Muut kiekkofoorumit

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
544
Nyt olen "soluttautuja" vaikka tuolla foorumilla muitakin Ipalaisia on paljon
Pääsääntöisesti tuolla forumilla keskusteluun osallistuvat teikäläiset ovat fiksuja, asiallisia ja tuovat sinne jotain muuta kuin öyhöämistä ja provoilua, eivätkä jankkaa jotain agendaa. Pääsääntöisesti...

Tuohon sinun tarra-caseen en osaa ottaa kantaa, koska ko. säikeen olen vaimentanut ja se ei minulle siten näy. Ei kiinnosta pskankaan vertaa keskustelu tarroista. Ei teidän, ei meidän, eikä Kajaanin Hokin.
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 019
Pääsääntöisesti tuolla forumilla keskusteluun osallistuvat teikäläiset ovat fiksuja, asiallisia ja tuovat sinne jotain muuta kuin öyhöämistä ja provoilua, eivätkä jankkaa jotain agendaa. Pääsääntöisesti...

Tuohon sinun tarra-caseen en osaa ottaa kantaa, koska ko. säikeen olen vaimentanut ja se ei minulle siten näy. Ei kiinnosta pskankaan vertaa keskustelu tarroista. Ei teidän, ei meidän, eikä Kajaanin Hokin.
Mutta silti pistit aikaa viestiin joka ei kiinosta?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 794
Pääsääntöisesti tuolla forumilla keskusteluun osallistuvat teikäläiset ovat fiksuja, asiallisia ja tuovat sinne jotain muuta kuin öyhöämistä ja provoilua, eivätkä jankkaa jotain agendaa. Pääsääntöisesti...

Tuohon sinun tarra-caseen en osaa ottaa kantaa, koska ko. säikeen olen vaimentanut ja se ei minulle siten näy. Ei kiinnosta pskankaan vertaa keskustelu tarroista. Ei teidän, ei meidän, eikä Kajaanin Hokin.
Mikä tämän viestin pointti oli jos ei kiinnostanut? Halusit tulla meille kaikille kertomaan ettei kiinnosta? Terve vaan mouhofoorumin yp.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 017
Ja nyt oli tullut sähköpostia:D
Oikeasti jännä homma miten noilla meni viestini noin tunteisiin. Olivat ihan asiallisia joissa vain kysyin miksi eivät tarrakuvaa ja kommenttejani hyväksyneet heidän foorumilleen. Nyt olen "soluttautuja" vaikka tuolla foorumilla muitakin Ipalaisia on paljon. On kyllä sekaisin noi ihmiset tuolla.:D
Mä alan uskoa että noi kaikki on sisäsiitosia jyväpuntteja... miten voi mennä noin tunteisiin jollain foorumilla kirjoittelu.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Ja nyt oli tullut sähköpostia:D
Oikeasti jännä homma miten noilla meni viestini noin tunteisiin. Olivat ihan asiallisia joissa vain kysyin miksi eivät tarrakuvaa ja kommenttejani hyväksyneet heidän foorumilleen. Nyt olen "soluttautuja" vaikka tuolla foorumilla muitakin Ipalaisia on paljon. On kyllä sekaisin noi ihmiset tuolla.:D

Ehditkö laittamaan tuonne ketjuihin viestejä ennen hyllytystä niin että menivät läpi? Kysyn sillä kun ensimmäiset viestit vaativat aina modejen hyväksynnän. Vai voiko bänniä antaa jo ennen kuin on saanut yhtään kommenttia julkiseksi?

Vähän "epäammattimainen" juttu tuo vittuilu modeilta spostin lopussa IMO, tuskin yritit tapparalaiseksi tekeytyä kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 575
Tää keskustelu tuosta porkkanamaasta on ollut kyllä erinomaista oppia tälläin moden silmin. Ei sillä kyllä tääläkin modet vetää välillä vihkoon varsinkin allekirjoittanut, mutta hyvänen aika mitä porukkaa siellä naapurissa :D
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Tää keskustelu tuosta porkkanamaasta on ollut kyllä erinomaista oppia tälläin moden silmin. Ei sillä kyllä tääläkin modet vetää välillä vihkoon varsinkin allekirjoittanut, mutta hyvänen aika mitä porukkaa siellä naapurissa :D

Tämä keskustelu on sinänsä mielenkiintoista seurattavaa näin molempien foorumeiden käyttäjän silmin kun meidän forkalla sellainen yleinen totuus on tuntunut olevan se että täällä Ipan leikkikentällä sensuroidaan Ilves-kriittiset mielipiteet nopeasti. Tosin ei ole ihme että paikallisasetelma luo jännitteitä keskusteluun, ei sillä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 794
Ehditkö laittamaan tuonne ketjuihin viestejä ennen hyllytystä niin että menivät läpi? Kysyn sillä kun ensimmäiset viestit vaativat aina modejen hyväksynnän. Vai voiko bänniä antaa jo ennen kuin on saanut yhtään kommenttia julkiseksi?

Vähän "epäammattimainen" juttu tuo vittuilu modeilta spostin lopussa IMO, tuskin yritit tapparalaiseksi tekeytyä kuitenkaan.
Sai muutaman ihan eri aiheisiin joskus talvella. Siinä se.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Sai muutaman ihan eri aiheisiin joskus talvella. Siinä se.

Tämä tekee tästä vielä erikoisempaa minusta, ymmärtäisin enemmän jos modet olisivat ajatelleet että uusi käyttäjä yrittää rekisteröityä forkalle vain heittääkseen lisää löylyä muutenkin ns. tulenarkaan tarrakeskusteluun mutta että bänniä saa jo kuitenkin vanhastaan hyväksytty käyttäjä siitä että osallistuu keskusteluun valtavirran ulkopuolisella näkemyksellä sillä perusteella että yrittää soluttautua.

Kyllä modet järkiratkaisujakin tuolla monesti tekevät mutta tuo spostiin liitetty kuittailu minusta vei vähän pohjaa tuon päätöksen reiluudelta, nyt jäi kuva vain ettei vieraskirjoittelijoita kaivata Euroopan ykkösen foorumille.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 828
Pääsääntöisesti tuolla forumilla keskusteluun osallistuvat teikäläiset ovat fiksuja, asiallisia ja tuovat sinne jotain muuta kuin öyhöämistä ja provoilua, eivätkä jankkaa jotain agendaa. Pääsääntöisesti...

Tuohon sinun tarra-caseen en osaa ottaa kantaa, koska ko. säikeen olen vaimentanut ja se ei minulle siten näy. Ei kiinnosta pskankaan vertaa keskustelu tarroista. Ei teidän, ei meidän, eikä Kajaanin Hokin.
Ai että tätä itseironian määrää… Toisitpa sinäkin tänne meidän foorumille joskus jotain muuta kuin juuri näitä mainitsemiasi asioita.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Itse olen työmatkoilla käynyt lähitienoilla katsomassa sopiviin iltoihin sattuneita paikallisia kiekkopelejä täysin puolueettomin silmin. Myös Ilveksen kotipelejä on katsottu kymmeniä ihan kiekkoviihteen vuoksi. Minulle tämä on ihan normaalia, samoin kuin monen eri seuran kiekkofoorumin lukeminen ja kirjoittelu on aivan luontaista. Hyvin on homma toiminut kunhan on vähän järkeä mukana, jollain foorumilla ei kannata keskustella sellaisesta aiheesta mistä jollain toisella voi. Vaatii samaa kuin olla kyselemättä Animalian foorumilta grillauskauden parhaat pihvivinkit ja jättää sateenkaarivaatteet laukusta Saudi-Arabian lomamatkalla. Maalaisjärjellä pärjää, Mouhijärvellä varsinkin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 574
Jatkoajassa käyttäjä MrTriangle kirjoittelee tälläistä:

Johan löytyy muovijeesuksia. Viikonlopun aikana moni voisi käydä pihalla haukkaamassa happea ja nielemässä vaikka yhden olusen.

Oma "linjani" on selvä. Jos olet itänaapurin hyökkäyksen jälkeen tehnyt sinne uuden sopimuksen, voit jäädäkin sinne pelaamaan. Ei sillä että ketään pitäisi kiinnostaa mikä on juuri minun linja. Mutta tämä hankinta ei kyllä moraalikelloani kilistellyt. Ei kilistellyt sekään, kun sylikissat hankkivat tuomitun huumerikollisen.

Ei taida kaveri juurikaan olla perillä mitä Liigassa tapahtuu...
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 794
Jatkoajassa käyttäjä MrTriangle kirjoittelee tälläistä:

Johan löytyy muovijeesuksia. Viikonlopun aikana moni voisi käydä pihalla haukkaamassa happea ja nielemässä vaikka yhden olusen.

Oma "linjani" on selvä. Jos olet itänaapurin hyökkäyksen jälkeen tehnyt sinne uuden sopimuksen, voit jäädäkin sinne pelaamaan. Ei sillä että ketään pitäisi kiinnostaa mikä on juuri minun linja. Mutta tämä hankinta ei kyllä moraalikelloani kilistellyt. Ei kilistellyt sekään, kun sylikissat hankkivat tuomitun huumerikollisen.

Ei taida kaveri juurikaan olla perillä mitä Liigassa tapahtuu...
Oikeassahan tuo on. Toki niissä viime kauden kohelosopimuksissa oli lieventäviäkin haaroja mutta lähtökohtaisesti itse samaa mieltä kyllä tuon nimimerkin kanssa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 574
Jatkoajassa käyttäjä MrTriangle kirjoittelee tälläistä:

Johan löytyy muovijeesuksia. Viikonlopun aikana moni voisi käydä pihalla haukkaamassa happea ja nielemässä vaikka yhden olusen.

Oma "linjani" on selvä. Jos olet itänaapurin hyökkäyksen jälkeen tehnyt sinne uuden sopimuksen, voit jäädäkin sinne pelaamaan. Ei sillä että ketään pitäisi kiinnostaa mikä on juuri minun linja. Mutta tämä hankinta ei kyllä moraalikelloani kilistellyt. Ei kilistellyt sekään, kun sylikissat hankkivat tuomitun huumerikollisen.

Ei taida kaveri juurikaan olla perillä mitä Liigassa tapahtuu...

Me ei hankittu ketään huumerikollista, muuten pitää kyllä paikkansa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 574
Oikeassahan tuo on. Toki niissä viime kauden kohelosopimuksissa oli lieventäviäkin haaroja mutta lähtökohtaisesti itse samaa mieltä kyllä tuon nimimerkin kanssa.
Lainasin vielä väärää juttuakin....
 
Ylös