CHL

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Eli kannattaa Suomea mutta toivoo Suomalaisen joukkueen häviötä Ruotsalaiselle?
Ei tässä nyt ole kysymys mistään Suomi - Ruotsi pelistä vaan Luleå - Tappara pelistä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eli kannattaa Suomea mutta toivoo Suomalaisen joukkueen häviötä Ruotsalaiselle?

Täh? Ei vaan ei kannata Tapparaa. Ei siellä mikään Suomi pelaa. Siellä pelaa Tappara, joka on mulle ja monelle muulle seuratasolla tasan viimeinen joukkue.

Eikä tämä mikään talvisota ole. Tämä on jotain eurooppalaista jääkiekkoa. Ihan rauhassa nyt niiden isänmaallisuuksien kanssa...

EDIT: Niin ja suomalainen kirjoitetaan pienellä. En puuttuisi muuten, mutta kun tämä isänmaallisuusteema tässä nyt nousi esille, niin otettakoon tämäkin asia vakavasti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Ja mistäs maista nämä joukkueet on Herra ylläpidon jäsen?
Toinen on ruotsista ja toinen suomesta. Mitä helvetin tekemistä sillä yhtään minkään kanssa? Tai sillä, että kuulun ylläpitoon?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 738
Eli kannattaa Suomea mutta toivoo Suomalaisen joukkueen häviötä Ruotsalaiselle?
Miksi helvetissä mun pitäisi suomalaisena ja varsinkin Ipalaisena toivoa tapparan voittoa? Anna yksikin hyvä syy.
Maajoukkue on aivan eri asia kuin seurajoukkue.
Ja sitäpaitsi Luulajassa pelaa suomalaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Miksi helvetissä mun pitäisi suomalaisena ja varsinkin Ipalaisena toivoa tapparan voittoa? Anna yksikin hyvä syy.
Maajoukkue on aivan eri asia kuin seurajoukkue.

Se että kaikki huomaa kuinka hyvää valmennus, kasvatus maalivahti työtä Suomessa tehdään jääkiekon parissa. Se nostaa Suomalaisen kiekon arvostusta Suomen ulkopuolella joa tulee sitten taas vaikuttaan meidä liigaan ja myös Ilvekseen.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Miksi toisaalta kukaan intohimolla suhtautuva kannattaja toivoisi paikallisvastustajan voittoa? En minäkään suomalaisia joukkueita euroturnauksissa kannata mitenkään "isänmaallisuudesta".

Itse pelistä, tänään kyllä pitää voittaa, kerrankin lähdetään jopa ennakkosuosikkina tällaiseen matsiin. Kyllä nyt on itsellä tunteet pinnassa, olisihan voitto tänään varmasti yksi minun elämäni hienoimpia juttuja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Ei sillä ole väliä. Ilves on viimeinen joukkue ketä kannatan. Ei ole Suomi vs Ruotsi
Kiitos!
Hyvä, että foorumin Tapparalaiset ymmärtää kupletin juonen :)

Ja ihan vilpittömästi onnea finaaliin! Viime kauden Luleå vastaan ei olisi Tapparalla ollut mitään palaa, mutta nyt taidatte olla vieraspelistä huolimatta ennakkosuosikkeja.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Miksi toisaalta kukaan intohimolla suhtautuva kannattaja toivoisi paikallisvastustajan voittoa? En minäkään suomalaisia joukkueita euroturnauksissa kannata mitenkään "isänmaallisuudesta".

Itse pelistä, tänään kyllä pitää voittaa, kerrankin lähdetään jopa ennakkosuosikkina tällaiseen matsiin. Kyllä nyt on itsellä tunteet pinnassa, olisihan voitto tänään varmasti yksi minun elämäni hienoimpia juttuja.

Sinä olet sinä ja kannatat Tapparaa, minä taas Ilvestä mutta näen että Tapparan voitolla olisi vaan positiivisä asioita Suomalaiseen kiekkoon.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 583
Ei tämä ole mikään maajoukkuetapahtuma. Sen takia itse vierastan myös sitä, että siellä soitetaan kansallislauluja ennen pelin alkua. Pelkkä CHL hymni riittäisi. Siellä on Tappara edustamassa itseään. Erittäin hieno saavutus naapurilta ja myös pitkän työn takana ollut. Siitä voin heitä kunnioittaa. Mutta edelleen, tämän päivän pelin suhteen parempi voittakoon. Jos vetoa pitäisi lyödä, se on Tappara. Laadukasta kiekkoa kuitenkin luvassa ja siitä voi jokainen nauttia.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Sinä olet sinä ja kannatat Tapparaa, minä taas Ilvestä mutta näen että Tapparan voitolla olisi vaan positiivisä asioita Suomalaiseen kiekkoon.

Joo totta kai saa kannattaa ketä haluaa, tarkoitin vain noihin kommentteihin että ei ole mielestäni mitään tekemistä kenenkään isänmaallisuuden jne. kanssa jos ei toivo paikallisvastustajalle hyvää matsissa.

Itse en toivoisi kenellekään toiselle liigajoukkueelle voittoa tällaisesta ihan siitäkään syystä että saavat merkittävää taloudellista hyötyä kasata joukkuetta jota vastaan me kilpailemme. Mainetta toki toisi suomalaiselle kiekolle hyvin.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Luleålla kakkosveskari maalilla. Veikkaukselle meni muutama euro Tapparan voitolle vaikken itsekkään varsinaisesti toivo heidän voittavan. Viime vuonna Luleå pelaili SHL finaaleja, joukkueesta poistunut useampi silloin loistanut pelaaja eikä heitä oikein ole korvattu, nykyinen sarjasijoitus sen osoittaa. Tapu mielestäni pienehkö ennakkosuosikki vaikka Luleålla varmasti suuri tuki kotiyleisöltä.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Joo totta kai saa kannattaa ketä haluaa, tarkoitin vain noihin kommentteihin että ei ole mielestäni mitään tekemistä kenenkään isänmaallisuuden jne. kanssa jos ei toivo paikallisvastustajalle hyvää matsissa.

Itse en toivoisi kenellekään toiselle liigajoukkueelle voittoa tällaisesta ihan siitäkään syystä että saavat merkittävää taloudellista hyötyä kasata joukkuetta jota vastaan me kilpailemme. Mainetta toki toisi suomalaiselle kiekolle hyvin.

Itse taas katson kuten työelämässä että jos joku tekee työn paremmin ja saa siitä enemmän taloudellista hyötyä niin mun tarvii tehda paremmin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mahtaa kyllä kaikista isänmaallisimmilla olla vaikeaa, kun vaikka Langhamer torjuu jonkun suomalaisen maalintekoyrityksiä. Tai kun ruotsalainen(hyi olkoon!) Lööf tekee maalin Heljangolle. Kun kerran kumpikin suomalaisia joukkueita, niin kai sitten pitää kannustaa suomalaisia pelaajia tilanteissa ulkomaalaisia vastaan, koska isänmaallisuus.

Oikeasti tämä on vain seurajääkiekkoa. Ei mitään sen kummempaa.

Onnittelen Tapparaa, jos voittavat. Kannustan Luulajaa enemmän kuin olen Ilvestä lukuun ottamatta kannustanut mitään joukkuetta koko kaudella yhdessäkään ottelussa.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Mahtaa kyllä kaikista isänmaallisimmilla olla vaikeaa, kun vaikka Langhamer torjuu jonkun suomalaisen maalintekoyrityksiä. Tai kun ruotsalainen(hyi olkoon!) Lööf tekee maalin Heljangolle. Kun kerran kumpikin suomalaisia joukkueita, niin kai sitten pitää kannustaa suomalaisia pelaajia tilanteissa ulkomaalaisia vastaan, koska isänmaallisuus.

Oikeasti tämä on vain seurajääkiekkoa. Ei mitään sen kummempaa.

Onnittelen Tapparaa, jos voittavat. Kannustan Luulajaa enemmän kuin olen Ilvestä lukuun ottamatta kannustanut mitään joukkuetta koko kaudella yhdessäkään ottelussa.

No se on Ilveksen juniorityön keskestelu miksi meillä ei ole omia kasvatteja "Laghameerin tai Lööf"in tilalla.
Tässä puhuttiin Suomalaisesta seurasta, ei yksittäisistä pelaajista jo luit.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Kiitos!
Hyvä, että foorumin Tapparalaiset ymmärtää kupletin juonen :)

Ja ihan vilpittömästi onnea finaaliin! Viime kauden Luleå vastaan ei olisi Tapparalla ollut mitään palaa, mutta nyt taidatte olla vieraspelistä huolimatta ennakkosuosikkeja.
Ennakkosuosikista en tiedä. Alkaahan tässä jo jännittämään
 
Ylös