Ilveksen nykytilanne

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Tarinankertoja sanoi:
Mutta merkkejä siitä, että faniyhteisö tai siis koko Ilves yhteisö heräilisi (pl. strutsit). Voisiko Ilvesyhteisön heräämisestä nousta jotain?

Vois, kunhan se "nouseminen" ei tarkoita boikottia. Pakko keksiä jotain fiksumpaa, mutta mitä.
Juurikin samaa mieltä. Itse en usko boikottien. Negattisten huhujen, tai mukahauskojen Honk..... väännösten auttavan, vaan ratkaisu löytyy mielestäni edelleenkin positiivisen yhteistyön kautta. Siitähän ei ole ollut koskaan kyse, ettenkö itsekin haluaisi helvetin kovasti muutosta.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
HeGe41 sanoi:
Tarinankertoja sanoi:
Mutta merkkejä siitä, että faniyhteisö tai siis koko Ilves yhteisö heräilisi (pl. strutsit). Voisiko Ilvesyhteisön heräämisestä nousta jotain?

Vois, kunhan se "nouseminen" ei tarkoita boikottia. Pakko keksiä jotain fiksumpaa, mutta mitä.
Juurikin samaa mieltä. Itse en usko boikottien. Negattisten huhujen, tai mukahauskojen Honk..... väännösten auttavan, vaan ratkaisu löytyy mielestäni edelleenkin positiivisen yhteistyön kautta. Siitähän ei ole ollut koskaan kyse, ettenkö itsekin haluaisi helvetin kovasti muutosta.

Itsekin haluaisin vaihtoehdon nykyiselle keinolleni eli kausariboikotille. Mitä tuo positiivinen yhteistyö tarkoittaa tällaisen peruskannattajan kannalta?
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
mukahauskojen Honk..... väännösten auttavan,

Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Artsi sanoi:
vaan ratkaisu löytyy mielestäni edelleenkin positiivisen yhteistyön kautta.

No shit scherlok.

Entäpä ne keinot tähän?

"aletaan vaan puhaltaan yhteen hiileen"?

Ymmärrätkö mitään ihmisten välisistä sosiaalisista suhteista, luottamusverkostoista tai yksinkertaisista asioita, kuten kohtelet ihmistä hyvin, hän kohtelee sinua hyvin? Ja jos ei, niin mitäs sitten tapahtuu?


Koska me kuulaan Artsin ratkaisumalleista näihin ongelmiin? Muuta kuin että ne jotka esittää ratkaisuja näihin ongelmiin on "väärinkannattajia", että pitäs vaan ”puhaltaa yhteen hiileen”

Artsinmalli on viä näkemättä..
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Voi olla, että olen väärässä, mutta uskon, että mikä tahansa asia voidaan ratkaista keskustelemalla. Siinä voidaan hakata päätä seinään moneenkin kertaan, mutta loppujen lopuksi se tuottaa tulosta. Ei tämä voi olla sen vaikeampaa, kuin mitä Mandela teki aikanaan Etelä-Afrikassa.

Omistuspohjaan pitää ilman muuta saada muutos, se on selvää, mutta kuten TPS:n kohdalla nähdään, niin se, tai rahan pumppaaminen ei ole ratkaisu. Ainoa ratkaisu on, että koko "ilvesperhe" saadaan puhaltamaan yhteen hiileen.

Itse en ole nähnyt "toisella puolellakaan" olevan muuta vaihtoehtoa, kuin boikotit ja konkurssiin ajamiset. Itse en usko noihin ja en todellakaan ole ainoa, joka näkee tilanteen niin, että muuta pitää löytyä (mm. HeGe41).
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lainaus Karri Kiven haastattelusta:

Nyt Kivi keskittyy täysillä nostamaan Ilves-henkeä joukkueen ja fanien keskuudessa. Menneiden vatvominen ei kuulu Kiven ideologiaan.

On ajan tuhlaamista vatvoa menneitä. Tyhjillä puheilla ei saa mitään, vaan pitää olla täysillä mukana. Joukkueen tehtävä on olla sellainen, joka kiinnostaa. Se vetää sitten fanit mukaan.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Voi olla, että olen väärässä, mutta uskon, että mikä tahansa asia voidaan ratkaista keskustelemalla. Siinä voidaan hakata päätä seinään moneenkin kertaan, mutta loppujen lopuksi se tuottaa tulosta. Ei tämä voi olla sen vaikeampaa, kuin mitä Mandela teki aikanaan Etelä-Afrikassa.

Omistuspohjaan pitää ilman muuta saada muutos, se on selvää, mutta kuten TPS:n kohdalla nähdään, niin se, tai rahan pumppaaminen ei ole ratkaisu. Ainoa ratkaisu on, että koko "ilvesperhe" saadaan puhaltamaan yhteen hiileen.

Itse en ole nähnyt "toisella puolellakaan" olevan muuta vaihtoehtoa, kuin boikotit ja konkurssiin ajamiset. Itse en usko noihin ja en todellakaan ole ainoa, joka näkee tilanteen niin, että muuta pitää löytyä (mm. HeGe41).

Eli käytännössä et tarjoa mitään ratkaisua. Kun viimeksi kävin toimistolla neuvottelemassa, minulla oli tehtynä 15 sivuinen malli, jossa ensimmäisenä kohtana oli kuppikuntien yhdistäminen. Itse taisin tuon kuppikunta-termin lanseerata Ilveksen yhteydessä reilu kymmenisen vuotta sitten, kun sen ulkopuolisena pystyi selkeästi havaitsemaan.

Annatko meille vaikka aivan kouluarvosanalla, kuinka toimitusjohtaja Honkalehto on mielestäsi selviytynyt tehtävästään. Onko hän mielestäsi pätevä ammatissaan ja sijoittuu kategoriassaan Liigan parempaan puoliskoon? Mikä hänen näytöistään saa sinut vakuutteneeksi, että hän on se oikea? Mitä mieltä olet hänen kaksoisroolistaan IH Oy/Sponsvision? Pitäisikö sinun mielestäsi tehdä henkilövaihdoksia, niin toimistolla kuin hallituksessa? Oletko samaa mieltä Ilveksen pääomistajien kanssa, että hallitukseen ei kaivata kiekko-osaamista?
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
Artsi sanoi:
Voi olla, että olen väärässä, mutta uskon, että mikä tahansa asia voidaan ratkaista keskustelemalla. Siinä voidaan hakata päätä seinään moneenkin kertaan, mutta loppujen lopuksi se tuottaa tulosta. Ei tämä voi olla sen vaikeampaa, kuin mitä Mandela teki aikanaan Etelä-Afrikassa.

Omistuspohjaan pitää ilman muuta saada muutos, se on selvää, mutta kuten TPS:n kohdalla nähdään, niin se, tai rahan pumppaaminen ei ole ratkaisu. Ainoa ratkaisu on, että koko "ilvesperhe" saadaan puhaltamaan yhteen hiileen.

Itse en ole nähnyt "toisella puolellakaan" olevan muuta vaihtoehtoa, kuin boikotit ja konkurssiin ajamiset. Itse en usko noihin ja en todellakaan ole ainoa, joka näkee tilanteen niin, että muuta pitää löytyä (mm. HeGe41).

Eli käytännössä et tarjoa mitään ratkaisua. Kun viimeksi kävin toimistolla neuvottelemassa, minulla oli tehtynä 15 sivuinen malli, jossa ensimmäisenä kohtana oli kuppikuntien yhdistäminen. Itse taisin tuon kuppikunta-termin lanseerata Ilveksen yhteydessä reilu kymmenisen vuotta sitten, kun sen ulkopuolisena pystyi selkeästi havaitsemaan.

Annatko meille vaikka aivan kouluarvosanalla, kuinka toimitusjohtaja Honkalehto on mielestäsi selviytynyt tehtävästään. Onko hän mielestäsi pätevä ammatissaan ja sijoittuu kategoriassaan Liigan parempaan puoliskoon? Mikä hänen näytöistään saa sinut vakuutteneeksi, että hän on se oikea? Mitä mieltä olet hänen kaksoisroolistaan IH Oy/Sponsvision? Pitäisikö sinun mielestäsi tehdä henkilövaihdoksia, niin toimistolla kuin hallituksessa? Oletko samaa mieltä Ilveksen pääomistajien kanssa, että hallitukseen ei kaivata kiekko-osaamista?
Kuka oikeasti tulosta tekevä, itseään kunnioittava toimitusjohtaja, olisi valmis riskeeraamaan uransa, ottamalla vastaan pestin Ilveksestä? Luulen että Honkurssin lisäksi ei ihan hirveästi ollut ehdokkaita.
 

tanner9

Rivipelaaja
Viestejä
51
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sieltä ampui kaikki kliseet pöytään sarjatulella. Eli yhteistyökumppanit fanista sponsoriin jatkavat rahan kantamista vanhaan malliin ja sama omistus käyttää rahat parhaaksi katsomallaan tavalla.

Näistä kuppikuntien yhdistämisistä on nyt väännetty ja käännetty vuosikausia vailla minkäänlaista lähentymistä. Päinvastoin on kaivauduttu syvemmälle poteroihin omia intressejä puolustamaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Lainaus Karri Kiven haastattelusta:

Nyt Kivi keskittyy täysillä nostamaan Ilves-henkeä joukkueen ja fanien keskuudessa. Menneiden vatvominen ei kuulu Kiven ideologiaan.

On ajan tuhlaamista vatvoa menneitä. Tyhjillä puheilla ei saa mitään, vaan pitää olla täysillä mukana. Joukkueen tehtävä on olla sellainen, joka kiinnostaa. Se vetää sitten fanit mukaan.

Mmmm, eli tämän nyt voi tulkita sillä tavalla että jos joukkue menestyy, se silloin myös kiinnostaa.
Tulos urheilu kun on tämmöstä että, jos joukkue ei pärjää niin kuka semmosesta sitte vielä ittensä kipeeksi maksaa.
Tai siis näin se on mennyt jo paria piikkiä lukuun ottamatta reilut 20 vuotta. Oikestaan tää on ehkä mennytkin enemmän tulevaisuuden vatvomiseksi. Odotetaan ja jopa toivotaan jopa konkurssia, melkosen epätoivoseen jamaan Ilveksen
johtoporras on fanit ajanut. Siis ainakin ne fanit ketkä pitäisi ruoskia.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
kuinka toimitusjohtaja Honkalehto on mielestäsi selviytynyt tehtävästään. Onko hän mielestäsi pätevä ammatissaan ja sijoittuu kategoriassaan Liigan parempaan puoliskoon? Mikä hänen näytöistään saa sinut vakuutteneeksi, että hän on se oikea? Mitä mieltä olet hänen kaksoisroolistaan IH Oy/Sponsvision? Pitäisikö sinun mielestäsi tehdä henkilövaihdoksia, niin toimistolla kuin hallituksessa? Oletko samaa mieltä Ilveksen pääomistajien kanssa, että hallitukseen ei kaivata kiekko-osaamista?

Kaikki tällaiset ikävät kysymykset ovat artsismissa "menneiden vatvomista" eikä niihin pidä ryhtyä. Sinisin silmin vaan mennään eteenpäin täysillä.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
Eli käytännössä et tarjoa mitään ratkaisua. Kun viimeksi kävin toimistolla neuvottelemassa, minulla oli tehtynä 15 sivuinen malli, jossa ensimmäisenä kohtana oli kuppikuntien yhdistäminen. Itse taisin tuon kuppikunta-termin lanseerata Ilveksen yhteydessä reilu kymmenisen vuotta sitten, kun sen ulkopuolisena pystyi selkeästi havaitsemaan.

Annatko meille vaikka aivan kouluarvosanalla, kuinka toimitusjohtaja Honkalehto on mielestäsi selviytynyt tehtävästään. Onko hän mielestäsi pätevä ammatissaan ja sijoittuu kategoriassaan Liigan parempaan puoliskoon? Mikä hänen näytöistään saa sinut vakuutteneeksi, että hän on se oikea? Mitä mieltä olet hänen kaksoisroolistaan IH Oy/Sponsvision? Pitäisikö sinun mielestäsi tehdä henkilövaihdoksia, niin toimistolla kuin hallituksessa? Oletko samaa mieltä Ilveksen pääomistajien kanssa, että hallitukseen ei kaivata kiekko-osaamista?

Ensinnäkin neuvotteluihin varmasti pitää saada vahvasti selkänojaa. Tämä onnistuisi varmasti parhaiten niin, että siihen kerätään niin merkittäviä "ilvesläisiä", että merkittäviä tukijoita (niin nykyisiä, kuin tukitoiminnasta pois vetäytyneitä). Näin sille neuvottelulle saadaan painoarvoa. Kaikkien ei tietenkään tarvitse olla konkreettisesti paikalla, vaan he voimat olla siellä "edustuksellisesti". Edustusta pitää olla myös laajasti noista mainitsemistasi "kuppikunnista", mitä käsitykseni mukaan edelleenkin löytyy taustalta.

Honkalehtoa ja hänen tekemisiään en tunne kuin julkisuuden ja tuloksen kautta, joten arvioni on varsin pintapuolinen. Julkiset esiintymiset eivät kuitenkaan ole antaneet mitään kovin mairittelevaa kuvaa. En myöskään tiedä, millainen on nykyinen IH Oy:n ja Sponsvisionin välinen yhteistyösopimus ja tästä kovin mielelläni ottaisinkin tietoa vastaan. Lähtökohtaisesti tuossa yhteistyösopimuksessa ei sinänsä ole mitään varsinaista moitittavaa, jos se palvelee molempien osapuolien tavoitteita ja sen valvontahan kuuluu hallitukselle tällaisessa tilanteessa, missä tj:llä on jonkin asteinen jääviys. Jos taas tuo sopimus on Ilvekselle epäedullinen, niin vastuu siitä kuuluu mielestäni hallitukselle.

Henkilövaihdosten tarve hallituksessa riippuu pitkälti siitä, miten mm. edellä mainittu asia on hoidettu. Toisaalta hallitukset, sekä tj:t ovat vaihtuneet ja meno ei ole muuttunut. Vaihtaminen ei siis itsessään ole mikään ratkaisu.

Voi olla, että olen kovin sinisilmäinen, mutta en vaan usko, että hallitus, tai toimitusjohtaja tahallisesti tekisivät hallaa seuralle. En myöskään usko, että Ilvestä olisi mistään taholta erityisesti kupattu, mutta on tunnettua, että mm. keskimääräinen lipun hinta on Ilveksellä huomattavasti alhaisempi, kuin naapurissa. Tämä on osin seurausta, että keinotekoisilla kampanjoilla on yleisömäärää koitettu pitää "siedettävällä tasolla".

Hallituksessa ei mielestäni tarvita mitään kaukalossa hankittua kiekko-osaamista, mikäli sitä on riittävästi palkatuilla tahoilla. Nykyisellään näin ei kuitenkaan mielestäni ole, koska se rajoittuu lähinnä Karri Kiveen. Viime kaudella mielestäni sitä oli riittävästi, mutta ilmeisesti kiekkopuolella ei ollut riittävästi valtaa sen esille nostamiseen.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lynx sanoi:
Kunto sanoi:
kuinka toimitusjohtaja Honkalehto on mielestäsi selviytynyt tehtävästään. Onko hän mielestäsi pätevä ammatissaan ja sijoittuu kategoriassaan Liigan parempaan puoliskoon? Mikä hänen näytöistään saa sinut vakuutteneeksi, että hän on se oikea? Mitä mieltä olet hänen kaksoisroolistaan IH Oy/Sponsvision? Pitäisikö sinun mielestäsi tehdä henkilövaihdoksia, niin toimistolla kuin hallituksessa? Oletko samaa mieltä Ilveksen pääomistajien kanssa, että hallitukseen ei kaivata kiekko-osaamista?

Kaikki tällaiset ikävät kysymykset ovat artsismissa "menneiden vatvomista" eikä niihin pidä ryhtyä. Sinisin silmin vaan mennään eteenpäin täysillä.

On valitettavaa, että jos kritiikille täällä antaa kritiikkiä, niin silloin on täällä luopio. Edellä kirjoitin aika pitkästi omasta ajatusmaailmastani ja väitän, että varsinaisen väärän tiedon levittelyssä olen täällä aika mitätön tekijä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Ensinnäkin neuvotteluihin varmasti pitää saada vahvasti selkänojaa. Tämä onnistuisi varmasti parhaiten niin, että siihen kerätään niin merkittäviä "ilvesläisiä", että merkittäviä tukijoita (niin nykyisiä, kuin tukitoiminnasta pois vetäytyneitä). Näin sille neuvottelulle saadaan painoarvoa. Kaikkien ei tietenkään tarvitse olla konkreettisesti paikalla, vaan he voimat olla siellä "edustuksellisesti". Edustusta pitää olla myös laajasti noista mainitsemistasi "kuppikunnista", mitä käsitykseni mukaan edelleenkin löytyy taustalta.

Perhana. Tälle keskustelupalstalle pitäisi saada sellainen tykkää -peukku. -b -b -b ja -B
 

tanner9

Rivipelaaja
Viestejä
51
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eikös tuossa juuri kerätty hyvinkin kattava ”nimilista” juuri pari vuotta sitten (?).

Sanot ettet juuri tunne Ilveksen asioita muuten kuin pintapuolisesti julkisuuden kautta, mutta syytät silti muita väärän tiedon levittämisestä.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Voi olla, että olen kovin sinisilmäinen, mutta en vaan usko, että hallitus, tai toimitusjohtaja tahallisesti tekisivät hallaa seuralle. En myöskään usko, että Ilvestä olisi mistään taholta erityisesti kupattu, mutta on tunnettua, että mm. keskimääräinen lipun hinta on Ilveksellä huomattavasti alhaisempi, kuin naapurissa. Tämä on osin seurausta, että keinotekoisilla kampanjoilla on yleisömäärää koitettu pitää "siedettävällä tasolla".

Hallituksessa ei mielestäni tarvita mitään kaukalossa hankittua kiekko-osaamista, mikäli sitä on riittävästi palkatuilla tahoilla. Nykyisellään näin ei kuitenkaan mielestäni ole, koska se rajoittuu lähinnä Karri Kiveen. Viime kaudella mielestäni sitä oli riittävästi, mutta ilmeisesti kiekkopuolella ei ollut riittävästi valtaa sen esille nostamiseen.

Hyvä kirjoitus Artsi.

Hallitus ja tj eivät varmasti aiheuta tahallaan hallaa Ilves Hockey Oy:lle. Luulisi, että he haluavat näyttää närhen munat meille epäilijöille. Ydinkysymys onkin osaamisessa ja resurssien hyödyntämisestä. Heillä on keskivertoa suomalaista liigaseuraa paljon paremmat mahdollisuudet tehdä tulosta.

Honkalehdon näytöt ovat karmaisevat, niin urheilullisesti kuin taloudellisesti. Ja on valitettavaa, että niin monet kuvaavat häntä ylimieliseksi. Hän ei myönnä tehneensä virheitä ja leimaa tämän hetken ongelmat johtuvan ajasta jälkeen hänen ensimmäisen tj-kautensa. Valitsemalla Honkalehdon hallitus (vai oliko sitten Vinnie) viestitti muille sidosryhmille, että heillä ei ole intressiä yhdistää joukkoja,

Tämä Sponsvision ja IH Oy on ikävä kuvio jo lähtökohdaltaan. Se herättää kaikenlaisia kysymyksiä. Nyt, kun on rästissä tärkeitä velvotteita, niin onhan niin, ettei myöskään Sponsvision ole saanut maksuja tai meneehän Ulkoilma-tapahtuman lipunmyyntitulot kokonaisuudessaan IH Oy:lle eikä siitä valu siivuja Sponsvisionille?

Minä olen toitottanut tuota kiekko-osaamisen puutetta läpi 2000-luvun. Meillä on aivan loistavia moniosaajia tyyliin Hannu Mattila, Jarmo Huhtala, Jani Nikko etc.. Risto Jalon jälkeen on kiekko-osaaminen puuttunut yläportailta. Nythän tosiaan korkeimmalla pallilla on itse päävalmentaja.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

tanner9 sanoi:
Sanot ettet juuri tunne Ilveksen asioita muuten kuin pintapuolisesti julkisuuden kautta, mutta syytät silti muita väärän tiedon levittämisestä.
En mielestäni ole syyttänyt ketään väärän tiedon levittämisestä, mutta olen monesti kyllä kaivannut faktaa pöytään väitteille. Välillä olemme sitä saaneetkin ja joka kerta olen sen hyväksynyt. Sen sijaan kritisoin negatiivisten huhujen levittelyä, koska niistä hyvin helposti muodostuu "palstatotuuksia".
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse tykönäni olen kovastikin miettinyt miten tämä nykyinen syöksykierre saitaisiin oikaistua ja nostettua uuteen lentoon, joten tässä muutama ajatusviiva:

- pitäisi yhdessä kaikkien sidosryhmien kanssa päättää, että nykyinen voivottelu ja surkuttelu saa jäädä
- otetaan positiivinen asenne tekemiseen
- nostetaan käsi ylös virheen merkiksi
- käännetään kaikki kivet menestyksen eteen
- puhutaan asioista oikeilla nimillä
- ei valehdella eikä selitellä
- kaivetaan yhdessä kuvetta
- tehdään Tampereen Ilveksestä oikea SUURSEURA
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Itse tykönäni olen kovastikin miettinyt miten tämä nykyinen syöksykierre saitaisiin oikaistua ja nostettua uuteen lentoon, joten tässä muutama ajatusviiva:

- pitäisi yhdessä kaikkien sidosryhmien kanssa päättää, että nykyinen voivottelu ja surkuttelu saa jäädä
- otetaan positiivinen asenne tekemiseen
- nostetaan käsi ylös virheen merkiksi
- käännetään kaikki kivet menestyksen eteen
- puhutaan asioista oikeilla nimillä
- ei valehdella eikä selitellä
- kaivetaan yhdessä kuvetta
- tehdään Tampereen Ilveksestä oikea SUURSEURA

Loistava kirjoitus. Tuohon pitäisi varmaan lisätä mukaan vielä eräänlainen "totuuskomissio", jossa tehdyt virheet voisi nostaa esille ja myöntää, ilman että niistä sen jälkeen väännettäisiin.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Itse tykönäni olen kovastikin miettinyt miten tämä nykyinen syöksykierre saitaisiin oikaistua ja nostettua uuteen lentoon, joten tässä muutama ajatusviiva:

- pitäisi yhdessä kaikkien sidosryhmien kanssa päättää, että nykyinen voivottelu ja surkuttelu saa jäädä
- otetaan positiivinen asenne tekemiseen
- nostetaan käsi ylös virheen merkiksi
- käännetään kaikki kivet menestyksen eteen
- puhutaan asioista oikeilla nimillä
- ei valehdella eikä selitellä
- kaivetaan yhdessä kuvetta
- tehdään Tampereen Ilveksestä oikea SUURSEURA

Ongelma ei ole näiden hienojen termien sisäistämisessä ja toteuttamisessa. Jotta tuon alkuun päästäisiin, pitäisi nykyiset valta- ja johtosuhteet pystyä purkamaan. Siinä on se ydinongelma, joka tulisi ratkaista ja sen jälkeen päästä toteuttamaan mm nuo toimintatavat. Miten saada Vinnie ja hänen kenttämiehensä pois ja mahdollisimman nopeasti, ettei tämä Karri Kivenkin aika pääty siihen, että toiminnalta vedetään matto alta ja pääsyylliseksi nostetaan Kivi. Onhan meillä nytkin hienot korulauseet strategiassa kuten mm. avoimuus ja omavaraisuus
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei meillä ole yksinkertaisesti varaa hukata näin mahtavaa seuraa kuin Ilves on, sillä nyt vääjäämättömästi ilman korjaavia toimenpiteitä Ilves ajautunee vielä syvemmälle suohon. Oman edun tavoittelijat on saatava pois ja aidosti Ilveksestä välittävät tilalle. Paras mahdollinen alku lienisi se, että koko nykyinen johtopoppoo neuvottelupöytään Vinnien kera meidän kannattajien ja tukijoiden kanssa. Parempi tapa kuin boikotit...
 
Ylös