Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Itse olen jo valmiiksi kehittänyt ohjelmaa huomiselle alkuillalle, etten perkele vahingossakaan avaa Katsomoa. Viime lauantai ei todellakaan ole vielä unohtunut.Katsotaan sitä sitten, kun tulee kaksi konsistenttia liigaottelua peräkkäin.
Todella siipirikkoinen vastustaja?Eilen taas piste hukattiin täysin turhaan. Vastassa todella siipirikkoinen vastustaja.
No ihan aiheesta sitä arvosteltiin kun se eilinen piste hävittiin nimenomaan niihin tuomareihin.14 kierroksen jälkeen sarjajumbona. Jatkot tehtynä valmentajan kanssa.
Pelissä kaikki energia menee tuomarityöskentelyn arvosteluun.
Eilen taas piste hukattiin täysin turhaan. Vastassa todella siipirikkoinen vastustaja.
Mulla vähän sama, kuten @Jäähykuningas18 sanoo, arvostelemisen aihetta oli.Oma valitukseni Niemelän suhteen on se että jäähytilanteita on täysin turha kelata penkin takana. Keskittykää olennaiseen. Ei tuolla saa kuin penkin sekaisin.
Joo. Nuo tilanteet on parempi sitten katsella erätauolla valmentajakopissa vailla kiihkoa jos tarpeelliseksi näkee.Mulla vähän sama, kuten @Jäähykuningas18 sanoo, arvostelemisen aihetta oli.
Lehdistötilaisuudessa Niemelä kommentoi asiaa fiksusti, mutta pelin aikana ainakin sen päävalmentajan tulisi mun mielestä hillitä vähän itseänsä. Ymmärrän, että vallankin tässä tilanteessa menee tunteella, mutta silti se päävalmentajan ylenmääräinen huutaminen kaali punaisena, ei ole kyllä omiaan auttamaan tuota joukkuetta.
Kyllä ja valmiiksi huonompi ja kapeampi materiaali. Loukit näkyvät paljon enemmän näillä ei kärkijoukkueilla.Todella siipirikkoinen vastustaja?
Ei sen enempää siipirikkoinen kun Meidän joukkue.
Tepsiltä puuttui Saarela Savinainen Nässen-- siinä ne menetykset--Kyllä ja valmiiksi huonompi ja kapeampi materiaali. Loukit näkyvät paljon enemmän näillä ei kärkijoukkueilla.
+ Mäkiniemi.Tepsiltä puuttui Saarela Savinainen Nässen-- siinä ne menetykset--
Meiltä Ratinen Nättinen Klingberg Utunen Parikka ja vielä Simme yli 2 erää ilman syytä.
Aika tasan noi poissaolot.
No ihan aiheesta sitä arvosteltiin kun se eilinen piste hävittiin nimenomaan niihin tuomareihin.
Hölön koko olemus, ratkaisut ja eleet kertoo että ei ole osannut käsitellä ison kaupungin paineita ja isojen nimien joukkuetta. Peli on aivan karmeaa ja joukkue täysin sekaisin.
Johtajuus ja auktoriteetti puutuu täysin tällä hetkellä.