Xenforo on otettu käyttöön - risut, ruusut ja bugiraportit tänne

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Hep,

Alkanu toi etusivu taas (ilmeisesti) mainoksista johtuen hyppimään ihan huolella, ei vaan yhteen suuntaan eikä kertaa vaan useasti ees takas.

Onks muilla vai onks mulla jotain häikkää...? Käy äkkiä vanhaks tollanen.
Mulla hyppii käytännössä joka kerta, pitää aina hetki odottaa sivun lataamisen jälkeen että rauhoittuu. Harmi vain että olen kovin kärsimätön ihminen...
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Mulla hyppii käytännössä joka kerta, pitää aina hetki odottaa sivun lataamisen jälkeen että rauhoittuu. Harmi vain että olen kovin kärsimätön ihminen...
Tasan sama täällä... ja ollut jo pidemmän aikaa
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
13 853
Ei mikään vakava bugi, ottaa vaan päähän aina välillä.
Jos haluaa peruuttaa kirjoituksen, kun on jo sitä kirjoittamassa, eli poistaa kirjoituksen "kirjoituskentästä". Tämän jälkeen kun poistuu kyseisestä ketjusta ja painaa esimerkiksi "UUSIMMAT" kohtaa ja palaa takaisin samaiseen ketjuun, johon oli kirjoittamassa niin poistettu teksti näkyy siltikin tässä "kirjoituskentässä"..
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
poistaa kirjoituksen "kirjoituskentästä"
Viestin yläpalkista löytyy apu tähän vaivaan: klikkaamalla levykkeen näköistä kuvaketta "Luonnokset" (toinen oikealta lukien) pääsee poistamaan luonnokset.
Ellet tee tätä, lähettämätön kirjoitettu viesti jää käytettäväksi myöhemmin.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
En tiedä onko tästä mainittu, ja tapahtuuko tätä muilla, mutta tänään jälleen viestini on poistettu syystä pelkkä lainaus.

Kirjoitin kyllä melko pitkän viestin, mutta teksti ei jostain syystä lähettynyt viestin mukana. Vastaavaa on tapahtunut aiemminkin, kun en esimerkiksi pysty kirjoittamaan viestikenttään vaikka kuinla yritän kunnes suljen sivun ja palaan sinne uudelleen. Välillä en tätä huomaa, ja olenkin kerennyt näpytellä omasta mielestä viestiä jonkin aikaa, ja alan tarkistamaan kirjoitusvirheitä huomatakseni kirjoittamisen tuloksena olevan 0 sanaa.

Ei mitenkään erityisen merkittävä bugi, mutta mietin mistä johtuu ja tapahtuuko muilla.
 
Viimeksi muokattu:

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Ruusuja ainakin siitä, että peruskäyttö tuntuu sujuvan yhtä hyvin kuin ennenkin. Alustan vaihdon merkitystä en osaa arvioida, eikä minun tarvitsekaan. Näyttää siltä, että myös käyttäjien ongelmiin on löytynyt hyvin ratkaisut.

Vertailukohdaksi asettuu luonnostaan tuo Liigan palveluiden rujo uudistaminen. Se on niin totaalisen surkea prosessi, että siirryn luultavasti Tekstitv:n käyttäjäksi viimeistään kun vanhan sivuston käyttömahdollisuus poistetaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 749
Taas pomppii mainokset sinne tänne. Kun avaa sivun, niin oot painamassa ekaa viestiä, niin sivu pomppaa ja hei oletkin mainoksissa. Rasittavaa.

Muuten toimii hyvin... ja on mukava "alusta".
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
"Hups, tuli mutkia matkaan.
Security error occurred. Please press back, refresh the page, and try again."

ongelmia kirjautumisessa
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 793
Foorumisoftan päivityksen jälkeen on alkanut puhelimella (OnePlus+uusin Chrome) selain kaatuilemaan, kun jokin scripti jää taustalla jumiin. Sen verran tuota olen kerennyt debuggaamaan, että todennäköisesti liittyy noihin upotuksiin (Twitter, Instagram jne.). Eli käytännössä jos avaan jonkun viestiketjun ja yritän päästä takaisin/eteenpäin, niin sivu menee jumiin ja lopulta kaataa koko selaimen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 716
Foorumisoftan päivityksen jälkeen on alkanut puhelimella (OnePlus+uusin Chrome) selain kaatuilemaan, kun jokin scripti jää taustalla jumiin. Sen verran tuota olen kerennyt debuggaamaan, että todennäköisesti liittyy noihin upotuksiin (Twitter, Instagram jne.). Eli käytännössä jos avaan jonkun viestiketjun ja yritän päästä takaisin/eteenpäin, niin sivu menee jumiin ja lopulta kaataa koko selaimen.
Sama tapahtuu iPhonella chromella. Tosin foorumi kaataa selaimen omalla laitteella satunnaisesti, en kiinnittänyt huomiota että onko niissä ollut upotus. Mutta ainoa sivu kuitenkin jossa selain kaatuu
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 749
Foorumisoftan päivityksen jälkeen on alkanut puhelimella (OnePlus+uusin Chrome) selain kaatuilemaan, kun jokin scripti jää taustalla jumiin. Sen verran tuota olen kerennyt debuggaamaan, että todennäköisesti liittyy noihin upotuksiin (Twitter, Instagram jne.). Eli käytännössä jos avaan jonkun viestiketjun ja yritän päästä takaisin/eteenpäin, niin sivu menee jumiin ja lopulta kaataa koko selaimen.
Juuri samaa tekee itsellä Samsungin S20 ultra+ 5G -puhelimella. Ja selain chrome.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 097
Juuri samaa tekee itsellä Samsungin S20 ultra+ 5G -puhelimella. Ja selain chrome.


Sama täällä, päätelaite Oneplus ja android 13.

Näyttöön tulee palkki : 'bluetooth pysähtyy toistuvasti', 'crashbox pysähtyy toistuvasti', 'digitaalinen hyvinvointi pysähtyy toistuvasti' ym ja sitten homma kaatuu.

Vaiva toistuu säännöllisesti ja alkoi foorumin päivityksen jälkeen.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 287
Bugittaako tää foorumi tänään normaalia enemmän? Lataa ja lataa, kun muut sivut pelaa normaalisti? Safaria ainakin jumittaa iPhonella
 
Ylös