Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Timur on aikaisemmissa sosiaalisen median kirjoituksissaan osoittanut tajuavansa meitä seuran kannattajia ja pitänyt meidän puolta. Ilveksen toimiva johto ei tätä puolta tunnu siellä norsunluutornissaan ymmärtävän.
Olkoon sitten ihan vihonviimeinen kommenttini tähän "gateen" ja mukapöyristelyyn, mutta juuri näin.

Siksi olen Timurin postauksia seurannut ja kommentoinutkin, kun itse olen jo nykyisin ehkä sen puoli askelta, askeleen ulkona kuumimmasta kannattajacoresta, Timur puolestaan vaikuttaa henkisesti olevan saman verran ulkona siitä "hajuton, mauton, väritön - cannot touch me" harmaasta hallitusammattilaisesta. Rehellistä vuorovaikutusta ilman rikkinäistä puhelinta...

Mutta nyt saa olla minun osalta tässä, jatkan omalla tavallani - toivottavasti Timur jatkaa omallaan. Meinaan tykkään.

Timur puolestaan vaikuttaa henkisesti olevan saman verran ulkona siitä "hajuton, mauton, väritön - cannot touch me" harmaasta hallitusammattilaisesta. Rehellistä vuorovaikutusta ilman rikkinäistä puhelinta...
Täysin samaa mieltä. Timur on omassa firmassaan tottunut rehelliseen ja avoimeen kommunikaatioon.

Vahva ehdokas seuraavaksi hallituksen puheenjohtajaksi.

Takaisin