CHL

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
No se on Ilveksen juniorityön keskestelu miksi meillä ei ole omia kasvatteja "Laghameerin tai Lööf"in tilalla.
Tässä puhuttiin Suomalaisesta seurasta, ei yksittäisistä pelaajista jo luit.

Niin, tässä puhutaan yksittäisistä seuroista, ei maajoukkueista. Kun hetken ajattelet, niin tämä kommentti noudattelee tasan samaa logiikkaa kuin tuo sinunkin argumenttisi.

Niin ja edelleen: suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. On isänmaallista hallita tämä perusasia suomen kielessä.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Niin, tässä puhutaan yksittäisistä seuroista, ei maajoukkueista. Kun hetken ajattelet, niin tämä kommentti noudattelee tasan samaa logiikkaa kuin tuo sinunkin argumenttisi.

Niin ja edelleen: suomalainen kirjoitetaan pienellä. On isänmaallista hallita tämä perusasia suomen kielessä.

Kiitoksia kieliopillisista neuvoista ja anna mun nyt poiketa virrasta joka näkee sen että Tappara voittaa olisi hyvä asia.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kiitoksia kieliopillisista neuvoista ja anna mun nyt poiketa virrasta joka näkee sen että Tappara voittaa olisi hyvä asia.

Viimeinen viesti aiheeseen. Kukaan ei ole sanonut, etteikö saisi kannattaa Tapparaa, eikä kukaan ole sanonut, etteikö saisi kannattaa Tapparaa sillä perusteella, että Tappara on suomalainen. Mulla ei ole mitään tarvetta puuttua muiden kannattamisiin ja perusteisiin. Mutta kun mun tai samoin ajattelevien valintoihin puututaan, niin mä kommentoin omasta näkökulmastani vaikka niin, etten näe mitään syytä kannattaa Tapparaa vain koska se on suomalainen.

Mä ymmärrän kyllä, mikäli sinä tai joku muu niin tekee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 063
Matteus Ward onko millainen maalivahti ? Nuori häiskä eikä mitkään häävit statsit.
Tuskin kaatuvat maalivahtiin tänään. Koko kauden ongelma on ollut maalinteko. Sieltä on lähtenyt koko viime kauden sisäisen pistepörssin top3 Linus Omarkin johdolla ja tilalle on hommattu näitä Leo Komaroveja.
 

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Tuskin kaatuvat maalivahtiin tänään. Koko kauden ongelma on ollut maalinteko. Sieltä on lähtenyt koko viime kauden sisäisen pistepörssin top3 Linus Omarkin johdolla ja tilalle on hommattu näitä Leo Komaroveja.
Just juu. Chl pelit on sujunut näköjään selvästi paremmin kun Shl pelit Luleålla.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 650
Itselle seurannan kohteena on että kuka lähtee Komarovin lämmitykseen mukaan. Pienimmät kertoimet tietysti Savinaisella mutta nostaisin ehdokkaaksi Matushkinin.

Isäinmaallisuutta peliin tuo tietysti ottelun selostaja, koko kansan Antsa. Siitä ei kenenkään tarvitse olla huolissaan luoko selostaja pientä Suomi-Ruotsi vastakkainasettelua omassa tulkinnassaan.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Kyllä minä olen tasan tarkkaan Luleån puolella. Ei ole väliä, kuka voiton vie, kunhan se ei ole Tappara. Kuten enemmistö todennutkin, niin ei ole maajoukkeet nyt vastassa. Voisi ehkä verrata myös jalkapallon puolelle; veikkaatteko, että Real Madridin fanit kannustaisivat Barcaa, jos Barca "Chämppärin" finaalissa PSG:n kanssa? Tai Leedsin fanit kannustavat ManUa vastaavassa tilanteessa..? Niimpä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itselle seurannan kohteena on että kuka lähtee Komarovin lämmitykseen mukaan. Pienimmät kertoimet tietysti Savinaisella mutta nostaisin ehdokkaaksi Matushkinin.

Isäinmaallisuutta peliin tuo tietysti ottelun selostaja, koko kansan Antsa. Siitä ei kenenkään tarvitse olla huolissaan luoko selostaja pientä Suomi-Ruotsi vastakkainasettelua omassa tulkinnassaan.

Tarkoitit varmaan Anza.

Anterohan ei suostu olemaan mikään tylsä suomalaiselta kuulostava Antsa, vaan ison maailman malliin Anza, Z:lla.

Bändinsäkin on Anza Mertaranta All Stars.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 015
Ruotsalaisethan tuota formaattia ovat yhtä poikkeusta lukuunottamatta hallinneet, mutta vaikeata tässä on isänmaalliseksikaan ruveta.
Paras voittakoon, tämähän on kuitenkin vain urheilua.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 650
Tarkoitit varmaan Anza.

Anterohan ei suostu olemaan mikään tylsä suomalaiselta kuulostava Antsa, vaan ison maailman malliin Anza, Z:lla.

Bändinsäkin on Anza Mertaranta All Stars.
Ah,pahoittelut tahdittomuudestani. Shöwmies on Shöwmies.

Ettei mene ihan hassutteluksi, laitoin alkutahdiksi SHL pelin Röglestä käyntiin. Toiveissa CHL-peliin yhtä hyvä tunnelma katsomon puolelta
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 531
Ah,pahoittelut tahdittomuudestani. Shöwmies on Shöwmies.

Ettei mene ihan hassutteluksi, laitoin alkutahdiksi SHL pelin Röglestä käyntiin. Toiveissa CHL-peliin yhtä hyvä tunnelma katsomon puolelta
Tulee olemaan. Katotaan päästäänkö huutaan jo alkulämmöillä
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 114
Itselle seurannan kohteena on että kuka lähtee Komarovin lämmitykseen mukaan. Pienimmät kertoimet tietysti Savinaisella mutta nostaisin ehdokkaaksi Matushkinin.

Isäinmaallisuutta peliin tuo tietysti ottelun selostaja, koko kansan Antsa. Siitä ei kenenkään tarvitse olla huolissaan luoko selostaja pientä Suomi-Ruotsi vastakkainasettelua omassa tulkinnassaan.

Tuulola voisi hieroa Leksaa naamasta jos jotakuta täytyy veikata.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 583
Suomi on poikkeuksellisen pieni maa. Joten jokainen voitettu monikansallinen turnaus on omiaan syövyttämään maatamme maailmankartalle tai - kuten nyt - euroopan kartalle. Tehköön Tampereen Tappara nyt osansa kunnialla ja lintatkoon ruotsalaisen vastuksensa jäänrakoon!
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 114
Kyllä minä olen tasan tarkkaan Luleån puolella. Ei ole väliä, kuka voiton vie, kunhan se ei ole Tappara. Kuten enemmistö todennutkin, niin ei ole maajoukkeet nyt vastassa. Voisi ehkä verrata myös jalkapallon puolelle; veikkaatteko, että Real Madridin fanit kannustaisivat Barcaa, jos Barca "Chämppärin" finaalissa PSG:n kanssa? Tai Leedsin fanit kannustavat ManUa vastaavassa tilanteessa..? Niimpä.

Joo ymmärrän että joku on suomalaisen puolella jos ei ole Suomesta omaa suosikkiseuraa mutta kyllä minulle ainoa intohimo on Tappara eikä mikään kansallinen identiteetti suomalaisen joukkueen voiton myötä, en minä osaisi oikein edes asettua kilpailevan seuran puolelle mitenkään.
 
Ylös