Muut kiekkofoorumit

Maltsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Sain jo main käyttäjällä bännit syyskuuhun asti. Nyt sain saatana toisella käyttäjällä bännit vaikka en ole eläessäni ehkä kirjottanut asiallisempia viestejä. Nyt palo pinna ihan oikeesti
 

Maltsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
No ajattelin oikeesti jakaa sinne omia mielipiteitä, muttakun siellä modet sensuroi enemmän kun Putin venäjän uutisia. Jos kirjotan ilveksen ketjuun, että yhtä sentteriä huutaa tuo rosteri tai kysyn, että onko vielä mahdollista että Mäntykivi pääsee rapakon taakse niin enää viesteissäni mitään väärää. Ja ei en ajatellut enää yhden yhtäkään tiliä tuonne helvettiin luoda. Kiitos.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
No ajattelin oikeesti jakaa sinne omia mielipiteitä, muttakun siellä modet sensuroi enemmän kun Putin venäjän uutisia. Jos kirjotan ilveksen ketjuun, että yhtä sentteriä huutaa tuo rosteri tai kysyn, että onko vielä mahdollista että Mäntykivi pääsee rapakon taakse niin enää viesteissäni mitään väärää. Ja ei en ajatellut enää yhden yhtäkään tiliä tuonne helvettiin luoda. Kiitos.

Jos olet saanut aiemmin bannit toisella käyttäjällä ja nyt yrität käyttää toista, niin ei ole kovin yllättävää. About kaikilla foorumeilla missä itse pyörin on bannienkierto tai jopa toisen nimimerkin omistaminen kiellettyä säännöissä ja lopputuloksena siis bannit.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
552
Tätähän mä en tiennyt. Luin tapparaforkan säännöt ja ei siellä tällästä mainittu.
Tuossa kohtaa kannattaa sitten alkaa harjoittamaan sisälukutaitoaan?

"§3. Nimimerkit ja anonymiteetti

Useamman kuin yhden nimimerkin käyttö johtaa pääsääntöisesti pysyvään kirjoituskieltoon. Rangaistuksena saadun porttikiellon kiertämisyritys luomalla uusi nimimerkki johtaa poikkeuksetta pysyvään kirjoituskieltoon."
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 662
Jos ei lasketa muutamia värilasireinoja ja ilmiselviä trolleja, niin kyllähän tuota Ilveksen puolustusta ihastellaan aikas paljon tuolla jatkiksen puolella.

Ja tottakai syystäkin.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 677
Jos ei lasketa muutamia värilasireinoja ja ilmiselviä trolleja, niin kyllähän tuota Ilveksen puolustusta ihastellaan aikas paljon tuolla jatkiksen puolella.

Ja tottakai syystäkin.
Taitaapi olla paras Ilves-puolustus ikinä:
1687332055358.png


Ikärakenne loistava ja kaikennäköistä asiantuntijuutta löytyy. Keskipituus miehekäs 186,2 (jos nyt en ihan väärin näppäillyt).
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 184
Jos ei lasketa muutamia värilasireinoja ja ilmiselviä trolleja, niin kyllähän tuota Ilveksen puolustusta ihastellaan aikas paljon tuolla jatkiksen puolella.
Tämänhetkisistä rostereista puolustus on selkeästi Ilveksen ja hyökkäys IFK:n osa-alue, kyllähän noita molempia myös Tapparan foorumillakin kehutaan. Tilanne tietysti elää vielä kauden alkuun kaikkien joukkueiden osalta ja kauden aikanakin vahvistuksia tulee hyvin todennäköisesti moniin kärkijengeihin. Mutta tällä hetkellä asia on näin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 281
Nyt Jatkoajassa joku hessu arvostelee Ilveksen puolustusta saatesanoilla, että Frimanin jos vaihtaisi Jurgensiin niin olisi hyvän oloinen puolustus. Perusteluja kun kärttää siihen miten pakisto paranisi vaihtamalla sarjan TOP5-puolustajan hyvä jos TOP50-puolustajaan, niin vastaus on, että "jokaisella on oma mielipiteensä"

Minusta Hifkin hyökkäys olisi hyvä jos tajuaisivat vaihtaa Lehterän Matti Järviseen.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Jos olet saanut aiemmin bannit toisella käyttäjällä ja nyt yrität käyttää toista, niin ei ole kovin yllättävää. About kaikilla foorumeilla missä itse pyörin on bannienkierto tai jopa toisen nimimerkin omistaminen kiellettyä säännöissä ja lopputuloksena siis bannit.

Tätähän mä en tiennyt. Luin tapparaforkan säännöt ja ei siellä tällästä mainittu. Hädin tuskinhan ne modet tiesi että kuka mä olen. Mutta silti jostain syystä aina ilvesläisiä siellä vainotaan vaikka ei tekisi mitään väärin. Alunperinhän mä sain bännit koska sanoin että Grönborg ei näytä olevan mikään myyntivaltti että en nyt sanois et olisin sekoillu siellä mitenkään.
Itse en katsoisi pahalla mikäli Aleksei Navalnyi pyrkisi valeasussa palata takaisin ihmisten ilmoille ja avaisi silloinkin asiallisen rakentavasti sanaisen arkkunsa. Vaikka Suomessakin valehenkilöllisyys pahasta.
 

Maltsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Aivan todella huvittavaa miten tuolla naapurin foorumilla puhutaan Frimanista hpk:n rivimiehenä ja että tapparalla olisi viisi Frimania kovempaa pakkia kokoonpanossa:D tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että joku Joni Tuulola joka ei ole eläessään pelannut yhden yhtäkään aikuisten maajoukkue peliä olisi Niklas Frimania parempi? Herranenaika sentään
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 078
Aivan todella huvittavaa miten tuolla naapurin foorumilla puhutaan Frimanista hpk:n rivimiehenä ja että tapparalla olisi viisi Frimania kovempaa pakkia kokoonpanossa:D tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että joku Joni Tuulola joka ei ole eläessään pelannut yhden yhtäkään aikuisten maajoukkue peliä olisi Niklas Frimania parempi? Herranenaika sentään
Saati joku Oskari Manninen tai Ahlroth :D

Kaksi kovempaa siellä on kiekollisen taitojen takia, ei sen enempää
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 726
Jatkoaika nyt on aina jatkoaika mutta kyllä jaksaa naurattaa tuo McTorson värilaseilu. Pahempaa kuin Topilla täällä aikanaan.
On ihan hirveetä kotiinpäin vetämistä. Kärppien maalivahdit taisivat olla sijalla 5 arvosteluissa. Mitäs jos Westerholm ja Kokko pelaisivat vaikka Sportissa? Olisivat täysiä arpoja tietysti.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 321
Ihan hyville sijoille näkyvät muiden joukkueiden kannattajat Ilvestä Jatkoajan veikkausketjussa laittavan. Melkein järjestäen top3. Paitsi lahtelaisilla näköjään mennyt Ilves jotenkin ihon alle, kun jokainen heidän kannattaja sijoittelee Ilvestä huonommin kuin muut. Mikäköhän siellä Lahdessa oikein hiertää.
 
Ylös