Muut kiekkofoorumit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 575
Ja ottaisiko kukaan Olkkosta ja Paasoakaan Latvalan ja Jurmon sijaan? Ei nouse käsiä pystyyn.
Mää en vaihtais molempia Olkkosta ja Paasoa edes toiseen Latvalasta ja Jurmosta.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 089
Meni siellä myös Westerholm - Kokko maalivahtitandemeissa sijalle 5. Kun molemmat voi sitä ja tätä Hillin valmennuksessa.
Juu ja Westerholm-Kokko 8,75 vs. Gunnarsson-Malek 7,25. :p

Kyllä mä tiesin, että meillä on pieni kyssäri veskaosastolla, mutta että voi morjes. No, puolihupiahan tuo mctorsoilu on käppyröiden osalta...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 234
Juu ja Westerholm-Kokko 8,75 vs. Gunnarsson-Malek 7,25. :p

Kyllä mä tiesin, että meillä on pieni kyssäri veskaosastolla, mutta että voi morjes. No, puolihupiahan tuo mctorsoilu on käppyröiden osalta...
Olisi kyllä kiva oikeasti tietää että mikä on Gunnarsson miehiään. Ei oikein kukaan osaa sanoa.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 108
Juu ja Westerholm-Kokko 8,75 vs. Gunnarsson-Malek 7,25. :p


Tässä parivertailussa liian iso gäppi, vaikka Ilveksen tandemin arvio aika kohdallaan.

Yleisesti tuolla JA:n puolella Gunnarsson arvioidaan Malekin edelle. G:n näytöt ovat täysin usvaa, mutta jotenkin tuntuu sille, että Malek on kehittynyt viime vuodesta pelillisesti ja henkisesti.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tässä parivertailussa liian iso gäppi, vaikka Ilveksen tandemin arvio aika kohdallaan.

Yleisesti tuolla JA:n puolella Gunnarsson arvioidaan Malekin edelle. G:n näytöt ovat täysin usvaa, mutta jotenkin tuntuu sille, että Malek on kehittynyt viime vuodesta pelillisesti ja henkisesti.

Jotain on mennyt pieleen, jos ei ole.

Tuon ikäinen maalivahti, jolla ensimmäinen aikuisten ykkössarjatason kausi alla.

Jos tällaisessa tilanteessa oleva (NHL-varattu) maalivahti ei ole ensi kaudella selvästi parempi kuin edellisellä, niin pieni ihme on.

Viime kaudella Malek kuitenkin varmasti täytti odotukset, joten lähdetään siitä, että täyttää tulevallakin kaudella.

("Raportitkin" lupaavat hyvää).
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 828
Juu ja Westerholm-Kokko 8,75 vs. Gunnarsson-Malek 7,25. :p

Kyllä mä tiesin, että meillä on pieni kyssäri veskaosastolla, mutta että voi morjes. No, puolihupiahan tuo mctorsoilu on käppyröiden osalta...
Joo itse en kyllä Kärppien duoa saa meidän kaksikon edelle, mutta näin se vain on nähtävä. Vielä käsittämättömämpi temppu oli jättää Malik - Setänen Kärppien kaksikon taakse, se oli jo aivan huumoriosastoa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 548
Huvittavaa kyllä kuinka ihan kaikille riitti tuossa kohtaa, kun Kärppien aikansa eläneet puolustajat rankattiin Ilveksen edelle. Jopa Tapparan ja Kärppien omat fanit ihmettelee, että miten voi olla mahdollista. Kyllä kaikki muut paitsi Torso tietää missä on oikeasti liigan kovin puolustus.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 655
Huvittavaa kyllä kuinka ihan kaikille riitti tuossa kohtaa, kun Kärppien aikansa eläneet puolustajat rankattiin Ilveksen edelle. Jopa Tapparan ja Kärppien omat fanit ihmettelee, että miten voi olla mahdollista. Kyllä kaikki muut paitsi Torso tietää missä on oikeasti liigan kovin puolustus.
Nyt on Torso saanut pisteytyksensä valmiiksi ja kas, Kärpät siellä kärjessä vilkuttelee alemmilleen. Oli suuren suuri yllätys tämä lopputulos. Toki olen myös sitä mieltä että älyttömät mittasuhteet tuo ketju tuolla saa siihen nähden että kyseessä on yhden käyttäjän ennakko ja mielipide Liigan sisäisestä järjestyksestä.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 708
Nyt on Torso saanut pisteytyksensä valmiiksi ja kas, Kärpät siellä kärjessä vilkuttelee alemmilleen. Oli suuren suuri yllätys tämä lopputulos. Toki olen myös sitä mieltä että älyttömät mittasuhteet tuo ketju tuolla saa siihen nähden että kyseessä on yhden käyttäjän ennakko ja mielipide Liigan sisäisestä järjestyksestä.
No onhan se typerää, että kun Kärpistä on kyse, niin monet pelaajat on eht-tasoa ja Marjamäki on nyt uudistanut pelitavan jne. Westerholm on liigan parhaita vahteja.

Jos pelaisi muualla, niin ei varmasti olisi. Liialliset värilasit pilaa tuon niinkin hienon ja aikaa vievän voimasuhdearvioinnin. Se Kärpät on aina vaan pakko kammeta ensimmäiseksi tavalla tai toisella. Että sikäli ymmärtää, miksi siellä moni kiehuu.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Itse en ymmärrä näitä jo kesällä alkavia voimasuhdearvioita. Tilanteet ja joukkueiden kokoonpanot heittää suuntaan tai toiseen moneen kertaan kauden aikana ja jotkut haluavat välttämättä kiinnittävän joukkueiden keskinäisen järjestyksen tiukan analyysin saattelemana jo kesäkuussa. "Jos kaikki onnistuu niin joukkue on selkeä ykkönen, muussa tapauksessa viides tai pahimmillaan kolmastoista." Epävarmuustekijöitä on niin paljon vielä siinä vaiheessa, mutta joillekin kaikki on selvää jo heti kun edelliskausi päättyy.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 943
Itse en ymmärrä näitä jo kesällä alkavia voimasuhdearvioita. Tilanteet ja joukkueiden kokoonpanot heittää suuntaan tai toiseen moneen kertaan kauden aikana ja jotkut haluavat välttämättä kiinnittävän joukkueiden keskinäisen järjestyksen tiukan analyysin saattelemana jo kesäkuussa. "Jos kaikki onnistuu niin joukkue on selkeä ykkönen, muussa tapauksessa viides tai pahimmillaan kolmastoista." Epävarmuustekijöitä on niin paljon vielä siinä vaiheessa, mutta joillekin kaikki on selvää jo heti kun edelliskausi päättyy.
Noh aika iso jääkiekon seuraamisesta on juurikin tätä spekulaatiota. Tietenkin on mahdotonta ennustaa esimerkiksi mitään loukkeja, siirtoja tai valmentaja potkuja ennen kautta, mutta tätä penkkiurheilu on.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 655
No onhan se typerää, että kun Kärpistä on kyse, niin monet pelaajat on eht-tasoa ja Marjamäki on nyt uudistanut pelitavan jne. Westerholm on liigan parhaita vahteja.

Jos pelaisi muualla, niin ei varmasti olisi. Liialliset värilasit pilaa tuon niinkin hienon ja aikaa vievän voimasuhdearvioinnin. Se Kärpät on aina vaan pakko kammeta ensimmäiseksi tavalla tai toisella. Että sikäli ymmärtää, miksi siellä moni kiehuu.
Juuh, onhan se varmaan käyttäjien tekemistä parhainta laatua Kärpät poisluettuna. Itse vain näen sen niin että se on hänen arvionsa ja jokainen voi tehdä omansa ihan vapaasti. Itselläni ei maltti riittäisi tehdä tuollaista täysin ilmaiseksi keskustelupalstalle. Joskus tuntuu että tekee jo piruuttansa näin että saa jotkut henkilöt kiihtymään asiasta. Ei voi tietää, mutta hyvä että tekee.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Noh aika iso jääkiekon seuraamisesta on juurikin tätä spekulaatiota. Tietenkin on mahdotonta ennustaa esimerkiksi mitään loukkeja, siirtoja tai valmentaja potkuja ennen kautta, mutta tätä penkkiurheilu on.
Huvittaa välillä vaan se intohimo, millä hommaa tehdään ja kinastellaan, kun näkemykset eivät kohtaa ja muut eivät usko "oikeaa totuutta". Mutta mitäpä muuta kiekkoväki toisaalta kesällä tekisi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 575
Mää jätän tämän vaan tähän.
Screenshot_2023-09-25-15-03-35-76_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Ylös