuolle ajalle halua ottaa mitään ns. rutiineja, vaikka tämä ennakkojen kirjoittaminen ei ihan työntekoon rinnastukaan.

Oliko niin, että Sport-peli oli minulla tällä viikolla?
 
Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 228
Valtavan suuri kiitos kaikille teille jotka olette otteluennakoita rustanneet meille tämän runkosarjan osalta!

Pelipäivän aamu, foorumin otteluennakko sekä kuppi kahvia, mitä muuta sitä Ilvesläinen edes tarvitsee.

Erityismaininnan haluan antaa vielä palstan GOATille eli @Tupsukorva35 joka näitä priima-tason ennakoita on tuottanut jo pitkän tovin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Valtavan suuri kiitos kaikille teille jotka olette otteluennakoita rustanneet meille tämän runkosarjan osalta!

Pelipäivän aamu, foorumin otteluennakko sekä kuppi kahvia, mitä muuta sitä Ilvesläinen edes tarvitsee.

Erityismaininnan haluan antaa vielä palstan GOATille eli @Tupsukorva35 joka näitä priima-tason ennakoita on tuottanut jo pitkän tovin.

Kiitän näistä sanoista! Kerrankos sitä tuollaista nimitystä itsestä käytetään.

Omasta puolesta iso kiitos @Riksu n ja @Bure10 :n suuntaan avusta otteluketjujen kanssa. En itse kaikkia olisi ehtinyt tekemään. Todella hienoa jälkeä ja toki muutenkin ihan virkistävää vaihtelua palstalaisille, kun tulee vähän erilaisia ennakoita. Uskon kyllä, että pudotuspeleissäkin pääsette kirjailemaan otteluketjuja.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Mites @Tupsukorva35 nämä puolivälierät jaetaan? Joka toinen sulle ja joka toinen mulle, jos kukaan muu ei halua tulla näitä kirjoittelemaan?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Mites @Tupsukorva35 nämä puolivälierät jaetaan? Joka toinen sulle ja joka toinen mulle, jos kukaan muu ei halua tulla näitä kirjoittelemaan?

Kyllä tuo järjestely käy. Itse ainakin voisin ottaa avauspelin, niin sulle sitten puolivälierien toinen ottelu jos passaa.

Voin ottaa sitten kolmannen, ellei @Bure10 tai joku muu ole halukas kirjoittelemaan.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
@Tupsukorva35 / @Bure10

Voisin ottaa noi tämän viikon HIFK-ottelut. Tässä mietin olisiko järkevää mennä vain yhdellä ketjulla (ennakolla) kun kyseessä on kuitenkin B2B pelit? Ja tuskin niin hirveästi löytyy kirjoittettavaa tuon ensimmäisen ottelun jälkeen, että saisi uuden ennakon kyhättyä..
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
@Tupsukorva35 / @Bure10

Voisin ottaa noi tämän viikon HIFK-ottelut. Tässä mietin olisiko järkevää mennä vain yhdellä ketjulla (ennakolla) kun kyseessä on kuitenkin B2B pelit? Ja tuskin niin hirveästi löytyy kirjoittettavaa tuon ensimmäisen ottelun jälkeen, että saisi uuden ennakon kyhättyä..

Oli kyllä lähes "täydellinen" ajoitus, sillä ihan juuri olen kyhännyt torstaille otteluketjun kasaan... En ajatellut, että muilla on juuri kiinnostusta otteluketjuja näihin harkkapeleihin tehdä. Olisihan sitä tietenkin voinut tiedustella.

Itselleni ei juuri ole väliä, että mennäänkö yhdellä vai kahdella ketjulla. Muut voivat kertoa mielipiteitään, että mikä parempi.

Jos sopii niin mä voin nyt ottaa tuon torstain kun olen tuon jo aloittanut, mutta puolestani saat ottaa perjantain jos erillisiä otteluketjuja toivotaan ja myös ensi viikon KalPa-ottelu on ns. vapaata riistaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Oli kyllä lähes "täydellinen" ajoitus, sillä ihan juuri olen kyhännyt torstaille otteluketjun kasaan... En ajatellut, että muilla on juuri kiinnostusta otteluketjuja näihin harkkapeleihin tehdä.

Itselleni ei juuri ole väliä, että mennäänkö yhdellä vai kahdella ketjulla. Muut voivat kertoa mielipiteitään, että mikä parempi.

Jos sopii niin mä voin nyt ottaa tuon torstain kun olen tuon jo aloittanut, mutta puolestani saat ottaa perjantain jos erillisiä otteluketjuja toivotaan ja myös ensi viikon KalPa-ottelu on puolestani ns. vapaata riistaa.
Joo tietenkin, jos oot jo torstaille tehnyt niin mennään sillä. Ja katsotaan sitä perjantaita, että onko siihen tarvetta kyhätä oma.

Mä voin nappasta sitten sen ensi viikon KalPa-ottelun.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Voin jättäytyä näistä otteluennakoista kokonaan pois ainakin toistaiseksi.

Metsoloita lainatakseni nyt on niin "montaa monessa", että jätän ihan mieluusti kaiken ylimääräisen taakan elämästä pois ja keskityn olennaiseen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
@Riksu onko jotain toiveita ensi viikon otteluketjujen suhteen?

Itsellä ohjelmaa tuossa riittää alkuviikosta ja viikonloppunakin, niin voisin tässä ensi viikolle toista otteluketjua jo tänään/huomenna vähän valmistella. Oli se sitten kumpi tahansa.
 
Ylös