Ilveksen nykytilanne

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

heppuli sanoi:
"Life is not fair. Get used to it." Niillä mennään mitä on. Lopettakaa tuo nillittäminen. Yhtä tyhjää kuin mielensä osoittaminen mellakoimalla.

Ilves olemme me. Me pärjäämme ilman I-H Oy:tä, mutta I-H Oy ei pärjää ilman meitä. Siinä on nokkimisjärjestys.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Keskusteluun tulisi vähän enemmän perspektiiviä ja konkretiaa, jos vaivauduttaisiin esimerkiksi määrittelemään se, mitä "nykyjohdolla" tarkoitetaan.

Hallituksessa oli alkuperäinen cityshortsipoikien kolmikko Vincent Manngard, Jouni Jääskeläinen ja Erkki Lagerstam kevääseen 2010. Sen jälkeen kokoonpano on vaihdellut, eikä cityshortsipojista ole nykyään enää kukaan mukana. Myös toimitusjohtajissa on ollut jos jonkinlaista yrittäjää.

Muistuupa mieleeni, että kun joitakin vuosia sitten kirjoitin Ilves-Hockey Oy:n olevan kassakriisissä ja elävän kädestä suuhun ja kun muuan tehtävässään täydellisesti epäonnistunut henkilö tuli syyttämään minua väärien tietojen levittämisestä, monet yhä kuvioissa mukana olevat nimimerkit lankesivat hänen eteensä polvilleen ja ylistivät häntä siitä, että hän oli tullut oikomaan vääriä huhuja ja kertomaan ehdottoman totuuden.

Pitäisikö Honkalehdonkin tehdä samoin eli laskeutua rahvaan, noiden intohimoisesti Ilvekseen suhtautuvien fanien keskuuteen, jos heitä kerran on niin helppo vetää nenästä? Menisikö hänenkin palturinsa silloin täydestä?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Muistuupa mieleeni, että kun joitakin vuosia sitten kirjoitin Ilves-Hockey Oy:n olevan kassakriisissä ja elävän kädestä suuhun ja kun muuan tehtävässään täydellisesti epäonnistunut henkilö tuli syyttämään minua väärien tietojen levittämisestä, monet yhä kuvioissa mukana olevat nimimerkit lankesivat hänen eteensä polvilleen ja ylistivät häntä siitä, että hän oli tullut oikomaan vääriä huhuja ja kertomaan ehdottoman totuuden.

Tää on päiväni murmelina. Ihan niinku olisin lukenu tän joskus ennenkin.

Brooks sanoi:
Pitäisikö Honkalehdonkin tehdä samoin eli laskeutua rahvaan, noiden intohimoisesti Ilvekseen suhtautuvien fanien keskuuteen, jos heitä kerran on niin helppo vetää nenästä? Menisikö hänenkin palturinsa silloin täydestä?

Honkalehdon olisi pitänyt pysyä I-H Oy:n toimitusjohtajan paikalta aika helvetin kaukana. Näytöt annettu, ei vakuuta.
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Näin Foorumin sivusta seuraajana ja vanhan liiton Ilves-miehenä huolestuttaa tämä
keskustelun ilmapiiri. Ymmärrän hyvin, että porukka on väsynyt tähän ainaiseen tarpomiseen.
Olen itsekkin Yrittäjänä antanut monena vuotena usaeita tuhansia euroja Ilveksen kassaan, tietäen, että mitään lisäarvoa sillä en bisnekseeni saa... mutta koska Ilves...
Mutta sitä ei voi käsittää, että fanit hyökkää toistensa MIELIPITEITÄ VASTAAN!
Antaako nyt Jlauta jokaisen ilmaista oma mielipiteensä Ilveksen urheilullisesta tahi taloudellisesta tilanteesta ottamatta joka kerta kantaa oliko se MIELIPIDE oikein tai väärin, ellette sitten oikeasti ole yrityksen ytimessä, jolloin sillä olisi oikeasti jotain painoarvoa!
Minä olen itse ajatellu asian niin, että Ilves Hockey Oy:n ylintä valtaa käyttä yhtiökokous ja suurin
osakkeen omistaja lienee Mr.Mangard, jolloin on aivan saman tekevää haukkua Honka sitä ja honka tätä, niin kauan kun yrityksen pääomistaja se hyväksyy!
Anetaan me kaikki tuki nyt Karrin porukalle, koska viime kädessä on kyse Ilveksen urheilullisesta menestyksestä, jota me varmasti kaikki toivomme.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilveksen nykytilanne

TyrväänILVES61 sanoi:
Näin Foorumin sivusta seuraajana ja vanhan liiton Ilves-miehenä huolestuttaa tämä
keskustelun ilmapiiri. Ymmärrän hyvin, että porukka on väsynyt tähän ainaiseen tarpomiseen.
Olen itsekkin Yrittäjänä antanut monena vuotena usaeita tuhansia euroja Ilveksen kassaan, tietäen, että mitään lisäarvoa sillä en bisnekseeni saa... mutta koska Ilves...
Mutta sitä ei voi käsittää, että fanit hyökkää toistensa MIELIPITEITÄ VASTAAN!
Antaako nyt Jlauta jokaisen ilmaista oma mielipiteensä Ilveksen urheilullisesta tahi taloudellisesta tilanteesta ottamatta joka kerta kantaa oliko se MIELIPIDE oikein tai väärin, ellette sitten oikeasti ole yrityksen ytimessä, jolloin sillä olisi oikeasti jotain painoarvoa!
Minä olen itse ajatellu asian niin, että Ilves Hockey Oy:n ylintä valtaa käyttä yhtiökokous ja suurin
osakkeen omistaja lienee Mr.Mangard, jolloin on aivan saman tekevää haukkua Honka sitä ja honka tätä, niin kauan kun yrityksen pääomistaja se hyväksyy!
Anetaan me kaikki tuki nyt Karrin porukalle, koska viime kädessä on kyse Ilveksen urheilullisesta menestyksestä, jota me varmasti kaikki toivomme.
Juuri tätä olen itsekkin yrittänyt peräänkuuluttaa.
Lähdetään nyt kauteen asenteella - PERKELE..viimeinen mahdollisuus. Sillä sitähän tämä on.
Toisaalta on olemassa suuri vaara, että Kivi ja kumppanit hilaa joukkueen jollekkin sijalle kuusi ja kaikki on taas vuosikausia tyytyväisiä. Murehditaan tuota kuitenkin aikanaan.
Nyt Talvisodan henkessä kohti mahdottomilta tuntuvia esteitä !

Nykyisestä puulaakipuuhastelijasakista ei ole operoimaan uudessa hallissa, mutta murehditaan sitäkin aikanaan. Eikä meidän oikeasti edes sitä pitäisi joutua murehtimaan, siellä on oikein palkatut ihmiset sitä varten.
Jäällä on onneksi ne pelaajat ja sen reunalla valmentajat, annetaan kaikki tuki heille ! Onnistuessaan hännystelijät nostaa maljaa ja taputtelee itseään olkapäälle, mutta tehkööt he niin tahoillaan.

Tappara on Tappara, antaa Tapparan olla. Painimme eri sarjassa, olemme painineet itseasiassa koko nykyisen pelimuodon, eli liigan ajan..vuodesta 1975. Nuo Ilveksen vanhat meriitit toki hämäävät luulemaan, että olemme samalla viivalla.

Miettikääpä sitä, että jos jonain päivänä räpsähtää kunnolla, niin miltä se tuntuu.. jos sitä pystyy edes kuvittelemaan. Ja silloin kukaan meistä ei ole mitään gloryhuntereita, vaan aidosti juhlamme ansainneet. Siis ME..lopetetaan tämä jäsentenvälinen riitely.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
TyrväänILVES61 sanoi:
Näin Foorumin sivusta seuraajana ja vanhan liiton Ilves-miehenä huolestuttaa tämä
keskustelun ilmapiiri. Ymmärrän hyvin, että porukka on väsynyt tähän ainaiseen tarpomiseen.
Olen itsekkin Yrittäjänä antanut monena vuotena usaeita tuhansia euroja Ilveksen kassaan, tietäen, että mitään lisäarvoa sillä en bisnekseeni saa... mutta koska Ilves...
Mutta sitä ei voi käsittää, että fanit hyökkää toistensa MIELIPITEITÄ VASTAAN!
Antaako nyt Jlauta jokaisen ilmaista oma mielipiteensä Ilveksen urheilullisesta tahi taloudellisesta tilanteesta ottamatta joka kerta kantaa oliko se MIELIPIDE oikein tai väärin, ellette sitten oikeasti ole yrityksen ytimessä, jolloin sillä olisi oikeasti jotain painoarvoa!
Minä olen itse ajatellu asian niin, että Ilves Hockey Oy:n ylintä valtaa käyttä yhtiökokous ja suurin
osakkeen omistaja lienee Mr.Mangard, jolloin on aivan saman tekevää haukkua Honka sitä ja honka tätä, niin kauan kun yrityksen pääomistaja se hyväksyy!
Anetaan me kaikki tuki nyt Karrin porukalle, koska viime kädessä on kyse Ilveksen urheilullisesta menestyksestä, jota me varmasti kaikki toivomme.
Juuri tätä olen itsekkin yrittänyt peräänkuuluttaa.
Lähdetään nyt kauteen asenteella - PERKELE..viimeinen mahdollisuus. Sillä sitähän tämä on.
Toisaalta on olemassa suuri vaara, että Kivi ja kumppanit hilaa joukkueen jollekkin sijalle kuusi ja kaikki on taas vuosikausia tyytyväisiä. Murehditaan tuota kuitenkin aikanaan.
Nyt Talvisodan henkessä kohti mahdottomilta tuntuvia esteitä !

Nykyisestä puulaakipuuhastelijasakista ei ole operoimaan uudessa hallissa, mutta murehditaan sitäkin aikanaan. Eikä meidän oikeasti edes sitä pitäisi joutua murehtimaan, siellä on oikein palkatut ihmiset sitä varten.
Jäällä on onneksi ne pelaajat ja sen reunalla valmentajat, annetaan kaikki tuki heille ! Onnistuessaan hännystelijät nostaa maljaa ja taputtelee itseään olkapäälle, mutta tehkööt he niin tahoillaan.

Tappara on Tappara, antaa Tapparan olla. Painimme eri sarjassa, olemme painineet itseasiassa koko nykyisen pelimuodon, eli liigan ajan..vuodesta 1975. Nuo Ilveksen vanhat meriitit toki hämäävät luulemaan, että olemme samalla viivalla.

Miettikääpä sitä, että jos jonain päivänä räpsähtää kunnolla, niin miltä se tuntuu.. jos sitä pystyy edes kuvittelemaan. Ja silloin kukaan meistä ei ole mitään gloryhuntereita, vaan aidosti juhlamme ansainneet. Siis ME..lopetetaan tämä jäsentenvälinen riitely.


Juuri niin ei me voida vain aina puhua siitä kuinka huonossa tilanteessa mukamas ollaan. Johto on tehnyt paljon virheitä, mutta eiköhän johto ja kaikki kannattajat haluavat Ilvekseltä hyvän ensi kauden. Jos me voitetaan A-nuorten SM-Kultaa ja liigan päävalmentajana on Karri Kivi niin ei me ihan paskoja voida olla!! Laatikainen,Wahl,Aalto ja mahdollisesti vielä Jyri Marttinenkin on valinnut ilveksen, koska he uskovat, että Ilves nousee!! Ja kyllä se nousee noilla hankinnoilla ja päävalmentajalla, mutta.... Myös fanien täytyy uskoa Ilvekseen.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunpa Ilves saisi oman Harkimonsa joka aikoinaan oikeassa kohdassa hoksasi sen businessmahdollisuuden joka kyti Jokerereissa sen vuosien rämpimisen jälkeen.

Ilveksen menestymiselle olisi nyt jos koskaan tilaus, vuosien menestymättömyys synnyttäisi buumin jossa olisi mukana me kymmeniä vuosia touhua seuranneet ja kaikki uudet pikkuilvekset - voi vain kuvitella millainen positiivinen kuhina Ilveksen ympärillä pyörisi menestymisen myötä. Tästä kliimaksista saatiin maistiainen toissa kauden Saipa matsissa kun Ilves nousi sarjakärkeen lokakuun pimeinä iltoina. Hallissa oli tuolloin eufoorinen fiilis, joka oli käsin kosketeltavissa.

Ajoitus menestykselle ja omalle Harkimolle olisi myös hallihankkeen osalta tässä ja nyt.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Aho26 sanoi:
Ilveksen menestymiselle olisi nyt jos koskaan tilaus, vuosien menestymättömyys synnyttäisi buumin jossa olisi mukana me kymmeniä vuosia touhua seuranneet ja kaikki uudet pikkuilvekset - voi vain kuvitella millainen positiivinen kuhina Ilveksen ympärillä pyörisi menestymisen myötä. Tästä kliimaksista saatiin maistiainen toissa kauden Saipa matsissa kun Ilves nousi sarjakärkeen lokakuun pimeinä iltoina. Hallissa oli tuolloin eufoorinen fiilis, joka oli käsin kosketeltavissa.

Erittäin hyvä kirjoitus. En osaa olla enempää samaa mieltä. Näin tämän itsekin näen.

Sjöblomin aika näytti konkreettisesti sen orastavan potentiaalin joka Ilveksen ympärillä on. Kun epätoivoiselle antaa toivoa, on vain taivas rajana.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Aho26 sanoi:
Ilveksen menestymiselle olisi nyt jos koskaan tilaus, vuosien menestymättömyys synnyttäisi buumin jossa olisi mukana me kymmeniä vuosia touhua seuranneet ja kaikki uudet pikkuilvekset - voi vain kuvitella millainen positiivinen kuhina Ilveksen ympärillä pyörisi menestymisen myötä. Tästä kliimaksista saatiin maistiainen toissa kauden Saipa matsissa kun Ilves nousi sarjakärkeen lokakuun pimeinä iltoina. Hallissa oli tuolloin eufoorinen fiilis, joka oli käsin kosketeltavissa.

Erittäin hyvä kirjoitus. En osaa olla enempää samaa mieltä. Näin tämän itsekin näen.

Sjöblomin aika näytti konkreettisesti sen orastavan potentiaalin joka Ilveksen ympärillä on. Kun epätoivoiselle antaa toivoa, on vain taivas rajana.
Juuri tämä tosiaan on harmillista. Ilveksestä olisi jopa maalaajuiseksi ilmiöksi, jos joku panostaisi edes hieman toimintaan.
Ja väitän edelleen, että jokainen sentti tulisi korkojen kanssa takaisin.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vinnie on vähän niiku väärillä periaatteilla pokeripöytään hypännyt rookie. Hän ei ole alunalkaen hyväksynyt sitä tosiasiaa, että tehdyt virheet maksavat rahaa, jota koskaan ei saa takaisin. Jos yrität voittaa takaisin edellistä tappiotasi, häviät varmasti lisää ja taas lisää ja vielä lisää. Kaikki tekevät virheitä, työssään kuin pelipäydässäkin. Menestyjät vain oppivat virheestään, eivät jää itkemään tappionsa perään ja voivat jälkikäteen tyytyväisinä huomata jääneensä kokonaisuutena plussalle.

IH Oy:n julkisuuteen näkyvät taloustiedot kun kertovat raakaa tarinaansa siitä miten omistaja yrittää vipillä vipin perään pitää firman hengissä ja saada lopulta omansa takaisin. Osakeannit olivat käsittämättömän ylihintaisia ja siten epäonnistuneita kerta toisensa perään. Ylivoimaisesti suurin epäonnistuminen siis viniltä.

Lienee niin että tilanne ei tule muuttumaan, parempi siis antaa periksi ja lopettaa välittäminen. Harmillista on että nämä oy uskovaiset eivät tajua olleensa väärässä, edes sitten kun tuonne lopulta pakon edessä saadaan uusi omistaja ja kurssi kääntyy. Kaikki on vain Vinin johtamaa suurta jumalaista näytelmää.

Kiitokset Kunnolle rohkeista sanoista, ne on ollut helppoa tuomita vihamielisiksi, mutta jäädäänpä odottelemaan kyllä valitettavan usein ovat tosiksi osoittautuneet.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jarno Saarinen sanoi:
Kiitokset Kunnolle rohkeista sanoista, ne on ollut helppoa tuomita vihamielisiksi, mutta jäädäänpä odottelemaan kyllä valitettavan usein ovat tosiksi osoittautuneet.

Kiitoksia kiitoksista. Minä olen tottunut siihen, että sanani tuomitaan vihamieliseksi. Viime kirjoituksessani oli käytännössä vain kolme ydinkohtaa.

  • Tappara ja SRV ovat tehneet jo laskelmat, kuinka toteuttaa hallihanke ilman, että Ilves on täysivaltaisesti mukana. Tämä on tieto Tapparan puolelta (ja erittäin korkealta omistajataholta)
  • Ilveksellä oli (ainakin vielä viikko/pari sitten =verokohun aikaan) hoitamattomia velvotteita, joita Liiga valvoo nyt tarkasti
  • Suuri osa tv-rahoista on jo Ilveksen osalta "syöty" ennakkoon. Tämä taas on Ilveksessä ollut normi käytäntö jo vuosien ajan

Tuolla FB-ryhmässä nauretaan, sille jälkipohdinnalle, että miten Ilves sitten pelaisi Keskusareenassa, jos ei ole omistavana tahona mukana. Itse en keski muuta kuin sen, että joutuisi maksamaan vuokraa omistaville tahoille, joista yksi olisi Tappara. Eihän tämä nyt mitään rakettitiedettä ole. Jos et omista, niin maksat vuokraa tai et ole ollenkaan mukana. Toki Ilves voi pelata myös jossakin pienemmissä halleissa.

Se on tietoa, että IH:n puolelta on suhtauduttu hyvin passiivisesti hankkeeseen verrattuna Tapparaan jo vuosien ajan.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Keskusteluun tulisi vähän enemmän perspektiiviä ja konkretiaa, jos vaivauduttaisiin esimerkiksi määrittelemään se, mitä "nykyjohdolla" tarkoitetaan.

Pitäisikö Honkalehdonkin tehdä samoin eli laskeutua rahvaan, noiden intohimoisesti Ilvekseen suhtautuvien fanien keskuuteen, jos heitä kerran on niin helppo vetää nenästä? Menisikö hänenkin palturinsa silloin täydestä?

Aiheellinen kysymys. Itse olen mieltänyt nykyjohdon lähinnä siksi osapuoleksi, jolla on todellinen valta IH Oy:ssä. Moni toimitusjohtaja on tainnut joutua vain kumileimaisimeksi. Vinnie on tainnut pitää huolen lähes läpi 2000-luvun siitä, että hallituksessa hänellä on ollut enemmistö. Vakavin irtiottoyritys taisi olla 2012 kesähallituksella, joka sitten jäikin parin kuukauden mittaiseksi. Muuten hallituksessa on taitanut olla aina henkilöitä, joilla on yhteisiä pisneksiä Vinnien tai Jääskeläisen kanssa.

Honkalehdon kohdalla ongelma on, että hän on menettänyt jo liian monen sidosryhmän silmissä luottamuksen jäädessään liian usein valheista kiinni. Hän lähti kera valheiden ensimmäisellä kerralla (2010) ja teki comebackin kera vakavien valheiden eli valehtelemalla osakeannin aikana tilikauden tuloksen (400 kiloa --> ~ 750k). Mutta varmasti, jos Honkalehto laskeutuisi tuonne fanikatsomon puolelle, niin löytyisi tahoja, jotka täysillä uskoisivat hänen juttunsa. Valta viehättää monia uskomaan asioita.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tuli avattua tuo keskustelu fb:stä ja välitön oksennusreaktio. Tutut naamat (kuuluttaja, turvallisuuspäällikkö, pari hännystelijää) puolustavat suu vaahdossa IHOY:ta ja ruoskivat "vääräuskoisia" kannattajia. Tuolla niitä "artseja" sitten on jotka tivaavat nimimerkkejä, vaikka eivät itse pysty keskustelussa muuhun kuin ala-arvoisesti irvailemaan takaisin.
 

cace6969

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Käyny kans joskus lukemassa tuota Facebookia ja tuo kuuluttajan puolustelu on aika naurettavaa seurattavaa. Ei sitten minkäänlaista kritiikkiä kestetä Ilveksen toiminnasta, saatika itse kritisoida mitään. Kaikki on ilmeisesti oikein hyvin.

Vaikka olenkin Tapparanmies, niin ihan aiheesta porukka tuolla ja täällä kritisoi mielestäni Ilveksen toimintaa. Miten mikään voi kehittyä, jos suljetaan silmät ongelmilta?
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kyllä tässä melkoisen dilemman kanssa painitaan. Hinku hallille peliä katsomaan on aina pelipäivinä valtava, mutta siinä samalla tukee ja osaltaan pitää hengissä toimiston paskahousujen puuhastelua. Olen myös todella vahvasti sitä mieltä että vuosien taaperruksen jälkeen Ilveksen menestyminen poikisi sellaisen buumin että joukkueeseen sijoitetut rahat saisi korkojen kera takaisin. Väitän että kannatajapohjaa jotka ovat niin uupuneet vuosien rämpimiseen alkaisi taas nousta esiin kuin sieniä sateella! Mutta mistä me se oma koodinimi "Hjallis" nyt sitten löydetään jotka tämän kultamunan vainuaa?? Ei ole vielä eurojackpot omalle kohdalle osunut...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taffana sanoi:
Kyllä tässä melkoisen dilemman kanssa painitaan. Hinku hallille peliä katsomaan on aina pelipäivinä valtava, mutta siinä samalla tukee ja osaltaan pitää hengissä toimiston paskahousujen puuhastelua. Olen myös todella vahvasti sitä mieltä että vuosien taaperruksen jälkeen Ilveksen menestyminen poikisi sellaisen buumin että joukkueeseen sijoitetut rahat saisi korkojen kera takaisin. Väitän että kannatajapohjaa jotka ovat niin uupuneet vuosien rämpimiseen alkaisi taas nousta esiin kuin sieniä sateella! Mutta mistä me se oma koodinimi "Hjallis" nyt sitten löydetään jotka tämän kultamunan vainuaa?? Ei ole vielä eurojackpot omalle kohdalle osunut...
Onko seura ylipäätänsä myynnissä ?
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Taffana sanoi:
Kyllä tässä melkoisen dilemman kanssa painitaan. Hinku hallille peliä katsomaan on aina pelipäivinä valtava, mutta siinä samalla tukee ja osaltaan pitää hengissä toimiston paskahousujen puuhastelua. Olen myös todella vahvasti sitä mieltä että vuosien taaperruksen jälkeen Ilveksen menestyminen poikisi sellaisen buumin että joukkueeseen sijoitetut rahat saisi korkojen kera takaisin. Väitän että kannatajapohjaa jotka ovat niin uupuneet vuosien rämpimiseen alkaisi taas nousta esiin kuin sieniä sateella! Mutta mistä me se oma koodinimi "Hjallis" nyt sitten löydetään jotka tämän kultamunan vainuaa?? Ei ole vielä eurojackpot omalle kohdalle osunut...
Onko seura ylipäätänsä myynnissä ?

Kaikella on hintansa. Varmaan jos riittävästi olisi pesoja iskeä tiskiin voisi omistajuus vaihtua. Mutuiluahan tämäkin tietysti on :)
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ilveksenmiäs sanoi:
Onko seura ylipäätänsä myynnissä ?

Onko IH Oy:stä joskus tehty joku järkevä tarjous Manngardille? Tiedän, että Sjöblom oli kuvioissa, mutta mikä oli hänen tarjouksensa (ehtonsa)? Onko oikeasti mikään taho kokeillut, mitä Manngard sanoisi jostain velattomasta x:n euron/dollarin tarjouksesta?
 

cace6969

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Näin ulkopuolelle näyttää siltä ja näyttänyt jo pitkän aikaa, että Ilves ei tällä johdolla tule uutta nousua tekemään. Jollain ilveellä pitäisi saada tämä nykyinen johto ja sen ympärillä olevat puuhastelijat pellolle. Uskoisin että potentiaalisia sponsoreitakaan ei paljoa kiinnosta nykyisen johdon toimintaa sponsoroida. Ammattilaisia tilalle, jotka aidosti haluaa kehittää seuraa ja mennä eteenpäin.

Ilveksellä olisi täydet mahdollisuudet olla iso seura Tampereella. Vahva kannattajapohja, perinteet, hyvä juniorityö jne. Sponsoreita löytyy aivan varmasti, kun on valoa tunnelin päässä ja aito tekemisen meininki. Nykyisen johdon touhu näyttää siltä, että on vaan ajan kysymys koska lyödään lappu luukulle.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilveksen nykytilanne

Uskottavuuden voisi toki hetkeksi palauttaa, jos ulos tulisi tiedoite..

" Ilves julkisti uusia sopimuksia. Marttinen, Polak ja Storm tehneet 2-vuoden sopimukset "

..olemme lisäksi koko ajan tarkkailemassa mahdollisia uusia pelaajia, sillä tavoite on ensikaudella palauttaa Ilves vähintään mitalikantaa ..Kertoo Honkalehto.

Sitten heräsin...
 
Ylös