CHL

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Chl:n paras maalivahti ja ehkä suurin "syy" siihen et Tra nostaa pyttyä tänään.
Kannattaa se peli nyt pelata ensiksi.
Kyllähän Tapparan pitäisi tämä voittaa. Luleå ollut aivan surkea tällä kaudella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Joo ei riitä Luulajalla mitenkää mut ei se näin Suomalaisena haittaa yhtään.

Olen suomalainen.

Kannustan Luulajaa.

Mahdoton yhtälö?

Tämähän on lähtökohtaisesti niin tasainen peli kuin olla voi. Tapparalla selkeä materiaalietu, mutta Luulajalla iso kotietu ja ovat kuitenkin CHL:ssä pelanneet hyvin, vaikka SHL:ssä takkuaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Joo ei riitä Luulajalla mitenkää mut ei se näin Suomalaisena haittaa yhtään.
Siis suomalaisena pitäisi kannustaa Tapparaa, mutta näin Ilvesläisenä ei tule kuuloonkaan.
Kun ei pysty kannattaan Tapparaa niin ei vain pysty.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 234
Kyllä se taas vaan niin meni että sitä joutuu jännittämään enemmän T*pparan kuin Ilveksen peliä. Toivoo, että naapuri ei menesty, kun itse ollaan oltu surkeita, ettei pääse taas naapuri keulimaan menestyksellä.
Ei ihan uusi tunne Ilveksen leirissä. Joku vähän parempi ihminen saattaa väittää muuta, mutta uskon valtaosan ajattelevan samoin.
Meidän juhla on tänään T*pparan häviö.

Nyt myös arvon rouva Fortuna, jos tätä luet: Olet jo asustellut ihan tarpeeksi kauan Pirkanmaan länsisiivessä ja käyttänyt hassuja hattuja&peruukkeja. Tänä vuonna alkaen tästä päivästä voisit muuttaa Tampereelle ja tunnustaa keltavihreää väriä. Kiitos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Miten niin "pitäisi"?

En ymmärrä yhtään, miksi mun pitäisi kannustaa jotain seurajoukkuetta vain siksi, että se on samasta maasta kuin mä :)
Tuleeko siitä voitosta ylimääräinen paikka seuraavalle CHL kaudelle? Jos tulee niin sen takia vissiin "pitäisi", mutta niinkun ylempänä todettu en vain pysty.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tuleeko siitä voitosta ylimääräinen paikka seuraavalle CHL kaudelle? Jos tulee niin sen takia vissiin "pitäisi", mutta niinkun ylempänä todettu en vain pysty.

Aivan sama sekin. Ilves ottaa paikkansa kuitenkin ja millään muulla ei oo mulle mitään merkitystä :D

Mutta joo, se tästä aiheesta.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Kumma juttu että kaikki haukkuu Liigaa mutta niin taas on finaalissa joukkue Suomesta.
Nyt oon kerrankin Tapparan puolella, koska ei se ole minulta tai Ilvekseltä pois että pärjää ja on Euroopan paras joukkue.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 022
Tuleeko siitä voitosta ylimääräinen paikka seuraavalle CHL kaudelle? Jos tulee niin sen takia vissiin "pitäisi", mutta niinkun ylempänä todettu en vain pysty.

Tulee. CHL-Mestari saa automaattisesti paikan seuraavalle kaudelle ja sitten ne kolme muuta maapaikkaa jää muiden jaettavaksi.

Enkä minäkään kyllä ole koskaan ymmärtänyt tätä "ne on Suomesta, niitä pitää kannustaa", en minä jotain KuPSiaakaan (saati HJK:ta) kannata futiksen europeleissä. On vain Ilves.

Tähän ajattelin rahaa vähän laittaa Tapun voitolle, mutta sinänsä lopputulos on minulle ihan se ja sama.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 583
Tuleeko siitä voitosta ylimääräinen paikka seuraavalle CHL kaudelle? Jos tulee niin sen takia vissiin "pitäisi", mutta niinkun ylempänä todettu en vain pysty.

The reigning CHL Champions are automatically qualified for the next CHL season, which grants an extra qualification place to their league. The minimum of participating countries is set at 11 and therefore five Wild Card teams from Challenger Leagues will be part of the CHL. New CHL Competition Format for 2023/24 revealed

Näin on. Tämän päivän tulos on itselle se ja sama, parempi voittakoon.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 565
Parempi voittakoon. Ei haittaa, jos se on Tappara. Kova suoritus olla taas finaalissa. Pelisilmä hukassa CHL organisaatiolla. Mediahuomion takia finaalia ei saisi pelata samaan aikaan Saipa-Ilves pelin kanssa... ;) Tämmönen kova reissupeli on hyvä kevättä varten.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Tulee. CHL-Mestari saa automaattisesti paikan seuraavalle kaudelle ja sitten ne kolme muuta maapaikkaa jää muiden jaettavaksi.

Enkä minäkään kyllä ole koskaan ymmärtänyt tätä "ne on Suomesta, niitä pitää kannustaa", en minä jotain KuPSiaakaan (saati HJK:ta) kannata futiksen europeleissä. On vain Ilves.

Tähän ajattelin rahaa vähän laittaa Tapun voitolle, mutta sinänsä lopputulos on minulle ihan se ja sama.

Toiset on isänmaalisimpia kun toiset ja pystyy katsomaan asioita yli joukkue rajojen.
 
Ylös