Ilveksen nykytilanne

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

jalkakynä sanoi:
Ilveksen pahin syöpä on Ilves Tampere -ryhmä Facebookissa. Siellä muutama sankari koittaa epätoivoisesti puolustaa Takojaa. Sitten siellä monet sankarit kirjoittavat suu vaahdossa sitä ja tätä. Koko ryhmä on oikea painajainen. Tällä palstalla ja jatkoajassa on tasoa. Tuo paikka muistuttaa suomi24 tai vauva.fi-sivustoja.
Aika käsittämätön kirjoitus haukkua niitä, jotka omalla nimellään ja naamallaan uskaltavat ottaa kantaa asioihin, eikä huutele puskista nimimerkin takaa, niin kuin täällä tehdään. Aika käsittämätöntä, että rakkaan seuransa kannattaminen ja puolustaminen usein hyvinkin ilkeämielistä ja tarkoitushakuista mustamaalaamista vastaan olisi paha asia. Pitäisi varmaan itsekin siirtyä sinne, kosska uskallan sanoa mielipiteeni ihan omillakin kasoillani, toisin kuin monet täällä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
ipa83 sanoi:
Jatkoajan jäsen Kunnon pitäisi mennä ipan toimistolle töihin tietää tai luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Katseet Elokuun harkkapeleihin ei jaksa uskoa kaikkiin turhan skeidan jauhajiin.

Tervehdys ipa83. Nyt, kun olen itse tälle palstalle rekisteröinyt, niin pääset suoraan osoittamaan minun kirjoitukset turhaksi skeidaksi. Olet saattanut tutustua Jatkoajassa kirjoitushistoriaani, niin mielellään kuulen sinulta, mitkä kirjoituksistani on joko lähihistoriasta tai vuosien varrelta osoittautunut skeidaksi. Siirtohuhuni (ennen muita kirjoitut) taisi ainakin osua kohteeseen eli Aalto Ilvekseen, Viitaluoma ja Partanen ei Ilvekseen ja Anttila Jokereihin.

Tästä tulee varmaan omahyväisen miehen maine, mutta oikaisen sitä ja sanon, että tiedän hyvin vähän. Liian vähän. Vähäisestä tietämyksestäni huolimatta voin surullisenakin todeta, että ennusteeni ovat jotensakin osuneet. Paljastukseni on joidenkin osalta leimattu mustamaalaamiseksi, mutta tulenpalavasti haluan paremman Ilveksen. Oma näkemykseni kirjoituksistani on, että ne ovat vain paljastuksia huonosti johdetusta organisaatiosta. Vertauskuvana lähihistoriasta voin tuoda esiin VW:n päästökohun. Oliko syyllinen lopulta se taho, joka paljasti tuon vai he, jotka tuon junailivat? Onko syyllinen se, joka ilmiantaa raiskaajan vai se, joka raiskaa?

Mielellään kuulen sinun vasta-argumenttisi tämän päivän viestiini, jossa siis väitin kuulleeni luotettavalta taholta, että Ilves Hockeylla on ollut huolestuttavan summan verran maksamattomia velvotteita, joiden hoitamisen Liiga edellyttää. Tai oliko se skeidaa, että suuri osa tv-rahoista on jo "käytetty etukäteen". Ja mielelläni otan vastaan senkin tiedon, ettei SRV ja Tappara ole tehneet varasuunnitelmaa Keskusareenan suhteen. Eli minkä näistä ammut ankkana alas perusteluiden myötä?

Minäkin odotan innolla elokuun harkkapelejä. Ilveksen valmentajat, pelaajat, Ilves ry ja erityisesti Ilveksen huoltajat ansaitsevat taakseensa paljon ammattimaisemmin johdetun organisaation. Minua sanotaan katkeraksi ja vastaan siihen, että tämä pitää paikkansa. Kaikki se pieni työ (parhaina vuosina yli 1600 tuntia), mitä itsekin sain työskennellä organisaation eteen uskoen, että seuraa johdetaan ammattimaisesti, valui seuran kannalta hukkaan. Onneksi yksilöistä kehittyi timantteja. Olin siinä uskossa, että olin luomassa jotain sellaista, jonka avulla Ilves tulee nousemaan pysyvästi kärkeen ja ainakin minimissään jättää naapuri-Tapparan aivan telineisiin. Kävikin niin, että tämän Vinnien ja Jääskeläisen&co avulla Tapparalla oli helppo työ nousta Ilveksen ohi ja siitä vielä valtakunnan kärkeen. Tämän vuoksi olen halunnut viime aikoina todeta, että nämä sohlaajat ja heidän puolustelijat ovat lähes parasta mitä tapparalaisille on tapahtunut. Sillä erotuksella, että Tapparakin toivoo nykyään tasavertaista kilpakumppania Ilveksestä ja täysillä mukaan Keskusareena-hankkeeseen.

Areena on sinun

Kauanko tilanne voi vielä jatkua tämmösenä? Muutokset lähenee tavalla tai toisella. Ei tää vaan voi jatkua enää näin kauan.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
jalkakynä sanoi:
Ilveksen pahin syöpä on Ilves Tampere -ryhmä Facebookissa. Siellä muutama sankari koittaa epätoivoisesti puolustaa Takojaa. Sitten siellä monet sankarit kirjoittavat suu vaahdossa sitä ja tätä. Koko ryhmä on oikea painajainen. Tällä palstalla ja jatkoajassa on tasoa. Tuo paikka muistuttaa suomi24 tai vauva.fi-sivustoja.
Aika käsittämätön kirjoitushaukkua niitä, jotka omalla nimellään ja naamallaan uskaltavat ottaa kantaa asioihin, eikä huutele puskista nimimerkin takaa, niin kuin täällä tehdään. Aika käsittämätöntä, että rakkaan seuransa kannattaminen ja puolustaminen usein hyvinkin ilkeämielistä ja tarkoitushakuista mustamaalaamista vastaan olisi paha asia. Pitäisi varmaan itsekin siirtyä sinne, kosska uskallan sanoa mielipiteeni ihan omillakin kasoillani, toisin kuin monet täällä.

Lähinnä tarkoitin, että siellä on näitä huutelijoita/chattailijoita. Joiden tietopohja on erittäin hatara ja heittävät täysin mutulla asioita. Niihin sitten toiset yrittävät kertoa totuuden. Lisäksi ryhmän moderointi on erittäin työlästä, koska jokainem tykkää avata samasta aiheesta ainakin 30 erilaista postausta. Kaiken kukkuraksi siellä on näitä kivoja kuvia vihreästä nurmesta teksillä: "Luontokin kannattaa Ilvestä ;)"

Juuri edellämainittujen seikkojen takia oikeastaan kenenkään Ilveksen kanssa hommia paiskivan ei kannattaisi kirjoittaa sinne yhtään mitään. Ryhmä ei ole millään tasolla Ilvekseen virallisesti sidonnainen. Usein kuitenkin siitä muodostuu "virallinen kanava", mikäli luotettavat tahot sinne kirjoittavat. Esimerkiksi .comin sisältötuottajat lopettivat sinne omien juttujensa linkittämisen näistä kaikista syistä johtuen.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 457
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.

Mitä väliä sillä on, kirjoittaako jonnekin nettipalstalle nimellään vai nimimerkillä? Jokaisella on varmasti omat syynsä kumman tahansa käyttöön. Itse asiassa jos pieni off-topic sallitaan, kun seuraa esimerkiksi kuuluisaa maahanmuuttokeskustelua, olisin pikemminkin huolissani siitä, miten suurta osaa kansastamme ei lainkaan hävetä kirjoittaa ties mitä törkyä ja hölynpölyä nettiin omalla nimellään ja kuvallaan varustettuna. En nyt sano, että tuo fb-ryhmä ihan rajat kiinni-osastolle menee, mutta olen samaa mieltä sen keskustelun ala-arvoisuudesta ja itsekin tein saman päätöksen poistua ryhmästä.

Itse en ymmärrä sitä ainaista asennetta, että kun seura on kuralla ja ensi kauteen lähdetään taas heikolla joukkueella, merkittävin keskustelun aihe on metakeskustelu muista kirjoittajista.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan.

Jaa.. mää en ole kyllä havainnut ilkeämielistä kirjoittelua muiden kuin kritiikittömien ”kaikki on hyvin vaikka ollaankin viimeisiä” fanboyden muita syyllistävissä kirjoituksissa.

Koskas nähdään ja saadaan lukea Artsin ensimmäinen (viidentoistavuoden aikana) rakentava ehdotus asian tilan parantamiseksi? Vai jatkatko vain niiden arvostelua, jotka koittavat asiantilan parantamiskesi jotain esittää?

Vai eikö asian tilassa ole parantamista?

Vaatiko idean toimiminen että idealla on aina kasvot? Hassua, että netistä kyllä kopsataan yritysideoita kokoajan, mutta Ilves ei kykene edes siihen…

nyt pidätämme hengitystä Artsin uuden strategisen suunnitelman ilmestymiseen asti…
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen nykytilanne

Carabasin Markiisi sanoi:
Artsi sanoi:
Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.

Mitä väliä sillä on, kirjoittaako jonnekin nettipalstalle nimellään vai nimimerkillä? Jokaisella on varmasti omat syynsä kumman tahansa käyttöön. Itse asiassa jos pieni off-topic sallitaan, kun seuraa esimerkiksi kuuluisaa maahanmuuttokeskustelua, olisin pikemminkin huolissani siitä, miten suurta osaa kansastamme ei lainkaan hävetä kirjoittaa ties mitä törkyä ja hölynpölyä nettiin omalla nimellään ja kuvallaan varustettuna. En nyt sano, että tuo fb-ryhmä ihan rajat kiinni-osastolle menee, mutta olen samaa mieltä sen keskustelun ala-arvoisuudesta ja itsekin tein saman päätöksen poistua ryhmästä.

Itse en ymmärrä sitä ainaista asennetta, että kun seura on kuralla ja ensi kauteen lähdetään taas heikolla joukkueella, merkittävin keskustelun aihe on metakeskustelu muista kirjoittajista.
Siksi, että tutkitusti ihmiset suoltavat nimimerkkien takaa paljon enemmän paskaa, kuin omalla nimellä. Siksi esimerkiksi yleisönosastoille ei juurikaan saa kirjoitta nimettömänä.

Itse en ymmärrä puolestani sitä, että tällä moni kirjoittaja koittaa kaikin tavoin tehdä hallaa Ilveksen liigajoukkueelle. En myöskään ymmärrä, että monet jaksaa päivittäin tehdä samat itkut, vaikka sillä i saavuteta mitään hyötyä seuralle.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 457
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Carabasin Markiisi sanoi:
Artsi sanoi:
Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.

Mitä väliä sillä on, kirjoittaako jonnekin nettipalstalle nimellään vai nimimerkillä? Jokaisella on varmasti omat syynsä kumman tahansa käyttöön. Itse asiassa jos pieni off-topic sallitaan, kun seuraa esimerkiksi kuuluisaa maahanmuuttokeskustelua, olisin pikemminkin huolissani siitä, miten suurta osaa kansastamme ei lainkaan hävetä kirjoittaa ties mitä törkyä ja hölynpölyä nettiin omalla nimellään ja kuvallaan varustettuna. En nyt sano, että tuo fb-ryhmä ihan rajat kiinni-osastolle menee, mutta olen samaa mieltä sen keskustelun ala-arvoisuudesta ja itsekin tein saman päätöksen poistua ryhmästä.

Itse en ymmärrä sitä ainaista asennetta, että kun seura on kuralla ja ensi kauteen lähdetään taas heikolla joukkueella, merkittävin keskustelun aihe on metakeskustelu muista kirjoittajista.
Siksi, että tutkitusti ihmiset suoltavat nimimerkkien takaa paljon enemmän paskaa, kuin omalla nimellä. Siksi esimerkiksi yleisönosastoille ei juurikaan saa kirjoitta nimettömänä.

Itse en ymmärrä puolestani sitä, että tällä moni kirjoittaja koittaa kaikin tavoin tehdä hallaa Ilveksen liigajoukkueelle. En myöskään ymmärrä, että monet jaksaa päivittäin tehdä samat itkut, vaikka sillä i saavuteta mitään hyötyä seuralle.

Edelleenkin: kehotan seuraamaan vaikka aiemmin mainitsemaani fb-ryhmää, jos haluat päinvastaista evidenssiä. Yleisönosastolle kirjoitetaan kyllä nimimerkeillä silloin, kun aihetta on - ja uskoisin, että moni Ilvestä lähellä oleva toimii juuri samoista syistä.

Laskisin aika yhden käden sormilla täältäkin ne trollit, jotka erityisesti yrittävät tehdä hallaa Ilvekselle. Eiköhän suurinta osaa meistä aja totaalinen turhautuminen seuran jatkuvaan alennustilaan, mistä on aika vaikea välillä yrittää löytää posia. Ja toisaalta: onko tuo sinun jatkuva itkemisesi muista kirjoittajista sitten jotenkin johtanut jonkinlaiseen muutokseen havaitsemassasi asiassa, että sitäkään kannattaa koko ajan jatkaa?

Se siitä minun puolestani.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Siksi, että tutkitusti ihmiset suoltavat nimimerkkien takaa paljon enemmän paskaa, kuin omalla nimellä. Siksi esimerkiksi yleisönosastoille ei juurikaan saa kirjoitta nimettömänä.
Oletko lukenut Ilveksen facebook-ryhmää? Juuri tuota suoltoahan tuo on täynnä. Keskustelupalstan etu on nimenomaan nimettömyys. Ei se ole tärkeää kuka minä, sinä tai hän on - tärkeää on se mitä sanoo ja miten asian perustelee.

Artsi sanoi:
Itse en ymmärrä puolestani sitä, että tällä moni kirjoittaja koittaa kaikin tavoin tehdä hallaa Ilveksen liigajoukkueelle. En myöskään ymmärrä, että monet jaksaa päivittäin tehdä samat itkut, vaikka sillä i saavuteta mitään hyötyä seuralle.
Sinun itkujesi saavutukset on onneksi valtaisat.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.

Ja mistä sinä tiedät onko niitä tuotu? Ja onko tämä viimeisin sitten pelkkää huhua. Minä ainakin pitäisin hyvinkin loogisena jos ei liiga ottaisi Ilvestä tarkastelun alle Bluesin surkean lopun jälkeen.

Artsi sanoi:
jalkakynä sanoi:
Ilveksen pahin syöpä on Ilves Tampere -ryhmä Facebookissa. Siellä muutama sankari koittaa epätoivoisesti puolustaa Takojaa. Sitten siellä monet sankarit kirjoittavat suu vaahdossa sitä ja tätä. Koko ryhmä on oikea painajainen. Tällä palstalla ja jatkoajassa on tasoa. Tuo paikka muistuttaa suomi24 tai vauva.fi-sivustoja.
Aika käsittämätön kirjoitus haukkua niitä, jotka omalla nimellään ja naamallaan uskaltavat ottaa kantaa asioihin, eikä huutele puskista nimimerkin takaa, niin kuin täällä tehdään. Aika käsittämätöntä, että rakkaan seuransa kannattaminen ja puolustaminen usein hyvinkin ilkeämielistä ja tarkoitushakuista mustamaalaamista vastaan olisi paha asia. Pitäisi varmaan itsekin siirtyä sinne, kosska uskallan sanoa mielipiteeni ihan omillakin kasoillani, toisin kuin monet täällä.

Ja minä en taas sitä ymmärrä miten Ilveksen surkeaan nykytilaan tyytymättömyys on se suurin rikos Ilvestä kohtaan josta pitäisi kaikki tällaiseen maanpetoksen arvoiseen rikokseen syyllistyneet kannattajat ruoskia ja ainoa "oikea" tapa kannattaa Ilvestä on vain kritiikitön rahan kantaminen Ilves-Hockey Oy nimiseen kankkulan kaivoon.
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en oikein ymmärrä, mitä eroa sillä on jos omalla kuvalla ja nimellä kirjoittaa sitä kritiikkiä tai puolustelua, sen sijaan että sen tekee nimimerkin takaa. Joo, omalla nimellä se on rohkeampaa ja oikeaoppisempaa, mutta ei noiden kirjoitusten ihmettely ja kritisointi tai kehuminen eriä yhtään siitä, mitä vastaava nimimerkein kirjoitetuista viesteistä.

Siitä samaa mieltä, että Ilveksen edustajien/päätäjien/palkallisten pitäisi aina ja ikuisesti pysyä poissa kekustelupalstoilta ja somekeskustelusta, tapahtui se sitten Twitterissä, täällä tai Facebookissa. Ihan sama kuin kaikkien muidenkin firmojen pitäisi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Vs: Ilveksen nykytilanne

toskala sanoi:
Ja minä en taas sitä ymmärrä miten Ilveksen surkeaan nykytilaan tyytymättömyys on se suurin rikos Ilvestä kohtaan josta pitäisi kaikki tällaiseen maanpetoksen arvoiseen rikokseen syyllistyneet kannattajat ruoskia ja ainoa "oikea" tapa kannattaa Ilvestä on vain kritiikitön rahan kantaminen Ilves-Hockey Oy nimiseen kankkulan kaivoon.

Justiin tämä!
Sitte joku kehtaa vielä sanoa että "Ilves fanit pitäisi ruoskia".
Olis tosta odottanu jopa julkista anteeksi pyyntöä faneilta, ajatellen minkämoista naurunaihetta kannattavat ja
vielä tuosta ovat melko pitkän pennin maksaneet.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Ja millä tavalla se sitten oikeastaan poikkeaa tästä foorumista? Täällä vaan ilkeämielisyys on enemmän voimissaan. Tästä esimerkkinä nimimerkki Kunton viimeisen jutun huhujen levittäminen. Käsittämätöntä, että henkilö, jolla on oikeaakin tietoa sioista, syyllistyy levittelemään ilkeämielisiä huhuja. Käsittämätöntä on myös, että jos hänellä on noin paljon ylivertaisia ideoita, niin ei uskalla niitä omalla naamallaan kirjoittaa ja tuoda esiin.

En tiedä Artsi kuinka monta kertaa se pitää sinulle sanoa, että olen toimistolaisille tuttu ja suurelle osalle palstojen lukijoita. Oleellisille tahoille en ole siis pelkkä nimimerkin takaa huutelija.

No sitten tuo ilkeämielisyys. Näin olet useimmin leimannut kirjoituksiani. Esimerkki. Kun Tuokkola tuli remmiin, kirjoitin, että agenttien silmissä Ilves on pahnan pohjimmainen. Sain siitä mukavasti yksityisviestejä aivan johdon ystäviltä asti, että miksi levittelen väärää tietoa. Potkut saatuaan Tuokkola "hyökkäsi" Ilvestä vastaan ja kertoi tuon saman asian. Eli ilkeämielinen huhuni osoittautui lopulta todeksi. Ja näitä on vastaavia vuosien varrelta liittyen osakeanteihin, toimiston riitoihin jne... Puhummeko silloin ilkeämielisestä huhusta vai totuudesta? Ja siitä tulemme siihen, että saako kuulemiansa asioita kirjoittaa, sillä hetkellä, kun se tapahtuu? Minä, kun en kuulu IH Oy:n tai Ilves ry:n henkilöihin.

Sinä olet vuosikymmenen ajan jakanut kannattajia hyviin ja huonoihin. Minä viestitin sinulle vastineeksi aikoinaan, että mielestäni sinä teet enemmän hallaa Ilves-seuralle, kun koko ajan liputat Ilves-Hockey Oy:n puolesta. Nythän me ollaan menty sinun puolustamasi mallin mukaan reilun vuosikymmenen ja mitkä ovat saavutukset? Tuossa on muistisi virkistämiseksi muutama sijaluku viime vuosilta: 14, 11, 10 ja 14. Tapparan vastaava taitaa olla tyyliä 2, 2, 2 ja 1. Ilveksen historian pisin putki ilman mitalia ja lukuisia muita negatiivisia ennätyksiä talouden, ristiriitojen jne saralla. Mitä mieltä olisit, että jos tulevaisuudessa mentäisiinkin eri pillin kuin sinun tukemasi mallin tahtiin?

No tiedustelet, että olenko käynyt toimistolla nokikkain esittämässä ajatuksiani? Olen. Olenko ollut mukana ryhmässä, jolla oli intressinään ostaa IH Oy:n osake-enemmistö? Olen (tosin itse olin sitoutunut pienehköön summaan). Jos haluat, että paljastan palstalaisille, miten nuo meni, niin olen valmis, mutta muista, että se tehdään sitten sinun pyynnöstäsi.

Olen tietenkin imarreltu, että kehut minulla olevan paljon ylivertaisia ideoita. Minä en ole niin sanonut. Olen vain kirjoittanut julkisesti pian parikymmentä vuotta omat näkemykseni, miten asioita voitaisiin hoitaa. Yhden kirjoittajan mielipide, ei sen ihmeellisempää. Osa kirjoituksistani on paljastuksia, koska en vain voi sietää sitä, että yksi rakastamani seuran sivuhaara (IH Oy) on loannut niin paljon Ilveksen mainetta. Mutta sinun ei pitäisi olla huolissaan, koska minun ehdotuksieni mukaan ei olla menty. Nuku siis yösi rauhassa.

Mihin sitten pyrin kirjoituksillani? Toivon, että asioiden tullessa julkisuuteen, IH tarttuisi epäkohtiin nopeammin. Toivon myös, että Ilves pelaisi tulevaisuudessa Keskusareenassa, koska uskon, että suuri osa Ilveksen kannattajista haluaa niin. Vielä IH ehtisi mukaan. Lähiaikoina asioissa jo edetään.

Antamasi tuki tälle huonosti johdetulle organisaatiolle on ollut horjumaton. Olen erittäin vakuuttunut, että Ilveksen edustuskiekkoilu on sinulle tärkeää. Kun taas otan samanlaisen roolin kuin sinä eli arvostelun, niin itse Ilves kokonaisuutena ei taida sinulle paljoakaan merkitä? Olet arvostellut vuosien varrella emoseuran tekemistä ja myös sen kasvatteja.

Kritiikistä ja sen käsittelemisestä. Kun aloittelin Ilveksessä "valmennusuraani" kaupunginosien puolella (Kaleva), niin muistan, kun koulukadulla Ilves-puvun omaava äijä nojaili kentän laitaan ja huikkasi minulle kesken reenien, että tules kölvi tänne. Luistelin kentän laidalle ja sain palautteeksi kokeneen näköiseltä äijältä, että "tuosta sun hommasta ei tule yhtään mitään, pilaat tuon joukkueen". Kolmen vuoden jälkeen saldomme oli noin 90 matsia, joista yksi tasapeli ja loput voittoja. Teimme asioita hieman eri lailla kuin muut ja pidimme linjastamme kiinni. Kritiikki tietenkin sattui, mutta sai yrittämään entistä kovemmin.

Lopuksi sinulle vielä kysymys, johon toivon vastaustasi: Oletko Artsi sitä mieltä, että VW:n päästökohun paljastanut taho oli mustamaalaaja vai oliko johto syyllinen? Ja, jottei takerruta tuohon VW-merkkiin, niin voit laittaa siihen vaikka Talvivaaran tapauksen tilalle. Olisiko paljastavien tahojen pitänyt vain olla hiljaa?
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen nykytilanne

Artsi sanoi:
Itse en ymmärrä puolestani sitä, että tällä moni kirjoittaja koittaa kaikin tavoin tehdä hallaa Ilveksen liigajoukkueelle.

Hallaa Ilvekselle tekevät ne, jotka eivät suostu tunnustamaan tosiasioita, näkemään trendiä mihin tämä tie on johtamassa. Nämä ihmiset tekevät Ilvekselle hallaa. Näiden ihmisten takia muutosta ei tapahdu.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tarinankertoja sanoi:
Artsi sanoi:
Itse en ymmärrä puolestani sitä, että tällä moni kirjoittaja koittaa kaikin tavoin tehdä hallaa Ilveksen liigajoukkueelle.
Ei voi käsittää mitenkään, miten joku voi edelleen olla niin sokea/tyhmä, ettei ymmärrä, että tää polku ei johda mihinkään hyvään.


Hallaa Ilvekselle tekevät ne, jotka eivät suostu tunnustamaan tosiasioita, näkemään trendiä mihin tämä tie on johtamassa. Nämä ihmiset tekevät Ilvekselle hallaa. Näiden ihmisten takia muutosta ei tapahdu.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
991
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
Kun aloittelin Ilveksessä "valmennusuraani" kaupunginosien puolella (Kaleva), niin muistan, kun koulukadulla Ilves-puvun omaava äijä nojaili kentän laitaan ja huikkasi minulle kesken reenien, että tules kölvi tänne. Luistelin kentän laidalle ja sain palautteeksi kokeneen näköiseltä äijältä, että "tuosta sun hommasta ei tule yhtään mitään, pilaat tuon joukkueen".

Oliks se Artsi?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taas kerran on vaikeaa ymmärtää..täällä väännetään veronmaksamispäivämäärästä, Tapparan mestaruuksien määrästä ja piikitellään toinen toisiaan.

Olennainen kysymys kaiken takana on visusti piilossa.. MIKSI näistä asioista pitää Ilveksenkannattajien edes murehtia ? MIKSI me emme voi vain nauttia kannattamisesta ja luottaa seuran hoitavan asiansa ?

Se sanoi sitä ja tämä sanoi tätä.. MIKSI tähän tilanteeseen on ylipäätänsä ajauduttu ?
Oli absoluuttinen totuus mikä hyvänsä ( jos sellaista on edes olemassa ), niin kaikki on silti tehty päin sitä yhtä.

Toivottavasti Kivi ja kumppanit kääntää tämän kaiken sisuksi, muutoin tämä paska tulee vielä rysähtämällä joukkueen niskaan.
Käsittämätöntä !
 

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Vs: Ilveksen nykytilanne

"Life is not fair. Get used to it." Niillä mennään mitä on. Lopettakaa tuo nillittäminen. Yhtä tyhjää kuin mielensä osoittaminen mellakoimalla.
 
Ylös