Kuinka moni äänestää jaloilla?

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Itse olin pelissä fanipaita päällä, mutta veljeni ei uskaltanut laittaa fanipaitaa päälle koska pelkäsi tulevansa ruoskituksi. ;)

Sen verran protestoin etten ostanut mitään fanituotekaupasta vaikka vielä viikonloppuna näin suunnittelin. Tähän sotkuun en laita rahojani, mutta kun/jos sotku joskus selviää niin kompensoin sen sitten tulevaisuudessa.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Nestikalle sen verran että ymmärrän päätöstäsi. Samaa vähän itse ajattelin toteuttaa, mutta perkele eikös se olekin juuri sitä mitä vanhaklaani haluaa. Saada kannattajat hiljaiseksi pysymää poissa tieltä jotta saavat huseerata rauhassa omiaan. Juuri sen vuoksi hallille pitääkin mennä ja karjua keuhkonsa tyhjiksi ja äänensä käheäksi. Näyttää saatana mitä mieltä kannattajat asioista ovat, paikan päällä. Ei kotona murjottamalla asioita muuteta vaan lähtemällä paikalle.

Jaloilla voidaankin äänestää, mutta lähtemällä hallille ja kannustamalla joukkuetta.
Tuu ny..
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Tämä etä-ilves äänesti kanssa ja suunnitelmasta poiketen, sittenkin eilen pelissä. Otin kaverin mukaan ja huusin ääneni käheäksi. Eli tämän sotkun ansiosta lähdin eilen peliin, vaikka tiistai pelit ei itselle kovin helppoja ole järjestää.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Jokainen "jaloilla äänestystä" harkitseva voisi edes hetkisen pohdiskella Tuokkolan eilisen pelin jälkeen antamaa kommenttia:
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013101517610069_sm.shtml
Tuokkola meni jäälle Ilveksen fanipäätyyn kiittämään yleisöä.

- Piti kiittää yleisöä, kun on ollut sen verran tiukat kaksi päivää. Yleisö on meille tärkeä ja me arvostamme kokemaamme tukea. Olemme todella iloisia, että yleisö on ollut meidän tukena kaikkein näiden vaiheiden jälkeen, Tuokkola summasi.
 

WingMan

Rivipelaaja
Viestejä
73
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Kylläpä kannatti lähteä eilen peliin. En tosin ollut mistään boikotointi-syistä peliä väliin jättämässäkään vaan ihan, kun opiskelijana ei hirveästi varaa ole Keski-Suomesta lähteä ja päällä oli suunnaton vitutus omistajasotkusta johtuen. Vielä Jyväskylän matkakeskuksessa mietin, että nousenko Tampereen junaan vai lähenkö himaan. Onneksi nousin junaan ja tulin Hakametsään.

Lippua ostaessani, viereisellä luukulla asioi Marko vaimoineen ja näytti olevan selkääntaputtelijaa ja tsemppipeukun näyttäjää runsaasti, kun mies siitä lähti tv-haastattelun jälkeen hallille, eli ei jäänyt epäselväksi kenen puolella Ilves-yleisön tuki on tällä hetkellä. Oli aivan mahtavaa kokea fanipäädyn kannustus livenä ja Tuokkolan Ilves sekä kaikki huutaa Markolle -chantit oli kerrassaan loistavia ja kylmät väreet menivät allekirjoittaneessa, kun jälkimmäiseen lähti suurin osa hallista taputuksilla mukaan. Samoin myös hallitus on pelkkä vitsi, shalalalalaa oli hyvä näpäytys lyikkärimiesten suuntaan. Vielä kun olisi nähnyt hallituksen jäärien ilmeet aitiossa.

Lisäksi tietysti tärkein asia, eli joukkue pelasi kaikesta taustahälinästä ja kohusta huolimatta hyvää jääkiekkoa ja ajoittaisista sähläyshetkistä huolimatta paketti pysyi läpi ottelun kasassa eikä ollut havaittavissa pelätyn kaltaista lamaantunutta joukkuetta jäällä. Joukkueen ja ennenkaikkea Tuokkolan kiitokset voitetun pelin jälkeen olivat nekin kerrassaan mahtavaa kokea.

Yhteenvetona todettakoon, että jos koko päivä ennen peliä vitutti enemmän tai vähemmän, niin pelin aikana ja sen jälkeen ei enää tippaakaan. Myös omistusjärjestelyiden osalta taitaa kaikki muuttua vielä hyväksi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 924
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
En mene halliin kertaakaan ikinä hyvävelikerhon ollessa vallassa. Tolla remmille Ilveksellä ei vaan ole tulevaisuutta. Sitä mieltä oli aivan kaikki keväällä, ettei vinnien ipalla ole tulevaisuutta. Ja se on aivan se ja sama, onko vinnie pääomistaja ku sama hyvävelikerho on vallassa, mitä aina ennenkin. Mitä sinne halliin enää menee kun tulevaisuus heitettii roskakoriin eilen. Taitaa loppua kohta koko liigan seuraaminen. Niin kyllästynyt tähän jatkuvaan paskaan. Miksi mennä halliin, ku eilisen jälkeen ei edes lämmitä paskan vertaa yksikään Ilveksen tekemä maali tai voitto. Pitkässä juoksussa eilinen tappoi kuitenkin koko organisaation
Joudun peruun puheitani. Pakko mennä perjantaina halliin! Ei auta muu, kun erotella mielessään kaksi täysin eri asiaa: Puuhasteleva hallitus ym. hyvävelikerhot ja toistaalta loistava joukkue valmentajineen. Mahtava valmennus, mahtava joukkue, mahtavaa jääkiekkoo ja mahtava yleisö!!! Ei näitä voi olla menemättä katsoon ja kannustaan, vaikka kuinka vituttaa hallitukset ja hyvävelikerhot.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Jos tämä kauppa nyt todella kaatuu niin haluan ainakin nimeni pois "Viiri viidessä vuodessa" laitamainoksesta.

Ja jos/kun tämä strategiaryhmä lanseeraa seuraavan projektin/strategian/suunnitelman niin minä nauran, ivallisesti.
 

Migii

Rivipelaaja
Viestejä
18
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Minä, koska nyt on mitta täynnä. Äänestän jaloillani uudestaan sitten kun Ilveksellä on uskottava johtoporras.
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Migii sanoi:
Minä, koska nyt on mitta täynnä. Äänestän jaloillani uudestaan sitten kun Ilveksellä on uskottava johtoporras.

Juurikin näin. Epet, jounit ja sun muut paskaläjät hotka sylkee fanien päälle korostaen "ilvesläisyyttään", pitäis torilla karkottaa pirkanmaalta.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Alkaa väki pikkuhiljaa väheneen hallista. Toivottavasti ei kopista..
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Mihis kopista yhtäkkiä porukka lähtisi kun neljä tappiota tulee?
 

Topi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Kaikki halliin lauantaina! Minä ainakin menen!
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Ilves sanoi:
Mihis kopista yhtäkkiä porukka lähtisi kun neljä tappiota tulee?

Viittasin lähinnä palkanmaksukykyyn ja muutaman pelaajan vatutukseen hallituspelleilyistä. (Esisopimuksen purku).
Sori heikko ulosanti ekassa viestissä. Itse olen seurannut esisopimuksen purun jälkeen kaikki pelit neloselta ja niin kauan teen jatkossakin. Siihen asti kun hallitukselta tulee jotain selkeää FAKTAA, eikä selityksiä. Jokainen tekee kuten haluaa.
 

Topi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Kuka Ilveksen pelaaja on julkisesti arvostellut esisopimuksen purkua?
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Topi sanoi:
Kuka Ilveksen pelaaja on julkisesti arvostellut esisopimuksen purkua?

Välly ja Järventie tais vähä julkaista muistaakseni facebookin jotain. Ja tuskin kukaan on niin tyhmä, että julkisesti arvostelee työnantajansa toimia. En vänkää enempää.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Huomenna menen vielä halliin, koska joukkueen kapteeni sitä erikseen pyysi (tai jonkun toisen välityksellä, koska ei voi tietää onko Marjamäki itse määrännyt statuksensa vai ei) mutta sitten saa jäädä. Minä en yksinkertaisesti enää jaksa raahautua halliin vain velvollisuudentunteesta. Kannattamisesta on hävinnyt ilo, ja kun sitä ei ole, ei ole mitään. Mitä iloa on istua hallissa vaan synkissä ajatuksissa odottaen tappiota ja jos satuttaisiin voittamaan, niin siitä ei saa mitään muuta irti kuin että yksi asia ei sentään vituta. Mitä iloa on kannustaa joukkuetta jolla ei ole tulevaisuutta? Miksi tukisin yhtiötä, jonka tarkoitus ei ole taata Ilvekselle mahdollisimman hyviä toimintamahdollisuuksia Liigassa? Kuinka kauan voidaan fania velvoittaa kannattamaan joukkuetta, kun taustaorganisaatio ei selkeästi tee töitä sen joukkueen menestymismahdollisuuksien takaamiseksi?

Katsotaan sitten vuodenvaihteen jälkeen, mutta tällä hetkellä keskityn vain vierasotteluihin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 924
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

toskala sanoi:
Huomenna menen vielä halliin, koska joukkueen kapteeni sitä erikseen pyysi (tai jonkun toisen välityksellä, koska ei voi tietää onko Marjamäki itse määrännyt statuksensa vai ei) mutta sitten saa jäädä. Minä en yksinkertaisesti enää jaksa raahautua halliin vain velvollisuudentunteesta. Kannattamisesta on hävinnyt ilo, ja kun sitä ei ole, ei ole mitään. Mitä iloa on istua hallissa vaan synkissä ajatuksissa odottaen tappiota ja jos satuttaisiin voittamaan, niin siitä ei saa mitään muuta irti kuin että yksi asia ei sentään vituta. Mitä iloa on kannustaa joukkuetta jolla ei ole tulevaisuutta? Miksi tukisin yhtiötä, jonka tarkoitus ei ole taata Ilvekselle mahdollisimman hyviä toimintamahdollisuuksia Liigassa? Kuinka kauan voidaan fania velvoittaa kannattamaan joukkuetta, kun taustaorganisaatio ei selkeästi tee töitä sen joukkueen menestymismahdollisuuksien takaamiseksi?

Katsotaan sitten vuodenvaihteen jälkeen, mutta tällä hetkellä keskityn vain vierasotteluihin.
Samat ajatukset, paitsi en mene huomenna halliin. Ruutukin on ja tänäänkin pyöri taustalla. Ei oikein nappaa edes täysillä ruudusta seurata enää.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Taidanpa pitää itsekin taukoa hallille menossa, ainakin niin pitkään kun tähän sössöilijöiden soppaan saadaan jotain tolkkua.

Katselen töllöstä.
 
Ylös