Valmentaja Raimo Helminen

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 853
Raipen kohdalla on siinä ja siinä.
Käsittääkseni hoiti hyvin roolinsa valmennuksessa.
Ymmärsin myös että omasta halusta halusi vuoden sopparin mutta saattoi tilanne muuttua kauden mittaan.
Ilves-ikoni, legenda.
Seura ja kannattajakunta ei ole tälle maestrolle kuin ”velkaa”.
"Kyllä Ilves on Ilves ja me muut ollaan muita vaan."

Näin sanoi Raipe itse jo useampi vuosi sitten. Ei varmasti halua mitään työpaikkaa työpaikan ilosta Ilveksestä. Raipe itse halusi vuoden sopimuksen ja nyt mennään Pendon tiimillä. Turhaa nyt maalailla mitään "on kyllä perseilyä jos sitä tai tätä..."-kuvia seinille. Ei hyödytä ketään tai mitään.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Itse olisin välttämättä halunnut raipelle sopparin tuohon valmennustiimiin.
Jos omasta tahdosta jäänyt pois niin ok, perseilyä jos on ollut seuran puolelta kiinni.
Raipe on suurempi kuin yksikään ilves koskaan.

Tottakai olisit... :)
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
"Kyllä Ilves on Ilves ja me muut ollaan muita vaan."

Näin sanoi Raipe itse jo useampi vuosi sitten. Ei varmasti halua mitään työpaikkaa työpaikan ilosta Ilveksestä. Raipe itse halusi vuoden sopimuksen ja nyt mennään Pendon tiimillä. Turhaa nyt maalailla mitään "on kyllä perseilyä jos sitä tai tätä..."-kuvia seinille. Ei hyödytä ketään tai mitään.
Tässä mitään maalailla. Perseilyä se olisi.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 853
Tässä mitään maalailla. Perseilyä se olisi.
No onhan se nimenomaan ihan sun omien kuvien maalailua, että itse keksit skenaarion ja sanot kuinka jos näin on tapahtunut niin se on perseilyä. Mikään tieto mitä julkisuuteen on tullut ei viittaa tähän sinun perseilyskenaarioosi.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No onhan se nimenomaan ihan sun omien kuvien maalailua, että itse keksit skenaarion ja sanot kuinka jos näin on tapahtunut niin se on perseilyä. Mikään tieto mitä julkisuuteen on tullut ei viittaa tähän sinun perseilyskenaarioosi.

Eiköhän tuosta pidetä kuitenkin koko ensi kausi kiinni.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
No onhan se nimenomaan ihan sun omien kuvien maalailua, että itse keksit skenaarion ja sanot kuinka jos näin on tapahtunut niin se on perseilyä. Mikään tieto mitä julkisuuteen on tullut ei viittaa tähän sinun perseilyskenaarioosi.
Sinun ongelmasi jos et ymmärtänyt alkuperäistä kirjoitustani.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Itse olisin välttämättä halunnut raipelle sopparin tuohon valmennustiimiin.
Jos omasta tahdosta jäänyt pois niin ok, perseilyä jos on ollut seuran puolelta kiinni.
Raipe on suurempi kuin yksikään ilves koskaan.
Se että on seuran legenda ei tarkoita että edes hänellä olisi suojatyöpaikka Ilveksessä joka on aivan oikein.
Nämä sinun hehkuttamasi Raipe ja Myrrä luulisi saavan ykkösvalkun paikan kyllä hetkessä jos on niin päteviä.

Me tarvitaan pätevimmät saatavilla olevat henkilöt joka pallille, oli sit Ilves taustaa tai ei.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Se että on seuran legenda ei tarkoita että edes hänellä olisi suojatyöpaikka Ilveksessä joka on aivan oikein.
Nämä sinun hehkuttamasi Raipe ja Myrrä luulisi saavan ykkösvalkun paikan kyllä hetkessä jos on niin päteviä.

Me tarvitaan pätevimmät saatavilla olevat henkilöt joka pallille, oli sit Ilves taustaa tai ei.
Päävalmentajaksi en raipea ottaisi.
Mennen kauden valmennuksessa raipe taisi valitettavasti tehdä sen parhaimman suorituksen jos tämä erikoistilannekoutsin rooliin hankittiin.
Se suojatyöpaikasta.
Suosittelen jokaista kertaamaan vaikka wikipediasta raipe helmisen.
Ansaitsee olla osa organisaatiota ja olisi pelkkää tyhmyyttä olla hyödyntämättä raipen arvoa osaamisessa, markkina-arvossa, keulakuvana jnejne.
Toivottavasti jatkaa meillä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 711

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Itse olisin välttämättä halunnut raipelle sopparin tuohon valmennustiimiin.
Jos omasta tahdosta jäänyt pois niin ok, perseilyä jos on ollut seuran puolelta kiinni.
Raipe on suurempi kuin yksikään ilves koskaan.
Raipen ongelma on vähän sama, kuin Suomenkin eli ns. sanallinen anti. Eli ei mitään käyttöä valmennuksessa. Toiseksi ei taida osata puhua englantiakaan, pelkällä mörkömäisellä mansenmurteella ei pärjää nykykiekossa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 102
Itse olisin välttämättä halunnut raipelle sopparin tuohon valmennustiimiin.
Jos omasta tahdosta jäänyt pois niin ok, perseilyä jos on ollut seuran puolelta kiinni.
Raipe on suurempi kuin yksikään ilves koskaan.
Tottakai olisit halunnut. Varmuuden vuoksi on hyvä pistää hiukan tikaria Tillun ja Jalon selkään. Ihan vaan jotta ei jää epäselväksi, että ihan varmasti joku on jossain perseillyt. Ehkä, mahdollisesti ja aivan varmasti.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Tottakai olisit halunnut. Varmuuden vuoksi on hyvä pistää hiukan tikaria Tillun ja Jalon selkään. Ihan vaan jotta ei jää epäselväksi, että ihan varmasti joku on jossain perseillyt. Ehkä, mahdollisesti ja aivan varmasti.
Vaikka kiekko muuttunut bisnekseksi silti perinteikkään seuran kannattajana arvostus, lojaalius, perinteet, kunnioitus isompia kuin pelkkä pelinuttu.
Raipe veti huippukauden tilastoissa.
Itselle kun painaa tuokin vaakakupissa.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 733
Raipen ongelma on vähän sama, kuin Suomenkin eli ns. sanallinen anti. Eli ei mitään käyttöä valmennuksessa. Toiseksi ei taida osata puhua englantiakaan, pelkällä mörkömäisellä mansenmurteella ei pärjää nykykiekossa.
Sun anti on kyllä melkoista huumoria. Raipella on erinomainen englanninkieli sekä myöskin ruotsinkieli.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 102
Vaikka kiekko muuttunut bisnekseksi silti perinteikkään seuran kannattajana arvostus, lojaalius, perinteet, kunnioitus isompia kuin pelkkä pelinuttu.
Raipe veti huippukauden tilastoissa.
Itselle kun painaa tuokin vaakakupissa.
Ja olet näköjään ihan valmis heittämään kaikki organisaatiossa bussin alle, vaikka Raipe itse on sanonut, että ei halunnut pitkää sopimusta.
 

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
261
Tottakai olisit halunnut. Varmuuden vuoksi on hyvä pistää hiukan tikaria Tillun ja Jalon selkään. Ihan vaan jotta ei jää epäselväksi, että ihan varmasti joku on jossain perseillyt. Ehkä, mahdollisesti ja aivan varmasti.
Kivasti tosiaan taas pientä vihjailua... Että aikuinen (?) ihminen jaksaa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Jep jep. Kuullut ihan toista:) mikä siinä, sitten on, että ei kelpaa mihihinkään!

Minkälaisia juttuja Raipen kielitaidoista olet kuullut ja mistä?


On siinä jokunen päivä ulkomailla elelty :)
 
Ylös