Miika Lundin
Luottopelaaja
Ilveksen hallituksen jäsen Timur Kärki ihmettelee kohumedian "tietoja" ja kirjoittaa omassa FB:ssa, että Ilveksellä ei ole Hölön kanssa sainattua jatkolappua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki Timur ei sitä myöntäisi vaikka olisi.Ilveksen hallituksen jäsen Timur Kärki ihmettelee kohumedian "tietoja" ja kirjoittaa omassa FB:ssa, että Ilveksellä ei ole Hölön kanssa sainattua jatkolappua.
Mä oon aivan kuistilla, mitä täälä tapahtuu? Hölö tuu nyt auttaan meitä?Siis mitä ihmettä tää on. Hölön pelitavan ostaa mopoautolla hallille tulevat, mutta sitten Liigapelaajat ei saa mitään aikaseks![]()
Mutta miksi myöskään kieltäisi?Toki Timur ei sitä myöntäisi vaikka olisi.
No, radiohiljaisuus olis ollu mun silmään luontevampaa noin fiksulta mieheltä. Kun ei hältä kukaan mitään kysynyt, niin miksi vastasi?Toki Timur ei sitä myöntäisi vaikka olisi.
Mutta miksi myöskään kieltäisi?
Timur taitaa olla vaan sitä puheliaampaa sorttia ja päätti nyt hyssytellä mediaa jostain kumman syystä.No, radiohiljaisuus olis ollu mun silmään luontevampaa noin fiksulta mieheltä. Kun ei hältä kukaan mitään kysynyt, niin miksi vastasi?
Mutta joo, oli miten oli - annetaan (annan) työrauha. Taideteos on pahasti kesken.
En huomannut Timurin FB:ssä tällaista. Vai näkyykö vain kavereille?Ilveksen hallituksen jäsen Timur Kärki ihmettelee kohumedian "tietoja" ja kirjoittaa omassa FB:ssa, että Ilveksellä ei ole Hölön kanssa sainattua jatkolappua.
No ainakin kavereille näkyy. En mä tiedä FB:n algotimeista ja yksityisyysasetuksista ym. - ajattelin vain kommentoida, mitä luin, kun ehdin jo median toitotuksen nielaiseen koukkuineen päivineen.En huomannut Timurin FB:ssä tällaista. Vai näkyykö vain kavereille?
Juu en ole Timurin kaveri. Joskus silti joitain tullut vastaan mutta tämä mainitsemasi päivitys ei näy.No ainakin kavereille näkyy. En mä tiedä FB:n algotimeista ja yksityisyysasetuksista ym. - ajattelin vain kommentoida, mitä luin, kun ehdin jo median toitotuksen nielaiseen koukkuineen päivineen.
Jokunen voidaan pitää kerralla. Varsinkin kun on loukkaantumisia. Pääasia on kuitenkin saada meidän ammattilaiset ja tähdet (joilla potentiaalinen taso on juuri tällä kaudella korkeampi ja fysiikka riittää pitkän kauden) pelaamaan tasollaan.Hölö, yksi pyyntö.. pidä nämä meidän junnut kokoonpanossa. Aivan huikean hyviä kaikki, ennen kaikkea tuo rohkeus älyttömän hieno juttu ja yhtenäisyys.
Samoin. Tilanne on saattanut futiksen puolella olla sellainen, että Takkulalle on annettu ylempää tuollainen hommaksi ja sitten strategia on muovattu sidosryhmäkeskustelujen pohjalta. Futiksessa olisi aika luontevaa, että uuden Tammelan myötä alkaa myös uusi strategiakausi. Ikään kuin uusi Ilves Hockey alkoi v. 2017.Futiksen puolelta tykkäsin kun Takkula ensitöikseen keskusteli sidosryhmien yms. kanssa ja sitä on nyt siellä kentällä mitä yhteisö toivoi - tulos taululla.
Siis mitä ihmettä tää on. Hölön pelitavan ostaa mopoautolla hallille tulevat, mutta sitten Liigapelaajat ei saa mitään aikaseks![]()
Ilves voisi tehdä nyt radikaalin tempun.Siis mitä ihmettä tää on. Hölön pelitavan ostaa mopoautolla hallille tulevat, mutta sitten Liigapelaajat ei saa mitään aikaseks![]()
No sen voin jo sulle sanoo et Taponen pelaa perjantaina..Pavlat tietysti aloittavana maalivahtina.
Kyllä vain, Vaasan tapaan kenkää ensi viikonlopun jälkeen.Luulispa tuohon tilanteeseen nyt tulevan vahvistus tuotapikaa.