Kuinka moni äänestää jaloilla?

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vatanen sanoi:
Morjens!

Olen ajanut tätä äänestäkää jaloillanne aatetta ja tähän mennessä minä ja kaveri ollaan saatu tähän meidän ideaan kolmattakymmenettä junioria mukaan. Aatteen ajaminen jatkuu tavoitteena 50 seuraavaan peliin menossa olevaa kannattajaa jättää menemättä!

Äänestetään niillä jaloilla!

"Hei meidän seuralla näyttäis menevän vähän heikosti kaukalon ulkopuolella. Ei mennä peliin ettei vahingossakaan tuettaisi joukkuetta kentällä mitenkään ja kannettaisi taloudellisestikin korteamme kekoon, kun rahatilannekaan ei ole kummoinen."
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vatanen sanoi:
Morjens!

Olen ajanut tätä äänestäkää jaloillanne aatetta ja tähän mennessä minä ja kaveri ollaan saatu tähän meidän ideaan kolmattakymmenettä junioria mukaan. Aatteen ajaminen jatkuu tavoitteena 50 seuraavaan peliin menossa olevaa kannattajaa jättää menemättä!

Äänestetään niillä jaloilla!

Ottaisitte mallia Marko Sjöblomista ja tänään peliä katsomaan tulleista faneista.

Mieltään voi ilmaista myös vetämättä tukeaan pois hienoja otteita kentällä illasta toiseen esittävältä joukkueelta. Kannattaa muistaa, että erityisesti joukkue tarvitsee faneja ja kannustusta.
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Tuo "Tuokkolan Ilves" kannustushuuto "Tampereen Ilves" on oiva sivallus Heleniustakin kohtaan. Joukkuettahan me kannatetaan ja hallituksellakaan ei hänen logiikkansa mielestä ole mitään osaa eikä arpaa.

Katsotaan huudon muutosta sitten kun omistajuus ratkeaa oikeasti.

Perjantaina paikalla fanikatsomossa !
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Juu menkää ihmeessä :D äänestäkää jaloillanne.. loistavaa :D
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Ns. jaloilla äänestäminen on tyhmintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä. Parasta on, että väki käy hallissa ja joukkueen noste jatkuu. Tällä takaamme sen, että seura siirtyy farssin jälkeenkin mahdollisimman iskukykyisenä ja ehjänä eteenpäin. Sen sijaan myyntisopimustilanteeseen pitää vaikuttaa vaikkapa mahdollisimman laajalla englanninkielisellä adressilla, joka saatetaan Vinnien tietoon. Kaiken maailman jääskeläisistä ja olliloista on vihdoin viimein päästävä eroon. Paluuta vanhaan ei kerta kaikkiaan voida tehdä. Nykyinen hallitus ei mitä ilmeisimmin ole ajamassa seuran vaan omaa parastaan. Jos heillä on faktoja, joilla osoittaa tämä olettamus vääräksi, iskekööt ne pöytään. Muussa tapauksessa fanien silmin ei ole vaikea löytää tämän näytelmän sankaria ja konnia.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

^Just näin.

Sitten jos/kun on sopimus siittä, että puuhastelijat palaa niin mietin asiaa uudestaan.
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Ipappa sanoi:
Ns. jaloilla äänestäminen on tyhmintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä. Parasta on, että väki käy hallissa ja joukkueen noste jatkuu. Tällä takaamme sen, että seura siirtyy farssin jälkeenkin mahdollisimman iskukykyisenä ja ehjänä eteenpäin. Sen sijaan myyntisopimustilanteeseen pitää vaikuttaa vaikkapa mahdollisimman laajalla englanninkielisellä adressilla, joka saatetaan Vinnien tietoon. Kaiken maailman jääskeläisistä ja olliloista on vihdoin viimein päästävä eroon. Paluuta vanhaan ei kerta kaikkiaan voida tehdä. Nykyinen hallitus ei mitä ilmeisimmin ole ajamassa seuran vaan omaa parastaan. Jos heillä on faktoja, joilla osoittaa tämä olettamus vääräksi, iskekööt ne pöytään. Muussa tapauksessa fanien silmin ei ole vaikea löytää tämän näytelmän sankaria ja konnia.

Sen verran vielä tuohon edelliseen lisäisin, että "jaloillaan äänestävät" fanit tekevät tavattomasti hallaa myös itselleen. Ilves nimittäin pelaa tällä hetkellä niin upeaa ja kypsää jääkiekkoa, ettei sitä kerta kaikkiaan kannata jättää paikan päällä katsomatta, jos siihen suinkin tarjoutuu tilaisuus. Myös fanikatsomo tekee upeaa työtä. Kummankaan parhaat puolet eivät välity läheskään täydellisesti television välityksellä.
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Pelit näkee kivasti teeveestäkin.. Joten oon ehdottomasti sitä mieltä että jaloilla äänestäminen on juuri sitä miten fani saa äänensä kuuluviin. Onhan se toki aiemminkin huomattu jengi ei äänestä jaloillaan -> mitään ei tapahdu ja kabinetti kiittää.
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vatanen sanoi:
Pelit näkee kivasti teeveestäkin.. Joten oon ehdottomasti sitä mieltä että jaloilla äänestäminen on juuri sitä miten fani saa äänensä kuuluviin. Onhan se toki aiemminkin huomattu jengi ei äänestä jaloillaan -> mitään ei tapahdu ja kabinetti kiittää.
Luuletko todella, että joukkue jatkaa 110-lasissa taistelua tyhjällekin katsomolle? Herää ja käytä aivojasi. Kabinetti pitää syrjäyttää, mutta nykyisessä mediakulttuurin kyllästämässä maailmassa siihen on toki aika paljon muitakin keinoja kuin typerä, tulevaakin omistajaa haittaava, boikotti.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 332
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vatanen sanoi:
Morjens!

Olen ajanut tätä äänestäkää jaloillanne aatetta ja tähän mennessä minä ja kaveri ollaan saatu tähän meidän ideaan kolmattakymmenettä junioria mukaan. Aatteen ajaminen jatkuu tavoitteena 50 seuraavaan peliin menossa olevaa kannattajaa jättää menemättä!

Äänestetään niillä jaloilla!

Kerrotko vielä että miksi äänestät jaloilla ja olet menemättä halliin?

Toivottavasti tuo juniorikohta oli vitsi. Sekoittaa nyt lapset aikuisten seniilien ego - ja hiekkalaatikkoleikkeihin.
 

Viva la Tammela

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
103
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vatanen sanoi:
Morjens!
Olen ajanut tätä äänestäkää jaloillanne aatetta ja tähän mennessä minä ja kaveri ollaan saatu tähän meidän ideaan kolmattakymmenettä junioria mukaan. Aatteen ajaminen jatkuu tavoitteena 50 seuraavaan peliin menossa olevaa kannattajaa jättää menemättä!
Äänestetään niillä jaloilla!
^Tapparan mies
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 762
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Pitkään tappelin itseni kanssa, mutta kyllä minä sitten lopulta sinne menin. Tosin eka erä jäi väliin ja suuren osan muusta pelistä vietin vain juottolan puolella synkissä ajatuksissa, mutta hallissa olin kuitenkin. Mihinkään karnevaalimeininkiin ja ilonpitoon ei nyt vain yksinkertaisesti mielenkiinto riittänyt.

Mutta se oli hienoa, kuinka koko halli lähti mukaan "Markolle" huutoihin ja fanikatsomon meiningistä jäi hyvä mieli koska sieltä lähti hieno viesti ylpeydest siitä kuinka hienoa on olla Ilves-fani ja "sisäpiiriläisille" lähti selkeä viesti että emme kaipaa ohjeita kuinka Ilvestä saa kannattaa.

Ja olihan se hienoa, kuinka Tuokkola tuli erikseen kiittämään fanikatsomoa ja oma tulkintani oli, että hän antoi tukensa myös Markolle.

Peli oli tänään sivuseikka (kuten noin yleensä Ilves-fanin elämässä), mutta muuten ei harmita että tuli mentyä.

PS: Kysymys siitä, saako fani äänestää jaloillaan, on loputon suo. Muistutan että on iso kynnys tulenpalavasti joukkuettaan rakastavalle fanille jäädä pois pelistä. On iso kynnys organisaatioon toimintaan pettyneelle, erityisesti kun kyseessä on tunnepitoinen fanitus, lähteä kuitenkin periaatteessa tukemaan samojen johtajien ja organisaation touhuiluja. Kun tällaisten asioiden kanssa painii, ei se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa fania, koska kyseessä on lopulta omantunnon kysymys. Tämä olkoon kontribuutioni tähän keskusteluun.
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

toskala sanoi:
Pitkään tappelin itseni kanssa, mutta kyllä minä sitten lopulta sinne menin. Tosin eka erä jäi väliin ja suuren osan muusta pelistä vietin vain juottolan puolella synkissä ajatuksissa, mutta hallissa olin kuitenkin. Mihinkään karnevaalimeininkiin ja ilonpitoon ei nyt vain yksinkertaisesti mielenkiinto riittänyt.

Mutta se oli hienoa, kuinka koko halli lähti mukaan "Markolle" huutoihin ja fanikatsomon meiningistä jäi hyvä mieli koska sieltä lähti hieno viesti ylpeydest siitä kuinka hienoa on olla Ilves-fani ja "sisäpiiriläisille" lähti selkeä viesti että emme kaipaa ohjeita kuinka Ilvestä saa kannattaa.

Ja olihan se hienoa, kuinka Tuokkola tuli erikseen kiittämään fanikatsomoa ja oma tulkintani oli, että hän antoi tukensa myös Markolle.

Peli oli tänään sivuseikka (kuten noin yleensä Ilves-fanin elämässä), mutta muuten ei harmita että tuli mentyä.

PS: Kysymys siitä, saako fani äänestää jaloillaan, on loputon suo. Muistutan että on iso kynnys tulenpalavasti joukkuettaan rakastavalle fanille jäädä pois pelistä. On iso kynnys organisaatioon toimintaan pettyneelle, erityisesti kun kyseessä on tunnepitoinen fanitus, lähteä kuitenkin periaatteessa tukemaan samojen johtajien ja organisaation touhuiluja. Kun tällaisten asioiden kanssa painii, ei se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa fania, koska kyseessä on lopulta omantunnon kysymys. Tämä olkoon kontribuutioni tähän keskusteluun.

Usko nyt, että meillä faneilla on muitakin keinoja osoittaa, ettemme ole tyytyväisiä nykyisiin johtajiin ja organisaatioon (=jääskeläisiin ja olliloihin). Jatkuvuuden ja muutoksen jouhevuuden kannalta on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää, että käymme yhä peleissä ja annamme tukemme joukkueelle, jota rakastamme. Hienoa, että epäilevästä kannastasi huolimatta tulit peliin. Sääli, ettet seurannut sitä kokonaan. Ihan oikeasti: muutos tarvitaan, mutta seuran konkurssikypsäksi ajo ei sitä edistä. Sen sijaan asioiden esillä pitäminen, totuuden vaatiminen ja aktiivinen yhteys omistajaan/omistajiin voi johtaakin johonkin. Mitään ei ole vielä menetetty.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vähintään Markolle pitää tuki osoittaa. Ja se onnistuu parhaiten peleissä, ei missään muualla.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

17 sanoi:
Itse jätän tänään menemättä, ihan vain hiljaisena protestina tästä perseilystä, puuhastelusta, tietojen pimittämisestä ja suoranaisesta faneille vittuilusta.
Joukkue ja valmennus kyllä tietävät, että heillä on fanien tuki.

Perjantaina sitten taas saipaa kaatamaan. Mutta tänään vituttaa niin paljon että ei pysty kyllä lähtemään. Tulis vielä ruoskaa Epeliltä ;D

Noniin. Pienet henkilökohtaiset protestit lusittu. Perjantaina sitten kaikki halliin laulamaan spudet suohon!
 

Letkunilkka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Ööööh....jätkät on pelaamassa perjantaina ILVEKSEN sarjakärkeen ensimmäisen kerran vuosisataan ja jotkut ajatteli kiittää jätkiä tästä pitämällä mykkäkoulua himassa??! Tule Epe ja ruoski nuo...
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Tuli äänestettyä jaloilla, nimittäin koivet kipittivät Hakametsään ja tulipahan napattua mukaan myös yksi kaveri jolle peli oli liiga kauden ensimmäinen. Ei kyllä kaduta ollenkaan, niin mahtava oli meinkin hallissa taas. Sama ruljanssi toteutunee myös perjantaina kun Ilves nousee sarjakärkeen!

ps. Eiköhän parhaiten tuoda mielipide esille juuri noilla chanteilla jotka edelleen saavat nostetta sillä että meedia niitä julkaisee eteenpäin! Hallista pois jääminen alkaa olla melkein yhtä vanhanlaista toimintaa kuin tuon hallituksenkin. Media ja varsinkin sosiaalinen media on se jossa asioita saadaan pinnalle.
 

merkkari

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Oli upea PELI ! Toivottavasti perjantaina on tupa täynnä ja tehdään se mitä kukaan ei uskonut että noustaan sarjakärkeen tässä vaiheessa. Edelleen toivoisin fanikatsomosta Markolle tukea. Se varmaan kyllä shortsipoikia ja Ollilan jäärää harmittaa mutta eilenkin mitä A-katsomossa oli väkeä niin noihin huutoihin ylty kaikki (meidän ympärillä) ja selvästi oli havaittavissa että tämä jässipään sooloilu on saanut ihmiset todella vittuuntuneiksi.
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Avasin ketjun. Ja teeveestä katsoin pelin. Hienoa, että Sjöblum ja joukkue sain noin hyvää kannustusta. Kiitos teile faneille, jotka sinne menette. Mutta. Mä en tule halliin ennenkuin nämä puuhastelijat lopettavat tuon touhunsa. Mä en sentiäkään anna Ilveksen nyky hallitukselle. Teilatkaa vaan, mutta kannassani pysyn niin kauan, kun nuo epe ja muut ahneet sekä kateelliset nyky hallituksen/ oppisition jäsenet ovat siellä puuhastelemassa..
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Mä en ole koskaan äänestänyt jaloilla, koska kynän käyttö ja numeroiden piirtäminen on mielestäni helpompaa käsin.

Ja mitä tulee tähän Ilves-matsien boikotointiin, niin jokainen tehköön omat päätöksensä. Itse olen sitä mieltä, että wanhan klaanin palli heiluu jo siihen malliin, ettei hallissa käynnillä/käymättä jättämisellä ole enää merkitystä. Kyseisen porukan touhut tullevat tiensä päähän tavalla tai toisella, koska eiköhän tässä ala viimeisillekin olla selvää, että melkoista suhmurointia siellä ollaan harrastettu.

Minä käyn hallissa tukemassa joukkuetta. Kannattajat, pelaajat ja valmentajat ovat herrojen hiekkalaatikkoleikkien ja valtapelin uhreja, joten miksi hylätä toisemme? Minä pidän kiinni siitä, mikä minulle eniten merkitsee - Ilves kaukalossa.
 
Ylös