Kuinka moni äänestää jaloilla?

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 524
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Niiden keskuudessa jotka peliin tänään menevät soisin jonkun protestin järjestettävän.
 

merkkari

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Ostin kanssa kaksi lippua päivän peliin. Ennenkuin tämä tuli ilmi. Minä en olisi tukenut "vanhan liiton" Ilvestä, mutta kun esisopimus tuli kesällä lupasin itselleni olla täysillä mukana. Syy tähän on se että uskon että nämä stategiaryhmät ynnä muut perinteiset Ilves-kuviot on nähty ja pidän eilistä kuoliniskuna. Menen tänään peliin ja osallistun protestiin jos sellainen järjestetään sekä osoitan tukeni muutoksen puolesta. Seuraavan kerran menen peliin kun johdossa on joku muu kuin nämä vanhanliiton jäärät, tai JOS he osaavat palauttaa luottamuksen. Tällä hetkellä luottamus on yhtä suuri kuin se oli viime syksyn jälkeen. Täysi 0.
 

beowulf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
146
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Kaikki halliin ja isoon ääneen tuki joukkueelle ja Markolle. Joukkueen esitykset ovat olleet sitä luokkaa että sitä ei nyt jätetä yksin...kaikki siis hallille!!!
 

Rudi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Täytyy toivoa ettei seuran johdon toiminta vaikuta joukkueen suoritukseen. Toisaalta olisi ihme jos ei vaikuttaisi, tässä kun on kyse siitä että kuka maksaa palkan ensi kuussa ja siitä eteenpäin. Ja aika huonolta sikäli näyttää kun seuran luottotiedot ovat kuin virsikirja ja tulevaisuusstrategia on kuin lyijykynällä kirjoitettu ja kumilla kummailtu kirje joulupukille.
 

Topi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

toskala sanoi:
En kehota ketään jäämään pois tänään hallista, mutten myöskään ketään tuomitse jos päättää kotiin jäädä.

Pyytäisin että tämä ei mene mihinkään toisten arvottamiseen sen mukaan että kuinka todellinen fani joku on sen mukaan mitä ratkaisuja tekee.

Omalle kohdalle tuntuu siltä, että ainakaan tänään en varmaan vain pysty osoittamaan tukea tälle organisaatiolle ja sen mitättömälle, sisäsiittoiselle ja ylimieliselle puuhastelulle. Tiedän että joukkue on tähän syytön, enkä minä heitä rangaista halua. Mutta eilen hommasta hävisi se, mikä ehti olla mukana kuukauden: ilo. Jos tänään halliin menen, siinä ei ole enää tippaakaan iloa, vaan hallille on vääntäydyttävä velvollisuudentunteesta ja jo valmiiksi vittuuntuneena ja pahantuulisena.

Loppupeleissä se on ihan sama, mikä tänään on tulos. Voitto tai häviö. Ilveksellä ei ole tulevaisuutta. Ja kun uskoa ei ole, ei tässä touhussa ole mitään iloa.

Jaa ettei Ilveksellä ole tulevaisuutta? Höpö höpö! Ilves on olemassa tänään, huomenna, ensi viikolla, ensi vuonna ja ikuisesti. Usko pois. Minä ainakin uskon.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 374
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Topi sanoi:
Jaa ettei Ilveksellä ole tulevaisuutta? Höpö höpö! Ilves on olemassa tänään, huomenna, ensi viikolla, ensi vuonna ja ikuisesti. Usko pois. Minä ainakin uskon.

Topi, me kaikki uskomme, että sinä uskot. Yltiöpositiivisuutesi lähentelee jo pelottavaa - jotain kulttimaisuutta - mutta silti siinä on jotain ihailtavaakin.
 

Rudi

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

El Reino sanoi:
Topi, me kaikki uskomme, että sinä uskot. Yltiöpositiivisuutesi lähentelee jo pelottavaa - jotain kulttimaisuutta - mutta silti siinä on jotain ihailtavaakin.

Sama tuli mieleen, jossain ajatuksissa vilahti myös ne seitsemänkymmentä neitsyttä paratiisissa.
 

merkkari

Guest
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Minusta tuossa -ihan sama kuinka paljon kusetetaan uskon silti että se on omaksi parhaakseni- asenteessa on jotain pahasti vialla.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Topi on oikeassa. Ilves on ja pysyy ikuisesti. Sitä että pelaako tämä Ilves liigaa esim. kolmen vuoden päästä, ei tiedä kukaan. Onko tämän Ilveksen taustavoimina vielä kolmen vuoden päästä Ilves Hockey OY, se on arvoitus. Ilves on Ilves vaikka Suomi-sarjassa.

Kuten El reino sanoi Topin positiivisuudessa on jotain pelottavaa, mutta myös jotain ihailtavaa.
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Miten muuten voi äänestää muutakun jaloillaan? Onneks tän näkee teeveestä muuten kyllä vituttais jättää menemättä peliin! Vituttaa kyllä muutenkin kun ei pääse/voi mennä peliin.. Tota paskaa en vaan nyt tue
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Rudi sanoi:
....... seitsemänkymmentä neitsyttä paratiisissa.

Noiden vuoksi voisi jo lähteäkin matsiin.

Matsiin ehdottomasti tänään!
Täytyy kuitenkin samaan hengenvetoon todeta että jos vanhaan palataan saattaa oma kannatukseni siirtyä lämpöiselle kotisohvalle kaukosäätö toisessä, kylmä olut toisessa kädessä tyyliseen kannustukseen. Vanhan liiton saunakaljat saa maksaa joku muu.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

nestikka sanoi:
Jos tähän ei tule mitään kunnon selitystä Ilves Hockey Oy:n hallituksen puolelta, niin ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuka äänestää jaloilla? ps. Hallille menen minäkin taas sitten, kun tähän joku järkevä selitys saadaan.

Samoilla linjoilla olen ja myös suurin osa kavereista joiden kanssa on peleissä tullut käytyä tälläkin kaudella. Tällä hetkellä täydellisessä pimennossa olevat seuran kannattajat varmaan miettii Kekkosen sanoja mielessään ja suhtautuu erittäin kriittisesti bull shit jargoniin, jota heille koitetaan syöttää.

Esimerkiksi tänään piti mennä peliin, mutta koko touhu (Ilvestä elämänsä kannattaneena) on saanut aikaan niin massiivisen vitutuksen taas että oksat pois. Suurin syy tuntuu olevan sama kuin monella muulla, fanien aliarvionti ja se että ei oikein tiedä miten asiaan suhtautua.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Itse jätän tänään menemättä, ihan vain hiljaisena protestina tästä perseilystä, puuhastelusta, tietojen pimittämisestä ja suoranaisesta faneille vittuilusta.
Joukkue ja valmennus kyllä tietävät, että heillä on fanien tuki.

Perjantaina sitten taas saipaa kaatamaan. Mutta tänään vituttaa niin paljon että ei pysty kyllä lähtemään. Tulis vielä ruoskaa Epeliltä ;D
 

El Bastardo

Viirejä odotellessa
Viestejä
616
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Nää Epet sun muut asiaansa osaamattomat paskahousut kehtaa tuntea itsensä loukatuksi. Vedä epe se päähäs ja mee yksin peliin, et tuu loukatuks...
 

Mulder

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
104
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

toskala sanoi:
En kehota ketään jäämään pois tänään hallista, mutten myöskään ketään tuomitse jos päättää kotiin jäädä.

Pyytäisin että tämä ei mene mihinkään toisten arvottamiseen sen mukaan että kuinka todellinen fani joku on sen mukaan mitä ratkaisuja tekee.

Omalle kohdalle tuntuu siltä, että ainakaan tänään en varmaan vain pysty osoittamaan tukea tälle organisaatiolle ja sen mitättömälle, sisäsiittoiselle ja ylimieliselle puuhastelulle. Tiedän että joukkue on tähän syytön, enkä minä heitä rangaista halua. Mutta eilen hommasta hävisi se, mikä ehti olla mukana kuukauden: ilo. Jos tänään halliin menen, siinä ei ole enää tippaakaan iloa, vaan hallille on vääntäydyttävä velvollisuudentunteesta ja jo valmiiksi vittuuntuneena ja pahantuulisena.

Loppupeleissä se on ihan sama, mikä tänään on tulos. Voitto tai häviö. Ilveksellä ei ole tulevaisuutta. Ja kun uskoa ei ole, ei tässä touhussa ole mitään iloa.

Hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Alkukauden ajan otteluihin pystyi lähtemään hyvällä fiiliksellä ihan jo siitä syystä, että ajatukset ja keskustelut pyörivät lähinnä itse pelissä. Eikä menestys kaukalossa ollut suurin tekijä tässä muutoksessa. Nyt tuntuu siltä, että viime kausilta tuttu neuroottinen märehtiminen seuran tilanteesta ja tulevaisuudesta nousee taas pintaan.

En halua hypätä omistajasotkussa ainakaan vielä kumpaankaan leiriin. Lähinnä Ilves-johdon eilisen tyylinen ulostulo asian suhteen, nolo Kainulaisen Lista ja tietojen pimittäminen kannattajilta sai aikaan sen, että Hockey OY:n rahoittaminen tai ottelutapahtumaan osallistuminen jää toistaiseksi väliin. Joukkuetta kun voi tukea myös käymällä vieraspeleissä.

Nopein tapa tilanteen normalisointiin on tietysti viime päivien tapahtumien tarkempi avaaminen ja motiivien selvittely. Ja tämä ei tarkoita sisäpiireistä vuodettuja "totuuksia" ja mustamaalausta, vaan avointa tiedottamista Ilveksen puolelta.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 548
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

NikoM sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Tänään sarjakakkonen hakkaa tappioputkessa olevaa savolaisnippua! Haluatko nähdä sen? No tule halliin!

Ei muuten hakkaa. Ahdistuksessa, epätietoisuudessa ja vitutuksessa on yllättävän vittumaista pelata. Turpaan tulee tänään sanokaa mun sanoneeni.

Saanen tulla pätemään. Kyllä siinä, niin vain kävi, että Ilves kaatoi KalPan ja suhteellisen kypsällä esityksellä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Hävetkää jokainen joka jätti tänään tulematta! Itse olin paikan päällä ja tunnelma oli loistava!
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Kannattajien suurta enemmistöä eivät omistajuuskysymykset paljon kiinnosta. Suurin osa Hakametsässä käyvistä ei varmaankaan ole ollut edes perillä siitä, kuka tai mikä Ilveksen omistaa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 575
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Brooks sanoi:
Kannattajien suurta enemmistöä eivät omistajuuskysymykset paljon kiinnosta. Suurin osa Hakametsässä käyvistä ei varmaankaan ole ollut edes perillä siitä, kuka tai mikä Ilveksen omistaa.
Ainakin kun laita tms. hajosi ja Markolle osoitetut chantit kaikuivat hallissa niin moni, joka ei normaaleihin "maalia ilves" tai muihin vastaaviin chantteihin osallistu (lähinnä B ja A-katsomot) niin rupesivat hakkaamaan käsiänsä yhteen. Tuskin muuten olisivat liittyneet mukaan jos eivät tietäisi kelle tässä huudetaan, tai miksi huudetaan.
 

Vatanen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Kuinka moni äänestää jaloilla?

Morjens!

Olen ajanut tätä äänestäkää jaloillanne aatetta ja tähän mennessä minä ja kaveri ollaan saatu tähän meidän ideaan kolmattakymmenettä junioria mukaan. Aatteen ajaminen jatkuu tavoitteena 50 seuraavaan peliin menossa olevaa kannattajaa jättää menemättä!

Äänestetään niillä jaloilla!
 
Ylös