Valmentaja Raimo Helminen

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 296
Jep samaa luulen minä. Sai nyt viime kaudella sentään jotain tekemistä, mutta se on vain välivaihe

59 vuotta ikää niin ei välttämättä valmennusvuosia niin hirveästi jäljellä. (Pennanen esimerkiksi on Raipea 15 vuotta nuorempi) Varmaan tosiaan haluaa katsoa päävalmentajasaumoja tähän kohtaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Raipe ei tulevasta ota isoa ressiä

Tää on jotenkin niin hauskaa kun tän jutun julkaisi juurikin IS.

"Oli minulla mahku tehdä pidempikin sopimus, mutta halusin tehdä vain vuoden paperin."

Ja sama
IS tuossa puolitoista kuukautta sitten:
Screenshot_2023-04-27-15-25-48-60_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Mullon yks kaveri joka on koikkarista kotoisin ja Raipea vuatta nuarempi. Selittää aina hönöpäissään kuinka vei Koikkarin kaukalossa kakarana Raipea kuin litran mittaa, tiärähäntä näistä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Jaa onko joku saanu herrasta jotai juttuakin irtoon?:D Kunhan ny ois enemmän sivuja ku kansia. Taino jos se onkin kuvakirja!

Mut jokatapauksessa ostettava on:)
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tilattu, täytyy odotellessa tehdä kirjahyllyyn Lassen kirjan viereen tilaa.
Meillä ainoostaan toisella puolella, koska ohuehko "vaatimattomuuden lyhyt oppimäärä" on toisella puolella.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Mullon yks kaveri joka on koikkarista kotoisin ja Raipea vuatta nuarempi. Selittää aina hönöpäissään kuinka vei Koikkarin kaukalossa kakarana Raipea kuin litran mittaa, tiärähäntä näistä.
Saattaa pikkusen aika kullata muistoja. Ainakin jo D-junnu ikäisenä oli semmonen, ettei sitä kyllä "vienyt" kovinkaan moni, ainakaan vuotta nuorempi.
Mutta Hyviä tarinoita on turha pilata liioilla faktoilla.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Saattaa pikkusen aika kullata muistoja. Ainakin jo D-junnu ikäisenä oli semmonen, ettei sitä kyllä "vienyt" kovinkaan moni, ainakaan vuotta nuorempi.
Mutta Hyviä tarinoita on turha pilata liioilla faktoilla.


Voi osin pitää paikkansa, Kaukajärvellä tultiin aikonaan Annalasta koulun kentälle höntsyihin ja pyöritettiin Niemisen Mikaa ja veljeään niin, etteivät kotiinsa osanneet.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Ainahan nois voi värikynää olla ja joku yksittäinen tilanne voinu noin ollakki. Itekki ajanu änäris käynyttä niin et lenti kaaressa. Silti olin valovuoden jäljessä kyseistä peli taidoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Voi osin pitää paikkansa, Kaukajärvellä tultiin aikonaan Annalasta koulun kentälle höntsyihin ja pyöritettiin Niemisen Mikaa ja veljeään niin, etteivät kotiinsa osanneet.
Juu, mutta oli Weikko yläasteella jo aika hyvä. Kotiin osaamisesta en sano enempää kun että asu siinä koulun viereisessä ysikerroksisessa.
Kari oli pari vuatta vanhempi veli. Luchin kanssa ehkä tunnetaan kun asuin niihin aikoihin kulmilla ja nilkat mutkalla kävin kanssa siinä kentällä, sekä vapaa-ajan talon vieressä kaukalossa jos oli vapaana höntsyhommiin.
 
Ylös