Ilveksen nykytilanne

koron hukka

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Noita viimesiä pelejä on turha miettiä liikaa. Sitähän ei tiedä mitä junnuja tappara,kärpät ym. porukat joilla sijotus ei käytännössä voi muuttua peluuttaa vika peleissä. Saattavat säästellä parhaita jätkiä ja "yllätyksiä" voi tulla.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Vs: Ilveksen nykytilanne

koron hukka sanoi:
Noita viimesiä pelejä on turha miettiä liikaa. Sitähän ei tiedä mitä junnuja tappara,kärpät ym. porukat joilla sijotus ei käytännössä voi muuttua peluuttaa vika peleissä. Saattavat säästellä parhaita jätkiä ja "yllätyksiä" voi tulla.

Toisaalta on junnuja tilalla joilla on asennetta laittaa kaikki peliin kun saavat näyttöpaikan. Kokeneet pelaajat saattaisivat surffailla pelit alta pois ennen tosipelejä.

Pelicansilla on varsinkin mielenkiintoinen tilanne kun kohtaavat vimeisessä neljässä pelissä kaikki 3 viimeistä.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Vs: Ilveksen nykytilanne

Blues kairaa lauantaina pisteen tai enemmän Ilvekseltä, tilastollinen tosiasia. Ilveksen mahdollisuus on Kärpissä ja Lukossa, joilla ei ole enää panosta pelissä. Kolme pinnaa tulee kyllä lopuista peleistä, HPK jää ulos miettimään pelaajamyyntejään. Tapparalta sille viimeiset pisteet.

Ilves lähtee sijalta 10 PO peleihin. Edessä vain voitettavaa, tappiona kotipelien vähyys ja menetetyt eurot. Sääleissä vastassa Blues.
 

Torsti

Rivipelaaja
Viestejä
54
Vs: Ilveksen nykytilanne

Okafani sanoi:
Ilveksen mahdollisuus on Kärpissä ja Lukossa, joilla ei ole enää panosta pelissä.

Lukolla on panoksena kolmossija. Kärpät voi saalistaa vaikka yhden kauden piste-ennätystä (129, JYP, 2010-11)
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilveksen nykytilanne

Okafani sanoi:
Blues kairaa lauantaina pisteen tai enemmän Ilvekseltä, tilastollinen tosiasia.

Mihinkähän tilastoon tämä tosiasia perustuu?

Ai, löysinkin vastauksen itse: Ilves on kyennyt nappaamaan täydet kolme pistettä lauantaikotiottelustaan tällä kaudella vain kaksi kertaa seitsemästä mahdollisesta. Jos peli on ollut tasan 60 minuutin jälkeen, se on poikkeuksetta hävitty. No, eipä tilastot ja todennäköisyydet näyttäneet vaikuttavan tuohon HIFK-Ilves-peliinkään, joten josko sittenkin...
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Vs: Ilveksen nykytilanne

Oli vain veikkaus. Tuntuu liian optimistiselta ajatella, että Ilves voisi voittaa kaikki Blues ottelut kaudella. Olen todella mielelläni väärässä asian suhteen.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kerhohan viä tuppuraa ku litran mittaa ja blyyssi rokotti rankkarista. Peliä viä jäljellä mut pikkusen alkaa kylmään...
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 910
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mulle on suhteellisen samantekevää pääseekö Ilves sääleihin vai ei. Tolla porukalla ei pitkälle pötkitä kuitenkaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa nää sijat, mistä Ilves taistelee. Täällä tavotellaan vuodesta toiseen jotain säälipleijaripaikkaa ja sekään ei yleensä ole lähelläkään. Siis vuodesta toiseen. Nyt saattaa vihdosta viimein onnistua tai sit ei... EVVK. Koska viimeks Ilves on asettanut kauden alussa tavotteeksi mitalin??
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mahtaa Jääskeläistä ja kumppaneita vituttaa kun ei keretty myydä edes ketään kun pudotuspelit näyttivät enemmän kuin todennäköisiltä. HPK möi pelimiehet ja pärjäävät hienosti ilman heitä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mulle on suhteellisen samantekevää pääseekö Ilves sääleihin vai ei. Tolla porukalla ei pitkälle pötkitä kuitenkaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa nää sijat, mistä Ilves taistelee. Täällä tavotellaan vuodesta toiseen jotain säälipleijaripaikkaa ja sekään ei yleensä ole lähelläkään. Siis vuodesta toiseen. Nyt saattaa vihdosta viimein onnistua tai sit ei... EVVK. Koska viimeks Ilves on asettanut kauden alussa tavotteeksi mitalin??

Vaikka meilläkin on ollut erimielisyytemme ja näkemyseromme, niin tässä asiassa olemme samaa mieltä. Ilman yhtä vetoa mulle olis myös ihan sama joku sääli-PO -paikka. Tolla jengillä ei siellä tee yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Pari matsia ja kesälomahommat.

Kun runkosarja päättyy, ni mä hiljenen. Runkosarjaan mulla on kausikortti, mutta mahdollista PO-korttia ei osta. Enkä osta ensi kauden kausikorttia saati käy ensi kaudelle pelin pelissä, joten en kommentoi pääsarjatasolla pelaavan Ilveksen pelejä millään tavalla jatkossakaan. Mun mittani on täynnä tätä keskinkertaisuuteen tyytymistä. Mun massit pitää ansaita, eikä Ilves-Hockey Oy niitä nykyisellä toiminnallaan ansaitse. Sori.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 910
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mulle on suhteellisen samantekevää pääseekö Ilves sääleihin vai ei. Tolla porukalla ei pitkälle pötkitä kuitenkaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa nää sijat, mistä Ilves taistelee. Täällä tavotellaan vuodesta toiseen jotain säälipleijaripaikkaa ja sekään ei yleensä ole lähelläkään. Siis vuodesta toiseen. Nyt saattaa vihdosta viimein onnistua tai sit ei... EVVK. Koska viimeks Ilves on asettanut kauden alussa tavotteeksi mitalin??

Vaikka meilläkin on ollut erimielisyytemme ja näkemyseromme, niin tässä asiassa olemme samaa mieltä. Ilman yhtä vetoa mulle olis myös ihan sama joku sääli-PO -paikka. Tolla jengillä ei siellä tee yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Pari matsia ja kesälomahommat.

Kun runkosarja päättyy, ni mä hiljenen. Runkosarjaan mulla on kausikortti, mutta mahdollista PO-korttia ei osta. Enkä osta ensi kauden kausikorttia saati käy ensi kaudelle pelin pelissä, joten en kommentoi pääsarjatasolla pelaavan Ilveksen pelejä millään tavalla jatkossakaan. Mun mittani on täynnä tätä keskinkertaisuuteen tyytymistä. Mun massit pitää ansaita, eikä Ilves-Hockey Oy niitä nykyisellä toiminnallaan ansaitse. Sori.
Näin on. Valitettavasti liian moni tyytyy tähän keskinkertaisuuteen niin kuin itsekkin aiemmin täällä olet kommentoinut. Mitäs siinä organisaation tarvi mitään suurempia alkaa tavotteleen, kun enemmistöosalle faneista säälipleijaripaikka on mestaruus.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 039
Vs: Ilveksen nykytilanne

Legendaarista...

Radioselostajan mukaan Ilves puristaa mailaa, kun on pakko voittaa. Ehkä sellaisen joukkueen on parempikin jäädä pois play offseista..siellä kun vain voitot lasketaan ja niitä on pakko ottaa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Legendaarista...

Radioselostajan mukaan Ilves puristaa mailaa, kun on pakko voittaa. Ehkä sellaisen joukkueen on parempikin jäädä pois play offseista..siellä kun vain voitot lasketaan ja niitä on pakko ottaa.

Näin on. HIPPO-hiihdoissa palkitaan osallistumisesta. Liigassa on vähän toinen meininki.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen nykytilanne

Gmoo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Gmoo sanoi:
Saako pleijarikausarista rahat takaisin?

Joko semmosia myydään? :D
Varaamaan ainakin pystyi hallilla. Toivottavasti keltään ei rahoja otettu vielä.

Haha...ei helvetti. On siellä Ilveksen toimistolla urpoa sakkia. Ei voi muuta sanoa.

http://www.youtube.com/watch?v=TrXBEuG7I3A
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 039
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nooo...toivotaan että Lukko edes hoitaa Kerhon. Silläkin uhalla, että Vahalahti vie pistepörssin..
Pikku hiljaa on sellainen fiilis, että jos se säälipaikka saavutetaan, niin sen jälkeen on aivan sama miten käy... Ehkä joukkuekkin löytää rentouden siellä, toivottavasti tullaan se asia näkemään.

Vähän tässä on kuin play offsit jo ja vastassa Kerho. Sillä erikoisuudella, että eivät pelaa keskenään, vaan kumpikin Lukkoa vastaan ja paremmin pelannut jatkaa...
 
Ylös