Xenforo on otettu käyttöön - risut, ruusut ja bugiraportit tänne

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Paitsi että onnistuit. Ainakin mulla näin mobiilikäyttäjänä näkyy ihan suomeksi 'tykkää'.
Joo, tuon viestin kirjoittamisen jälkeen löytyi lopulta oikea paikka. Tänne saa tehtyä noita reaktioita ihan custominakin, pitää jossain kohdassa vähän miettiä sinne halutaan. Esimerkiksi Kivi-face voisi sopia tuonne aika hyvin.

Tero

SM-liiga 2001
Uusi versio muutti taulukoiden esittämistä: Arvot voi näköjään tuoda sellaisenaan excelistä ja Xenforo muodostaa niistä taulukon palstalle. (vink. @Tupsukorva35 ja @Prophet )

Ohjeen BB-muotoilut taisivat mennä samalla uusiksi?
Lähinnä kaipaisin mahdollisuutta sarakeleveyden ja rivikorkeuden muotoiluun. Nyt oletuksena rivikorkeus näyttää olevan kolminkertainen fontin kokoon, jos sen saisi vaikka vain kaksinkertaiseksi?

Viimeksi muokattu:

Tero

SM-liiga 2001
Viimeksi muokattu:

Tero

SM-liiga 2001
Muutamia huomioita:

1. Hymiöiden lisääminen vaikeutui, hymiö-muotoilukuvakkeen painaminen ei enää tuo mitään valittavaa.
  2. Myöskään spoileria en saanut toimimaan.
  3. Palstan sivutus on myös välillä ikävä juttu - varsinkin jos viestissä vastataan edellisen sivun viimeiseen viestiin, vastaus siirtyy seuraavalla sivulle ja alkuperäistä viestiä ei pääse näkemään scrollaamalla vaan joutuu vaihtamaan sivua. Tämä on hieman kömpelöä, voisiko sivutuksesta mitenkään luopua?

Viimeksi muokattu:

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Palstan päivityksen jälkeen mulle on alkanut tulla sähköposti-ilmoitus aina, kun johonkin seuraamaani viestiketjuun tulee uusi viesti. Muutin sitten asetuksia niin, että sähköposteja ei pitäisi enää tulla, mutta tuo ei vaikuta toimivan sillä viestejä tulee edelleen. Otin siis asetuksista pois molemmat "ja vastaanota sähköposti-ilmoituksia"-täpät sekä "Receive news and update emails"-täpän, eli ainoa asia mistä mulle pitäisi tulla sähköposti on yksityisviestit.

Onko tietoa, miten tämän saisi korjattua? Ping @Noma

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Palstan päivityksen jälkeen mulle on alkanut tulla sähköposti-ilmoitus aina, kun johonkin seuraamaani viestiketjuun tulee uusi viesti. Muutin sitten asetuksia niin, että sähköposteja ei pitäisi enää tulla, mutta tuo ei vaikuta toimivan sillä viestejä tulee edelleen. Otin siis asetuksista pois molemmat "ja vastaanota sähköposti-ilmoituksia"-täpät sekä "Receive news and update emails"-täpän, eli ainoa asia mistä mulle pitäisi tulla sähköposti on yksityisviestit.

Onko tietoa, miten tämän saisi korjattua? Ping @Noma
Ongelma ratkesi sillä, että klikkasin sähköpostiviestistä "stop all email notifications". Tosiaan jostain syystä noilla sivustoasetuksilla ei näyttäisi olevan mitään vaikutusta, vaan tämä oli ainoa tapa jolla sähköpostit sai loppumaan.