Xenforo on otettu käyttöön - risut, ruusut ja bugiraportit tänne

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 593
Paitsi että onnistuit. Ainakin mulla näin mobiilikäyttäjänä näkyy ihan suomeksi 'tykkää'.

Joo, tuon viestin kirjoittamisen jälkeen löytyi lopulta oikea paikka. Tänne saa tehtyä noita reaktioita ihan custominakin, pitää jossain kohdassa vähän miettiä sinne halutaan. Esimerkiksi Kivi-face voisi sopia tuonne aika hyvin.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Uusi versio muutti taulukoiden esittämistä: Arvot voi näköjään tuoda sellaisenaan excelistä ja Xenforo muodostaa niistä taulukon palstalle. (vink. @Tupsukorva35 ja @Prophet )

Ohjeen BB-muotoilut taisivat mennä samalla uusiksi?
Lähinnä kaipaisin mahdollisuutta sarakeleveyden ja rivikorkeuden muotoiluun. Nyt oletuksena rivikorkeus näyttää olevan kolminkertainen fontin kokoon, jos sen saisi vaikka vain kaksinkertaiseksi?
 
Viimeksi muokattu:

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Viimeksi muokattu:

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 555
Muutamia huomioita:

  1. Hymiöiden lisääminen vaikeutui, hymiö-muotoilukuvakkeen painaminen ei enää tuo mitään valittavaa.
  2. Myöskään spoileria en saanut toimimaan.
  3. Palstan sivutus on myös välillä ikävä juttu - varsinkin jos viestissä vastataan edellisen sivun viimeiseen viestiin, vastaus siirtyy seuraavalla sivulle ja alkuperäistä viestiä ei pääse näkemään scrollaamalla vaan joutuu vaihtamaan sivua. Tämä on hieman kömpelöä, voisiko sivutuksesta mitenkään luopua?
 
Viimeksi muokattu:

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
535
Palstan päivityksen jälkeen mulle on alkanut tulla sähköposti-ilmoitus aina, kun johonkin seuraamaani viestiketjuun tulee uusi viesti. Muutin sitten asetuksia niin, että sähköposteja ei pitäisi enää tulla, mutta tuo ei vaikuta toimivan sillä viestejä tulee edelleen. Otin siis asetuksista pois molemmat "ja vastaanota sähköposti-ilmoituksia"-täpät sekä "Receive news and update emails"-täpän, eli ainoa asia mistä mulle pitäisi tulla sähköposti on yksityisviestit.

Onko tietoa, miten tämän saisi korjattua? Ping @Noma
 

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
535
Palstan päivityksen jälkeen mulle on alkanut tulla sähköposti-ilmoitus aina, kun johonkin seuraamaani viestiketjuun tulee uusi viesti. Muutin sitten asetuksia niin, että sähköposteja ei pitäisi enää tulla, mutta tuo ei vaikuta toimivan sillä viestejä tulee edelleen. Otin siis asetuksista pois molemmat "ja vastaanota sähköposti-ilmoituksia"-täpät sekä "Receive news and update emails"-täpän, eli ainoa asia mistä mulle pitäisi tulla sähköposti on yksityisviestit.

Onko tietoa, miten tämän saisi korjattua? Ping @Noma
Ongelma ratkesi sillä, että klikkasin sähköpostiviestistä "stop all email notifications". Tosiaan jostain syystä noilla sivustoasetuksilla ei näyttäisi olevan mitään vaikutusta, vaan tämä oli ainoa tapa jolla sähköpostit sai loppumaan.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Hymiöt ja boldaus esimerkiksi ei toimi puhelimella. Android ja chrome selaimella. Vai enkö vain osaa?
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 793
Voisko noille mainoksille varata tyhjää tilaa by default, niin tämä foorumi ei hyppisi näin paljoa?
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Itse olen kaipaillut nuorena dementikkona Jatkoajan puolelta tuttua ominaisuutta (mobiilissa ainakin): ruudun ylälaitaan matalaa banneria kertomaan, mitä ketjua parhaillaan luen.

Aika vilinällä tulee välillä klikkailtua uusia viestejä sisältävät ketjut läpi ja varsinkin pelaajien omissa ketjuissa aihetta harvoin nimetään viestissä. Todetaan vain tyyliin ”sisäpiirin tiedon mukaan 2 viikkoa sivussa”. Ei jaksaisi joka kerta skrollata sivun ylälaitaan katsomaan, kenestä puhutaan.

Ja @IkuisestiILVES : boldausta sinä et vain osaa. Hymiöitä en näemmä minäkään - valikko ei aukea ikonista. Onneksi en käytä.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 593
Pitääpä tutkia tuota hymiöongelmaa, ei tosiaan näytä toimivan mobiilissa. Lihavointi kyllä toimii niin Androidilla kuin iPhonellakin, millaisella laitteella/selaimella ongelma ilmenee?

Mainosten pomppimiseen ja parhaillaan luvussa olevaan ketjun ilmoittamiseen: lisätään työlistalle.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Kävin testaamassa niin lihavointi/kursivointi/alleviivaus pelaa, mutta hymiöt on out. Android ja chrome selain.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 593
Mainosten pomppimiseen ja parhaillaan luvussa olevaan ketjun ilmoittamiseen: lisätään työlistalle.

Mainosten pomppimiseen on tehty parannusta, ainakin omaan silmään tilanne on parantunut. Samoin tuo parhaillaan luvussa oleva ketju näkyy nyt sivun yläreunassa.

XenForo on myös päivitetty uusimpaan versioon, mutta hymiönappula ei näyttänyt korjaantuvan. Pitää jossain kohdassa ottaa ihan itse koodauskiikarit silmille ja katsoa mikä siinä voisi olla vikana.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 099
Sanokaas, onko täällä joku asetus, mitä vaan en löydä, kun haluisin, että kun palaan lukemaan jotain viestiketjua myöhemmin, että se muistaisi mihin viimeksi jäin? Eli jos vaikka edellisen vierailun jälkeen viestiketjuun on tullut lisää kirjoituksia, niin mulla tämä ainakin toimii niin, että se aukeaa sen uusimman viestin kohdalle ja joudun selailemaan ylöspäin ja muistelemaan mihin viimeksi jäin.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Sanokaas, onko täällä joku asetus, mitä vaan en löydä, kun haluisin, että kun palaan lukemaan jotain viestiketjua myöhemmin, että se muistaisi mihin viimeksi jäin? Eli jos vaikka edellisen vierailun jälkeen viestiketjuun on tullut lisää kirjoituksia, niin mulla tämä ainakin toimii niin, että se aukeaa sen uusimman viestin kohdalle ja joudun selailemaan ylöspäin ja muistelemaan mihin viimeksi jäin.

Klikkaa ketjua avatessa sen otsikkoa, älä sitä nuolta siinä oikeassa reunassa :) Ja hyvin toimii hymiöt kännykälläkin!
 
Ylös