Kuinka moni äänestää jaloilla?

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Jos tähän ei tule mitään kunnon selitystä Ilves Hockey Oy:n hallituksen puolelta, niin ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuka äänestää jaloilla? Jos tämä asia on, niinkuin mediassa ja täälläkin on annettu ymmärtää.
Eli jos Sjöblum kylmästi potkittiin pois ilman mitään erikoista syytä. Jos taas Sjöblum on keplotellut jotakin ja siitä tulee todisteet esille, niin poistan tämän ketjun. Ainakin tähän asti saaduilla tiedoilla olen Sjöblumin puolella, koska Ilvekseltä ei ole vielä tullut mitään kunnon selitystä. Mielestäni Marko nosti Ilveksen organisaation näkyvyyttä, muutti Monacosta tänne perheineen ostaakseen Ilveksen ja lupasi aloittaa viiden vuoden projekstin tavoitteena lopulta mestaruus. Myös Lupasi keskittyä/ sitoutua täysipainoisesti Ilveksen nostamiseen taas menestyväksi joukkueeksi. Tuli Tuokkola,(juu tuli ennen, mutta uskon, että Markolla oli tähän suuri vaikutus). Tuli vahvistuksia. Tuli tulosta pelillisesti ja varmasti myös rahallisesti ja kaikilla meillä faneilla oli vallan mukavaa. Nyt palattiin taas alkujuurille. Varmaan tämä teilataan ainakin jouidenkin fanien toimesta, mutta itse olen niin pettynyt tähän samojen ukkojen puuhasteluun, että ajattelin arvon palstalaisten mielipidettä kysyä ihan omassa ketjussa.
Kuitenkin jotain hämärää tässä on tapahtunut jommalta kummalta puolen.
Eli jos Sjöblum potkittiin näiden vanhojen saunakavereiden toimesta ilman, että siitä tulee mitään järkevää faktaa Ilveksen organisaatiosta, niin kuka äänestää jaloillaan?

Minä ainakin. Pelit kyllä katson, mutta neloselta.
ps. Hallille menen minäkin taas sitten, kun tähän joku järkevä selitys saadaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Hallille mennään, tänäänkin.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Varmasti niin pelaajatkin, kuin fanitkin joutuvat elämään epätietoisuudessa totuuden suhteen. Paras on mennä hallille kannustamaan joukkuetta, ja tukemaan pelaajia.
Tällä hetkellä olen Markon puolella, ja pidän hallitusta syyllisenä tähän kriisiin, niin kauan kunnes toisin todistetaan.

Tärkein on, että totuus kerrotaan faneille ja näin Ilves pysyisi vähän uskottavana seurana kaiken tämän paskan jälkeen, ttu.
 

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
399
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Minä. Niin kauan kunnes saan faktoja Markon syrjäyttämisestä. Hallille menijät antavat hallituksen käyttää teitäkin hyväkseen. Faktat pöytään ja katsotaan sitten.

Osasto 41:n yksi vetäjistä uhosi jo, että seisomakatsomo tyhjenee mutta nyt kun joku kävi vähän puhumassa pehmosia niin sitten sitä ollaankin taas niin sinisilmäisiä. Uskokaa mitä tahdotte, mutta älkää alistuko. Jättäkää yksi peli väliin ja näyttäkää että nyt saa tämä spedeily ja sisäsiittoinen toiminta loppua
 

Topi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Vaikka jalkani ovatkin kipeät kovasta harjoittelusta niin äänestän jaloillani ja menen tänäänkin Hakametsään. Niin . . . ja uskokaa pois, tämäkin episodi kääntyy kyllä aikanaan Ilveksen eduksi!
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Hallille mennään koska lippu on hankittuna. Ja varmaan jatkossakin menen aina silloin tällöin. Joukkuetta katsoon ja kannustamaan.
 

crowli

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Eihän tässä nyt tosiaan kannata alkaa noita "puuhastelijoita" lyttämään. Entä jos he ovatkin oikeassa, alkaako avautuneita hävettämään? Kannattaa nyt odottaa vain sitä ilves hockkey oyn tiedotetta
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

crowli sanoi:
Eihän tässä nyt tosiaan kannata alkaa noita "puuhastelijoita" lyttämään. Entä jos he ovatkin oikeassa, alkaako avautuneita hävettämään? Kannattaa nyt odottaa vain sitä ilves hockkey oyn tiedotetta

Tiedote tuli jo. Muuta on turha odottaa puuhastelijoilta. Eikö yhtään hälytä, että edes nimilista ei ollut etukäteen varmistettu ja allekirjottaneille asioista kerrottu. Useita nimiä on jo poistettu ja ainakin yksi kertonut, ettei mitään ole infottu syistä tapahtumiin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Halliin menossa ihan normaalisti kannustamaan hienosti pelannutta Ilves-joukkuetta, toivottavasti myös mahdollisimman moni muu tekee samoin !
 
Viestejä
336
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Näillä tiedoilla mitä tällä hetkellä on, niin enpä taidakaan tilata tällä viikolla pelipaitaa toimistolta, enkä lähteä Raumalle lauantaina. Oman tuntemuksen mukaan, mies jonka avulla uskottavuus seuraan palautui, potkaistaan tylysti pihalle. Kaiken huippuna aamunlehdestä saa lukea jonkun juupe pajuojan kommenttia omistusjärjestelyjen peruuntumisesta. SIIS MITÄ VITTUA!?! Tää oli helvetin iso mahdollisuus, mutta nyt näyttäisi siltä, että homma kusee. Itse joukkuehan on mahtava - väännetään nyt sekin vielä rautalangasta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 901
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

En mene halliin kertaakaan ikinä hyvävelikerhon ollessa vallassa. Tolla remmille Ilveksellä ei vaan ole tulevaisuutta. Sitä mieltä oli aivan kaikki keväällä, ettei vinnien ipalla ole tulevaisuutta. Ja se on aivan se ja sama, onko vinnie pääomistaja ku sama hyvävelikerho on vallassa, mitä aina ennenkin. Mitä sinne halliin enää menee kun tulevaisuus heitettii roskakoriin eilen. Taitaa loppua kohta koko liigan seuraaminen. Niin kyllästynyt tähän jatkuvaan paskaan. Miksi mennä halliin, ku eilisen jälkeen ei edes lämmitä paskan vertaa yksikään Ilveksen tekemä maali tai voitto. Pitkässä juoksussa eilinen tappoi kuitenkin koko organisaation
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Halliin mennään, tänäänkin! Toimisto on mitä on enkä minä heitä ole menossa katsomaan, vaan Tuomas Tuokkolan johtamaa joukkoa, joka pelaa paikka paikoin ihan kivannäköistä kiekkoa. En joukkuetta halua rankaista, vaikka kaukalon ulkopuolella puuhasteltaisiin vaikka mitä. Liput on muutenkin hankittu sekä tälle päivälle että perjantaille ja ne tullaan piippaamaan hallin ovella.

Tänään sarjakakkonen hakkaa tappioputkessa olevaa savolaisnippua! Haluatko nähdä sen? No tule halliin!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
En mene halliin kertaakaan ikinä hyvävelikerhon ollessa vallassa. Tolla remmille Ilveksellä ei vaan ole tulevaisuutta. Sitä mieltä oli aivan kaikki keväällä, ettei vinnien ipalla ole tulevaisuutta.

Toisaalta "kaikki" olivat sitä mieltä vuosi sitten,että pahinta mitä Ilvekselle on ikinä tapahtunut oli kun Lumme,Huura,Tuominen jne. kävelivät tuolloin ulos hallituksesta.Nythän kyseiset kaverit ovat taas kuvioissa.

Itsekin kyllä vaadin parempaa selitystä Sjöblomin sopimuksen purkamisesta kuin että "uskokaa nyt,tämä oli Ilvekselle oikea ratkaisu"

Mihinkään boikottiin en kuitenkaan rupea ja minulle on aivan sama kuka Ilveksen omistaa,kunhan homma toimii hyvin.
 

NikoM

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Tupsukorva35 sanoi:
Tänään sarjakakkonen hakkaa tappioputkessa olevaa savolaisnippua! Haluatko nähdä sen? No tule halliin!

Ei muuten hakkaa. Ahdistuksessa, epätietoisuudessa ja vitutuksessa on yllättävän vittumaista pelata. Turpaan tulee tänään sanokaa mun sanoneeni. Ja se on täysin Ilves-Hockey Oy:n hallituksen pellejen ja strategiaryhmän puuhamiesten ansiota.

En mene halliin, mutta se ei ole joukkueen vika. Vasta sitten menen kun saan järkevän perustelun eilisen tapahtumille.
 

Dale_D

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Menisin hallille, jos olisin kaupungissa. Pitää jännittää peliä sitten lankoja pitkin.

Ei oo kivaa, mutta kyllähän tässä monella kiihkoilijalla jo keulii.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

En kehota ketään jäämään pois tänään hallista, mutten myöskään ketään tuomitse jos päättää kotiin jäädä.

Pyytäisin että tämä ei mene mihinkään toisten arvottamiseen sen mukaan että kuinka todellinen fani joku on sen mukaan mitä ratkaisuja tekee.

Omalle kohdalle tuntuu siltä, että ainakaan tänään en varmaan vain pysty osoittamaan tukea tälle organisaatiolle ja sen mitättömälle, sisäsiittoiselle ja ylimieliselle puuhastelulle. Tiedän että joukkue on tähän syytön, enkä minä heitä rangaista halua. Mutta eilen hommasta hävisi se, mikä ehti olla mukana kuukauden: ilo. Jos tänään halliin menen, siinä ei ole enää tippaakaan iloa, vaan hallille on vääntäydyttävä velvollisuudentunteesta ja jo valmiiksi vittuuntuneena ja pahantuulisena.

Loppupeleissä se on ihan sama, mikä tänään on tulos. Voitto tai häviö. Ilveksellä ei ole tulevaisuutta. Ja kun uskoa ei ole, ei tässä touhussa ole mitään iloa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Pok sanoi:
Toisaalta "kaikki" olivat sitä mieltä vuosi sitten,että pahinta mitä Ilvekselle on ikinä tapahtunut oli kun Lumme,Huura,Tuominen jne. kävelivät tuolloin ulos hallituksesta.Nythän kyseiset kaverit ovat taas kuvioissa.

Itsekin kyllä vaadin parempaa selitystä Sjöblomin sopimuksen purkamisesta kuin että "uskokaa nyt,tämä oli Ilvekselle oikea ratkaisu"

Mihinkään boikottiin en kuitenkaan rupea ja minulle on aivan sama kuka Ilveksen omistaa,kunhan homma toimii hyvin.
En voisi olla tästä asiasta enempää samaa mieltä. Nämä "boikotoijat" huusi hallelujaa noille samoille ihmisille vuosi sitten ja nyt eivät samojen miesten tekemien kovien päätösten jälkeen lähde kannattamaan halliin joukkuetta, joka on syytön kaikkeen tähän jota väittävät kannattaavansa. Siinä se vasta takinkääntäjien joukkue on.

Itse meneen peliin ilman muuta ja vien vielä kaverinikin mukana, joka ei tällä kaudella ole ollut vielä yhdessäkään pelissä.
 

Hermis

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Artsi sanoi:
Pok sanoi:
Toisaalta "kaikki" olivat sitä mieltä vuosi sitten,että pahinta mitä Ilvekselle on ikinä tapahtunut oli kun Lumme,Huura,Tuominen jne. kävelivät tuolloin ulos hallituksesta.Nythän kyseiset kaverit ovat taas kuvioissa.

Itsekin kyllä vaadin parempaa selitystä Sjöblomin sopimuksen purkamisesta kuin että "uskokaa nyt,tämä oli Ilvekselle oikea ratkaisu"

Mihinkään boikottiin en kuitenkaan rupea ja minulle on aivan sama kuka Ilveksen omistaa,kunhan homma toimii hyvin.
En voisi olla tästä asiasta enempää samaa mieltä. Nämä "boikotoijat" huusi hallelujaa noille samoille ihmisille vuosi sitten ja nyt eivät samojen miesten tekemien kovien päätösten jälkeen lähde kannattamaan halliin joukkuetta, joka on syytön kaikkeen tähän jota väittävät kannattaavansa. Siinä se vasta takinkääntäjien joukkue on.

Itse meneen peliin ilman muuta ja vien vielä kaverinikin mukana, joka ei tällä kaudella ole ollut vielä yhdessäkään pelissä.

En tuomitse niitä, jotka boikotoi, mutten erityisesti aio boikotoida hienoa joukkuetta.

Se, että tultiin vuosi sitten ryminällä ja tökeröillä ratkaisuryhmillä sisään ja lähdettiin häntä koipien välissä kuukautta myöhemmin ei todellakaan herätä innostusta enää tuota porukkaa kohtaan. Vielä tuo nimien poistuminen listalta ja täydellinen hiljaisuus perusteista ei todellakaan herätä luottamusta.
 

niemi637

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Mielummin lahjoitan rahani johonkin vähän parenpaa kuin uppoavaan laivaan.. Eihän teistäkään yksikään rahaa heittäisi kaivoon. Nyt näyttää moni heittävän kun halliin meneen..
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
960
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Halliin niinkuin aina. Menen katsomaan Joukkueen peliä en kabinettipeliä.
 
Ylös