Siis mitä heitellä ja mitä vaarallista ?
Mä vaan laitoin lainaukset edelliseen kirjotukseesi koska sattu aika sopivasti sitä koskeen. Kyllä noita asioita aikanaan täälä foorumeilla kovasti käsiteltiin, mutta ilmeisesti "uuden Ilveksen" tuleminen vei ne ajatukset.
En nyt pikasella haulla löytänyt, enkä muista sun ajatuksia koskien osakeantia, ja voinu mennä täysin ohi. Mielelläni luen kaikkien näkemyksiä jne.. Kyllä tää pumppu muutoksia vaatii, ei vaan yksinkertasesti nykysysteemi herätä luottamusta.
Vain vastaus kysymykseen oli suoraan sinulle. Muu oli yleistystä.
Minä ja moni muu tässä ollaan ehkä enemmän pohdittu sitä, että jos sinulla on esimies -asemassa ollessasi alaisesi kanssa yhteisiä bisneksiä myös muualla niin voitko tarkastella suoritusta täysin neutraalisti.
Joo ja tosiaan ihan aiheellinen pohdinta ei siinä mitään. Lähinnä sillä vastasin asiaan hallituksen näkökulmasta, koska siihen keskusteluun kommentoit.
Mitä taas tulee tuohon Koskelan ja Jalon suhteeseen, niin voisi kysyä, että vastaako Koskela Jalolle vai hallitukselle? Koskelan soppari on aina ollut määräaikainen, joten luulisi tuon sopimuksen menevän aina hallituksen kautta?
Oli miten oli, niin kyllähän tämä varmasti hyvin pitkälti on Jalon ja Sepän show. Ymmärtääkseni heillä on ainakin Ry:n ja Raskin vahva tuki, joten siellä on vahva äänivalta takana + heidän omat osakkeet. Pekka Kantonen on itselleni täysin tuntematon henkilö, joten hänestä vaikea sanoa mitään. Muut isot ovat toki tuttuja hallituksesta tai historiasta. Tätä vasten aika paha tuohon on omistajien lähteä hallitusta "kaatamaan" vaikka siihen isompaa halua olisi. Tämä siis ihan teoriassa, enkä itse usko asioiden siihen muutenkaan päätyvän.
Muutenkin kummallakin on varmasti annettavaa Ilveksen hallituksessa, mutta jostain pitäisi saada tuoreempia kasvoja. Nyt mennään vähän liikaa tuollaisella "äksyt vanhat herrat" meiningillä.
Ja tosiaan lisätään nyt vielä sen verran, että kyllä nämä "äksyt herrat" ansaitsevat myös hyvin paljon kiitosta. Vaikka viime viikot vitutuksen määrä on ollut massiivinen, niin silti taas ensi viikolla pääsee taas Tammelaan. Teki Tappara mitä tahansa, niin heillä tätä iloa ei ole. Olen jo aikaisemmin kirjoittanut, että vaikka Mikko Leinonen on isoin tekijä Tapparan nousussä heidän nykyiseen asemaan, niin hänen pahin virheensä heidän näkulmastaan oli hänen lauseensa "Me Tapparassa keskitymme vain jääurheiluun". Heillä oli nimittäin aikanaan mahdollisuus pistää naula tai ainakin melkein Ilveksen arkkuun, jos olisivat pelanneet korttinsa eri tavalla. Toki olisiko Tappara sama Tappara ilman Ilvestä niin on sitten toinen juttu.