Otteluennakon sopiminen

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu onko jotain toiveita ensi viikon otteluketjujen suhteen?

Itsellä ohjelmaa tuossa riittää alkuviikosta ja viikonloppunakin, niin voisin tässä ensi viikolle toista otteluketjua jo tänään/huomenna vähän valmistella. Oli se sitten kumpi tahansa.
Ota ensimmäinen. Voin väsätä tuohon Bolzano-otteluun ennakon.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Onko @Riksu toiveita ensi viikon suhteen?

Mä voin ottaa Ässät, mutta haluatko toisen kotipeleistä tai voit toki ottaa halutessasi molemmatkin? Itselle ei ole niin väliä. Kaikki onnistuu.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Onko @Riksu toiveita ensi viikon suhteen?

Mä voin ottaa Ässät, mutta haluatko toisen kotipeleistä tai voit toki ottaa halutessasi molemmatkin? Itselle ei ole niin väliä. Kaikki onnistuu.
En millään pysty Lukko-peliä kirjoittamaan. Ässät kävisi minulle parhaiten, mutta kaippa tuo HPK-peli onnistuu.

Jos otat noi arkipäivän pelit ja mä kirjoittelen tuon HPK-ottelun.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
En millään pysty Lukko-peliä kirjoittamaan. Ässät kävisi minulle parhaiten, mutta kaippa tuo HPK-peli onnistuu.

Jos otat noi arkipäivän pelit ja mä kirjoittelen tuon HPK-ottelun.

Jos tuo Ässät on paras sulle niin voit sen kyllä ottaa. Ei ole ongelma.

Mä voin sitten ottaa nuo kotipelit. Sekin käy oikein hyvin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Tupsukorva35 Mites ensi viikko? Mä voin varmaan tuosta Lukosta kirjoitella, kun sä siihen nyt tällä viikolla sen ennakon teit. Viikonlopun pelit on nyt ihan sama, voin jomman kumman ottaa tai sitten voit tehdä molemmat.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Tupsukorva35 Mites ensi viikko? Mä voin varmaan tuosta Lukosta kirjoitella, kun sä siihen nyt tällä viikolla sen ennakon teit. Viikonlopun pelit on nyt ihan sama, voin jomman kumman ottaa tai sitten voit tehdä molemmat.

Joo, Lukko-ottelun mielelläni sulle luovutan.

Voisin ottaa tuon Pelicans-pelin ja sä voit ottaa tuon lauantain Turun ottelun.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Tupsukorva35

Mitkä haluat hoitaa tulevalta viikolta? Minä pystyn tekeen kaikkiin muihin paitsi tuohon HIFK-otteluun.

Ja sellanen ennakkotieto, että viikon 41 (9.10-15.10) olen reissussa, joten en pysty tekemään tuolta kolmen pelin viikolta yhtään ennakkoa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Tupsukorva35

Mitkä haluat hoitaa tulevalta viikolta? Minä pystyn tekeen kaikkiin muihin paitsi tuohon HIFK-otteluun.

Ja sellanen ennakkotieto, että viikon 41 (9.10-15.10) olen reissussa, joten en pysty tekemään tuolta kolmen pelin viikolta yhtään ennakkoa.

Alunperin olin tarjoamassa sulle ihan koko viikon otteluketjut, joten tiistain ja torstain pelit voit kyllä ottaa hoitaaksesi.

Kyhäilen tuohon HIFK-peliin otteluketjun.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Riksu

Sä voit ottaa tuon torstain Kärpät-pelin, jos haluat/ehdit tehdä.

Mä voin puolestani tehdä lauantain KooKoo-peliin otteluketjun.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Onko mahdoton ajatus @Tupsukorva35 että jaettaisiin tuo KooKoo-matsin ennakko? Sinä käsittelisit Ilveksen lähtökohtia otteluun ja minä voin tehdä KooKoon ennakkoasetelmat. Kävisikö tällainen formaatti?

Ilman muuta sopii.

Jos käy vaikka sellainen järjestely, että pistät mulle yksityisviestillä KooKoo-osuuden niin liitän sen sitten omaan tekstiin mukaan. Näin saadaan molempien lähtökohdat näppärästi yhteen ja samaan viestiin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Tupsukorva35

Mites ens viikko? Haluatko perehtyä Roueniin ja ottaa toisen viikonlopun peleistä vai haluatko hoitaa vain yhden ja minä hoidan sitten kaksi. Jos kuitenkin viikonlopun peleistä toinen tekisi toiseen peliin ja toinen sitten toiseen peliin?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
@Tupsukorva35

Mites ens viikko? Haluatko perehtyä Roueniin ja ottaa toisen viikonlopun peleistä vai haluatko hoitaa vain yhden ja minä hoidan sitten kaksi. Jos kuitenkin viikonlopun peleistä toinen tekisi toiseen peliin ja toinen sitten toiseen peliin?

Itseä tuo Rouen ei napostele oikeastaan yhtään, joten jos vain nappaa niin voit ottaa tuon.

Sopiiko jos palaan tuohon viikonloppuun alkuviikosta kun vähän omat ohjelmat selkiytyy? Joka tapauksessa voin ottaa niistä toisen.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 302
Kiitos teille!!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 522
Joo tehdään näin. Otan nyt Rouenin ja loppuviikko sovitaan sitten myöhemmin.

Tähän asiaan. Mä voisin ottaa lauantain JYP:n, joten sulle sitten sunnuntain Sport jos tällainen järjestely sopii.

Jos vähän ensi viikosta samaan syssyyn. Kattaus on siis KooKoo, Tappara, HIFK. KooKoosta ja HIFK:sta kirjoittelin vähän aikaa sitten, joten jos sulle sopisi nuo. Mä voin sitten vastaavasti ottaa paikallispelin.

Toki en tiedä, onko @Rupture lla kiinnostusta ottaa koppia tuosta KooKoosta, että haluaako taas kirjoitella heidän osuuttaan. Voitte sitten keskenänne sopia, miten tuon teette jos jakoon päädytte.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Tähän asiaan. Mä voisin ottaa lauantain JYP:n, joten sulle sitten sunnuntain Sport jos tällainen järjestely sopii.

Jos vähän ensi viikosta samaan syssyyn. Kattaus on siis KooKoo, Tappara, HIFK. KooKoosta ja HIFK:sta kirjoittelin vähän aikaa sitten, joten jos sulle sopisi nuo. Mä voin sitten vastaavasti ottaa paikallispelin.

Toki en tiedä, onko @Rupture lla kiinnostusta ottaa koppia tuosta KooKoosta, että haluaako taas kirjoitella heidän osuuttaan. Voitte sitten keskenänne sopia, miten tuon teette jos jakoon päädytte.
Onnistuu, eli mulle Sport, KooKoo ja HIFK.

...onko @Rupture kiinnostusta kirjoitella KooKoon osuus tuohon ensi viikolla pelattavaan peliin?
 
Ylös