polve
Luottopelaaja
Sanoin jo aiemmin, etten enää osallistu tähän keskusteluun, mutta jostain syystä halusin tähän kuitenkin tuoda omaa ajatustani:Omasta vinkkelistä on aika helposti tulkittavissa (huom, ei faktaa, en asu Vellun pään sisällä), että Savinaisen pointti koko jutussa oli, että ei nimenomaan tykkää tälläisestä pakotetusta julkisesta moraaliposeerauksesta ja hänen ei millään paidalla yms julkissilla teoilla tarvitse todistella kellekkään yhtään mitään siitä, että oikeasti on tasa-arvon puolella. Hän tietää itse aidosti olevansa tasa-arvoinen ja jatkaa elämistään normaalisti sen mukaan, eikä häntä kiinnosta jos jollain palstalla hänestä puhutaan myönteisesti ja negatiivisesti
Voi toki olla, että olen liian sinisilmäinen ja siten tulkintani väärä. Itse en olisi silti kieltäytynyt
Tämä tulkinta ontuu siinä kohtaa, kun Savinaista ei nimenomaan pakotettu mihinkään, hän sai pelata ilman sateenkaarivärejä ja tällä hetkellä myös seura seisoo hänen takanaan.
Siinä toki olet oikeassa, että tämä koko teemapeli näyttää nyt omaan silmäänikin täydelliseltä moraaliposeeraukselta.