Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

No Tamperelainen ei ainakaan kuulu samaan konserniin. Juttu on jo siellä eli nyt jo neljässä lehdessä eli voitaneen pitää var,mana. Spekulaatiot Raipesta voidaan lopettaa
Medioilla on tapana uutisoida myös toisten mediatahojen skuuppaamia juttuja. Tässä tapauksessa Tamperelainen viittaa uutisessa nimenomaan Ilta-sanomien tietoon, ei omiin.

Medioilla on tapana uutisoida myös toisten mediatahojen skuuppaamia juttuja. Tässä tapauksessa Tamperelainen viittaa uutisessa nimenomaan Ilta-sanomien tietoon, ei omiin.
Tämä on totta mutta silti uskon uutiseen. Urheilucastista tässä ei onneksi puhuta mitään. Vahvat huhuthan tästä ovat liikkuneet jo jonkin aikaa

Tässä on ihan pointtia. Ymmärrän kyllä myös, että Hölöstä halutaan pitää kiinni.

Mutta ei toimiston vahvuudeksi voi lukea tätä pelisilmää sen Ilvesläisyyden suhteen ja sen tuomien mahdollisuuksien.
Itse pidän tätä oikein hyvänä päätöksenä, että Hölölle tehtiin jatkot. Liigassa ja erityisesti Ilveksessä valmentajien projektit kun ovat järjestäen olleet todella lyhyitä ja seurojen toiminta poukkoilevaa, joten erinomaisen valmentajan lukitseminen pitkään 4 vuoden projektiin on mielestäni oikein hyvä suuntaus.

Raipe olisi ollut mielestäni se toinen erinomainen vaihtoehto, mutta omasta mielestäni enemmän 1B vaihtoehto. Itse olen aina ollut hieman skeptinen sen suhteen kun palkataan seuralegendoja päävalmentajaksi tai urheilujohtajaksi, vaikka Raipen näytöillä uskon vahvasti hänen olevan poikkeus tähän sääntöön. Eikä sillä, olisin ilolla ottanut vastaan myös Raipen ensi kaudelle, mutta en kyllä pidä tätä päätöstä pelisilmän puutteena.

Mitäs sitten jos Ilves kyykkää Raipen ollessa peräsimessä?

Halutaanko jäädä historiaan joukkueena, joka antoi seuralegendalle - ei yhdet - vaan kahdet potkut päävalmentajan pestistä?

Ei tämä ole niin yksioikoinen kysymys.
Nii toisaalta nyt olis viimisiä mahdollisuuksia saada Prime Raipe. Koska sen jälkeen asia jää jossitteluiden ja vaihtoehto tulevaisuuksien varaan.

Enkä itse usko enään Raipen ilveksen kyykkäämiseen jota saatoin vuosi sitten pitää mahdollisena.

Itse pidän tätä oikein hyvänä päätöksenä, että Hölölle tehtiin jatkot. Liigassa ja erityisesti Ilveksessä valmentajien projektit kun ovat järjestäen olleet todella lyhyitä ja seurojen toiminta poukkoilevaa, joten erinomaisen valmentajan lukitseminen pitkään 4 vuoden projektiin on mielestäni oikein hyvä suuntaus.
Täsmälleen näin. Ilveksen peli-ideologia on selvä nyt pidemmäksi aikaa ja junnuista alkaa tulla myös tähän sapluunaan sopivia poikia.

Joskus ihmetyttää kun vaaditaan pitkäaikaista strategiaa ja ekan vastoinkäymisen tullen huudetaan kaikkia ulos. Mutta tätähän tää elämä on.

Helvetin hieno juttu, että Hölö jatkaa. Mutta olen sitä mieltä, että Tillu ja Jalo voisi lähteä. Ovat tehneet upeaa työtä, mutta ovatko riittäviä kun puhutaan mestaruudesta?

Hyväksyn Niemelän jatkon, vaikkei sitä olekaan yllättäen kysytty Lampaalta. On uskottavissa, että hieman pitkäaikaisemmalla otteella voisi viimeinkin syntyä parempaa laatua. Ja tuskinpa nyt ilmiselvästi taitavampaa valmentajaa olisikaan helppoa nyt kiinnittää.

Olisi kovin kiintoisaa, jos seuramme johto jotenkin joskus avaisi toimintaperiaatteita pelaajahankinnoissa. Minkälainen oikeastaan on päävalmentajan osuus ja vaikutuskanavointi.

Nyt meidän on sitten pahan pelin ja mahdollisen masennuksen syövereissä hyvä keskittää ainakin haukkumiset Niemelästä laidemmaksi. Ei häntä silti kritiikin ulottumattomiin tarvitse asetella.

Katttoo nys si!

Enkä itse usko enään Raipen ilveksen kyykkäämiseen jota saatoin vuosi sitten pitää mahdollisena.

Ennen kaikkea se hype jonka voisi luoda Raipen ympärille. Itse en nyt ainakaan osaa sanoa, mikä olisi katto kausikorttien määrässä mitä ostaisin jos Raipe tulisi, mutta se olisi tyyliin itselle ja parille kaverille ihan heti.

Vastaavasti jos Niemelällä menee tämä kausi pipariksi niin se uuden hypen luominen kestää vähintään niin kauan, että saadaan kunnon voittoputki päälle heti sarjan alettua.
Lisäksi jos tämä kausi menee pipariksi ja ensi kausi alkaa keskinkertaiseksi niin ollaan jälleen kusessa.

Nyt toivoisin, että Ilves-johto tekee tätä hommaa ennen kaikkea faneille ja mikään muu ei olisi ollut rakastettavampaa kuin hankkia Raipe penkin taakse.

Takaisin