TO 20.4.2023 | Ilves - HIFK | Pronssiottelu

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 499
Sinä olit se, joka kertoi kesken pleijareiden tällä palstalla Kontiolan ongelmista aika yksityiskohtaisestikin. Kerroit lähteenä olevan Kontiolan hyvä kaveri. Mä olen kuullut samat jutut jälkikäteen ihan toista kautta ja lähteeksi mainittiin myös Kontiolan hyvä kaveri. Kun kyse kuitenkin on raskaista henkilökohtaisen elämän asioista ja ongelmista, niin väkisinkin nousee mieleen kysymys: millaisia kavereita Petri Kontiolalla oikein on?

Mikä vitun kaveri se sellainen on, joka levittelee tietoja ystävänsä henkilökohtaisista asioista tahoille, joilta ne sitten vuotavat ympäri Suomen maata ja internetiä?

Surullista touhua.
Vuos sitten vastaavista päättäjäisistä tuli infoa ja kuvia keskellä yötä. Vaikka oli iloisempaa niin ei ainakaan itselle ole tullut mieleenkään mennä julkisesti niitä levittelee. Sit osa esittää kaveria ja lyö tikaria selkään heti ku paikan saa niin voi kysyä todellakin tuollaisetko on niitä oikeita ystäviä. Kukin toki tyylillään. Varmaan haaskalinnut tänäänkin olevista päättäjäisistä vuotaa julkisuuteen asioita.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Sinä olit se, joka kertoi kesken pleijareiden tällä palstalla Kontiolan ongelmista aika yksityiskohtaisestikin. Kerroit lähteenä olevan Kontiolan hyvä kaveri. Mä olen kuullut samat jutut jälkikäteen ihan toista kautta ja lähteeksi mainittiin myös Kontiolan hyvä kaveri. Kun kyse kuitenkin on raskaista henkilökohtaisen elämän asioista ja ongelmista, niin väkisinkin nousee mieleen kysymys: millaisia kavereita Petri Kontiolalla oikein on?

Mikä vitun kaveri se sellainen on, joka levittelee tietoja ystävänsä henkilökohtaisista asioista tahoille, joilta ne sitten vuotavat ympäri Suomen maata ja internetiä?

Surullista touhua.
Jaa mitä draamaa oon missannut?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 051
Tästä ahdistuksen määrästä ei ikimaailmassa voisi päätellä, että Ilves pelaa muutaman tunnin päästä mitalista.
Ymmärrän pettymyksen, mutta jotain rajaa. Muistakaa nyt oikeasti mistä tilanteesta tähän on muutama vuosi sitten tultu ja miten valoisalta tulevaisuus kuitenkin näyttää.

Jos.. siis kun.. Ilves mestaruuden voittaa, niin silloinkin varmaan ahdistaa ajatus, että mutta mites ensikausi. Nyt parhaat sitten lähtee ja menestys loppui tähän.. että kiitos vaan paljon tästäkin yhdestä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jaa mitä draamaa oon missannut?

Modet poisti ne @Koivane viestit silloin Ässät-sarjan aikana ja ihan ymmärrettävistä syistä, joten turha niitä asioita on yksityiskohtaisesti nytkään käydä läpi. Pakko kuitenkin ottaa jotenkin esille nyt, kun keskustelu Kontiolan ympärillä muutenkin käy kuumana. Olivat siis miehen henkilökohtaisen elämän asioita/ongelmia, joilla saattoi arvata olevan vaikutus siihen, kuinka kevät tulee Kontiolan osalta menemään.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 525
Näillä kauden viimeiseen:

Eemeli Suomi - Balázs Sebők - Joona Ikonen
Matias Mäntykivi - Tommi Tikka - Jani Nyman
Eetu Päkkilä - Petri Kontiola - Aku Räty
Samu Bau - Jarno Koskiranta - Santeri Virtanen

Dominik Mašín - Filip Westerlund
Leo Lööf - Otto Latvala
Jarkko Parikka - Jyrki Jokipakka
Greg Moro

Marek Langhamer
(Jakub Málek)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 240
Kyllähän tämä nyt pitää yksinkertaisesti hoitaa. Kontiolan (ja mahdollisesti Koskirannan) ura päättyy, Masin, Langhamer, Jokipakka ja pari muuta lähtevät. Mitali läksiäisiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Haapala poissa.

Voitaneenko tuosta päätellä, että tosiaan ollut taas niin hajalla, että pelannut vain, koska panokset niin isot (ja nyt ei enää sitten syytä).
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
No sehän oli hyvä kokoonpano, ja hienoa että taitaa Haapalaa lukuunottamatta kaikki lähtevät ja huhutut lähtevät olla kokoonpanossa.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
968
Pelinä hiukan turha, mutta legendoja, Ilves legendoja ja huikeita pelureita lopettaa/ siirtyy muualle. Se on ainakin itselle se iso asia pelissä. Kiitos Konna, Domi, King Marek, Tiki, Henkka ja kumppanit, olette aiheuttaneet elämyksiä.

Ps. Millä hitolla nämä ukot korvataan!
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
HIFK:llä Anton Lundellin pikkuveli Kasper Lundell tekee tänään debyytin.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Damn, Sebiastian Waheeb selostaa eikä Saukkonen. Tänään olisi ollut vähän sellainen lihamuki fiilis ja olisikin voinut pelata raaste- vai salaattipöytä rulettia ennen pelin alkua, lännenmies Les Lancasterikin sivussa.

Hyvältähän tuo kokoonpano näyttää, nyt vaan jos pelaajat ovat henkisestikin paikalla, niin kyllä meidän pitäisi kairata se Pronssi ja saada vähän lohtua siitä. Oikeastaan vasta tänään alkoi jonkin verran kiinnostamaan pronssin voittaminen.
 

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 775
Sinä olit se, joka kertoi kesken pleijareiden tällä palstalla Kontiolan ongelmista aika yksityiskohtaisestikin. Kerroit lähteenä olevan Kontiolan hyvä kaveri. Mä olen kuullut samat jutut jälkikäteen ihan toista kautta ja lähteeksi mainittiin myös Kontiolan hyvä kaveri. Kun kyse kuitenkin on raskaista henkilökohtaisen elämän asioista ja ongelmista, niin väkisinkin nousee mieleen kysymys: millaisia kavereita Petri Kontiolalla oikein on?

Mikä vitun kaveri se sellainen on, joka levittelee tietoja ystävänsä henkilökohtaisista asioista tahoille, joilta ne sitten vuotavat ympäri Suomen maata ja internetiä?

Surullista touhua.

Siipeilijöitä varmasti riittää, oman etunsa tavoittelijoita.
 
Ylös