Urheilu ja politiikka

Rehellisesti sanottuna mua ei huvita ruveta kaivamaan ja siteeraamaan viestejä, mutta jos tosiaan haluat tietää enemmän, niin tässä ketjussa oli muun muassa pari kommenttia jossa esitettiin virheellistä dataa yhden ihmisryhmän tekemistä joukkoampumisista.

Aivan. Itsekin tämän muistan nähneeni, olet siinä ihan oikeassa.

Seksuaalisuus on vähän niin kuin jokaisen henkilökohtainen asia mutta jos aletaan puhumaan sukupuolista niin sitten mennään jo alueelle missä ryhdytään pakottamaan muita ajattelemaan kuten itse ajattelet.
Avaatko tätä hieman lisää. En koe asiaa samalla tavalla, mutta olisi hauska ymmärtää myös sinun näkökantasi.

Jos ihminen ei tunne olevansa sinut sen sukupuolen kanssa, minkä terveydenhuolto on hänelle syntymähetkellä jalkoväliä tuijottamalla papereihin merkinnyt, niin miten se pakottaa muita ajattelemaan kuten hän itse.

Muutenkin tämä maailma tuntuu kiinnittävän aivan liikaa huomiota siihen, mitä sukupuolta kukin ihminen edustaa. Loppujen lopuksi sillä on aika vähän merkitystä suurimmassa osassa asioita. Omasta mielestäni meistä jokainen voisi vapaasti olla juuri se, mikä tuntuu itselle luontevinta.

Takaisin