Otteluennakon sopiminen

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Tupsukorva35

Olen nyt kaikista noista ensi viikon vastustajista tällä kaudella kirjoitellut, mutta voisin tuon KalPa-ottelun ottaa hoitaakseni, jos viittit sitten hoitaa noi viikon kaksi muuta ottelua?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Tulevista viikoista vaikkei tässä mikään hätä ole.

Ensi viikolla voisin ottaa Pardubicen vaikka siitä viimeksikin kirjoitin, mutta niin on tullut kirjoitettua muistakin ensi viikon vastustajista. Jos sulle kävisi Tappara-peli kun viimeksi mä olin tuossa vuorossa enkä luultavasti muutenkaan ehdi tuota tekemään. SaiPa-pelin suhteen ei väliä. Voin ottaa, mutta saat säkin sen halutessasi.

Ensi viikkoa seuraavasta viikosta. Sä voit silloin puolestaan Pardubicen ottaa niin ei tarvitse viikon sisään toista kertaa tuosta kirjoitella. Jukuri-pelit sitten voidaan jakaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu

Tulevista viikoista vaikkei tässä mikään hätä ole.

Ensi viikolla voisin ottaa Pardubicen vaikka siitä viimeksikin kirjoitin, mutta niin on tullut kirjoitettua muistakin ensi viikon vastustajista. Jos sulle kävisi Tappara-peli kun viimeksi mä olin tuossa vuorossa enkä luultavasti muutenkaan ehdi tuota tekemään. SaiPa-pelin suhteen ei väliä. Voin ottaa, mutta saat säkin sen halutessasi.

Ensi viikkoa seuraavasta viikosta. Sä voit silloin puolestaan Pardubicen ottaa niin ei tarvitse viikon sisään toista kertaa tuosta kirjoitella. Jukuri-pelit sitten voidaan jakaa.
Voin joo tuon Tapparan ottaa, mutta lauantain SaiPa-ottelua en kerkeä kirjoittamaan.

Ja voin nappasta tuon kahden viikon päästä pelattavan Jukurit-kotipelin sekä tuon Pardubicessa pelattavan pelin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Ensi viikon osalta onkin jo hommat sovittu, mutta jos pientä katsetta ensi viikon jälkeiseen viikkoon.

Sulla kun edessä on kahden otteluketjun viikko niin mä voin puolestani ottaa seuraavalla viikolla otteluista kaksi.

Voin kirjoittaa viikon avaavan JYP-ottelun vaikka JYP:sta olen jo kirjoitellutkin ja lisäksi voin ottaa perjantain TPS:n, josta sä kirjoitit viimeksi, joten sulla olisi sitten torstainen HPK-peli joka puolestaan itsellä oli syyskuussa.

Onko nuo ok vai haluatko tehdä eri tavalla?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu

Ensi viikon osalta onkin jo hommat sovittu, mutta jos pientä katsetta ensi viikon jälkeiseen viikkoon.

Sulla kun edessä on kahden otteluketjun viikko niin mä voin puolestani ottaa seuraavalla viikolla otteluista kaksi.

Voin kirjoittaa viikon avaavan JYP-ottelun vaikka JYP:sta olen jo kirjoitellutkin ja lisäksi voin ottaa perjantain TPS:n, josta sä kirjoitit viimeksi, joten sulla olisi sitten torstainen HPK-peli joka puolestaan itsellä oli syyskuussa.

Onko nuo ok vai haluatko tehdä eri tavalla?
Tämä ok.

Näin ennakoon tiedoksi, että en pysty kirjoittamaan 4.12. - 10.12. aikavälillä olevalla kahden pelin viikolla kumpaankaan otteluun ennakkoa (Tappara ja Pelicans -pelit).
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 484
Hei @Riksu ja @Tupsukorva35 olisiko mahdoton ajatus lisätä otteluennakkoon aina näitä mahdollisia lippukampanijoita? Ilves omassa somessaan mainostaa niitä meinaan yllättävän vähän.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Hei @Riksu ja @Tupsukorva35 olisiko mahdoton ajatus lisätä otteluennakkoon aina näitä mahdollisia lippukampanijoita? Ilves omassa somessaan mainostaa niitä meinaan yllättävän vähän.

Voin yrittää muistaa lisäillä.

Näkyykö noita jostain helposti missä kaikissa näitä kampanjoita on? Otteluliput-ketjussa oli mainittu muutama peli ja nyt tuli nuo pari Black Week-tarjouspeliä.

Näköjään nuo jälkimmäisten tarjous voimassa luonnollisesti vain tämän viikon eli otteluennakon aikoihin ei tarjous voimassa enää ole.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 484
Voin yrittää muistaa lisäillä.

Näkyykö noita jostain helposti missä kaikissa näitä kampanjoita on? Otteluliput-ketjussa oli mainittu muutama peli ja nyt tuli nuo pari Black Week-tarjouspeliä.

Näköjään nuo jälkimmäisten tarjous voimassa vain tämän viikon eli otteluennakon aikoihin ei tarjous voimassa enää ole.
Ei niitä taida mistään kaikkia löytyä. Itse voisin koota niitä tuonne otteluliput-ketjuun kun töiltä kerkiän.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Jos sopii niin voidaan jakaa jo tässä kohtaa loppuvuoden pelit.

Ensi viikon Sport-peliä en pysty tekemään, joten jos sä pystyisit ottamaan tuon.

Seuraavalla viikolla olisi tarjolla Lukko ja Ässät, joista molemmat on kirjoitellut kerran. Edellisistä keskinäisistä kohtaamisista on tovi, joten itselleni ei ole väliä miten nuo pelit jaetaan. Jos on toive, kumpi sopii/kiinnostaa enemmän niin voit ottaa sen.

Sitten vuoden viimeinen viikko. Ensin Tapaninpäivän TPS, josta kirjoitin pari viikkoa sitten, joten saat sen jos sopii. Tuon jälkeen on vielä SaiPa ja KooKoo, joiden suhteen voit myös kertoa kumpi maistuisi enemmän.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu

Jos sopii niin voidaan jakaa jo tässä kohtaa loppuvuoden pelit.

Ensi viikon Sport-peliä en pysty tekemään, joten jos sä pystyisit ottamaan tuon.

Seuraavalla viikolla olisi tarjolla Lukko ja Ässät, joista molemmat on kirjoitellut kerran. Edellisistä keskinäisistä kohtaamisista on tovi, joten itselleni ei ole väliä miten nuo pelit jaetaan. Jos on toive, kumpi sopii/kiinnostaa enemmän niin voit ottaa sen.

Sitten vuoden viimeinen viikko. Ensin Tapaninpäivän TPS, josta kirjoitin pari viikkoa sitten, joten saat sen jos sopii. Tuon jälkeen on vielä SaiPa ja KooKoo, joiden suhteen voit myös kertoa kumpi maistuisi enemmän.
Joo Sport-peli tietenkin meikäläiselle, kun sinulla oli tämän menneen viikon pelit jne.

Muut pelit kävisi näin:

Lukko: Sulle
Ässät: Mulle

TPS: Mulle
SaiPa: Mulle
KooKoo: Sulle

Kantsii varmaan taas @Rupture :lta kysellä mikäli hänellä olisi halukkuuta kirjoitella tuohon KooKoo-otteluun KooKoon osion.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Joo Sport-peli tietenkin meikäläiselle, kun sinulla oli tämän menneen viikon pelit jne.

Muut pelit kävisi näin:

Lukko: Sulle
Ässät: Mulle

TPS: Mulle
SaiPa: Mulle
KooKoo: Sulle

Kantsii varmaan taas @Rupture :lta kysellä mikäli hänellä olisi halukkuuta kirjoitella tuohon KooKoo-otteluun KooKoon osion.

Hieno homma. Tätä jakoa itsekin mietin, mutta annoin mahdollisuuden valita, kun ei tosiaan itselle noissa muutamissa peleissä ollut väliä. Miten vaan olisi käynyt.

Voidaan palailla @Rupture n kanssa asiaan myöhemmin tuon KooKoon suhteen. Vietellään tuossa rauhassa joulu alta pois, kun tuo vasta ihan vuoden lopussa pelaillaan.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Sulla oli nyt kahden ottelun viikko, niin ensi viikolla mä voisin vuorostaan ottaa kaksi.

Tiistailta voin ottaa heti HPK:n, kun siitä sä kirjoitit viimeksi. Kahden muun pelin suhteen ei itselleni merkitystä. Molemmat käy itselle.

Jos on toivetta kumpi sopii enemmän, Jukurit vai JYP, niin saat noista valita itsellesi mieluisemman vaihtoehdon niin minä otan sitten noista toisen.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu

Sulla oli nyt kahden ottelun viikko, niin ensi viikolla mä voisin vuorostaan ottaa kaksi.

Tiistailta voin ottaa heti HPK:n, kun siitä sä kirjoitit tuosta viimeksi. Kahden muun pelin suhteen ei itselleni merkitystä. Molemmat käy itselle.

Jos on toivetta kumpi sopii enemmän, Jukurit vai JYP, niin saat noista valita itsellesi mieluisemman vaihtoehdon niin minä otan sitten noista toisen.
Joo käy näin. Voisin JYP-ottelun ottaa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Puolestani voit ottaa ensi viikolle kaksi peliä jos on ok. Jos sulle kävisi Lukko sekä Sport. Itse voin vuorostani kirjoittaa Pelicans-pelin.

Sulla oli toki tuossa Sport hetki sitten, mutta itsellä olisi aikaisempi herätys tulevana lauantaina, niin ihan mielellään perjantaina pelistä kotiuduttua melko pian vetäytyisi pehkuihin.
 
Ylös