TO 20.4.2023 | Ilves - HIFK | Pronssiottelu

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
Sanoo nimimerkki joka arvuutelee erään pelaajan alkoholiongelmaa ilman varmoja faktoja, joiden perään kuitenkin itse kiljuu päivästä toiseen.
Jos minua tarkoitat, niin pahoittelen jos olen antanut tuon kuvan. Selvennän tarkoitustani;
- faktoja olen huudellut ja toivonut, totta. Tämä sen takia, että nimellä on tuotu paljon aika vakavia juttuja esiin sellaistenkin taholta, jotka eivät itse ole nähneet mitään. Sittemmin tullut esiin myös henkilöitä jotka itse ovat nähneet ikäviä juttuja.
- en arvuuttele kenenkään pelaajan, vallankaan kohdentaen henkilöön, alkoholi- tai muutakaan ongelmaa.
- sen sijaan kun toisessa ketjussa on kerrottu, että joku tai jotkut ovat vetäneet ns. "perseet olalle" kesken kauden tärkeimpien pelien, niin se ei mielestäni kuulosta hauskanpidolta tai edes rentoutumiselta, vaan indikoi ongelmaa. Mutta edelleen; henkilöimättä kehenkään.
Ei ole vähääkään tämän ketjun asia, mutta halusin vastata, kun ilmiselvästi ainakin sinä olet tulkinnut minua eri tavalla, kuin mitä itse olen tarkoittanut.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Runkosarjassa parhaan maalierotuksen joukkue pelaa finaalissa, lähes aina. Runkosarjan kakkonen pelaa finaalissa lähes aina. Ilveksellä on tapana yllättää, lähes aina.


"Lähes aina" = kahdeksaan viimeisimpään kauteen ei kertaakaan:

Runkosarjan kakkoset:

15-16 Kärpät - ei finaalissa
16-17 TPS - ei finaalissa
17-18 TPS - ei finaalissa
18-19 Tappara - ei finaalissa
19-20 Korona
20-21 HIFK - ei finaalissa
21-22 Jukurit - ei finaalissa
22-23 Ilves - ei finaalissa
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 623
Odottaisin hieman enemmän innostusta Ilveksen mahdollisuuteen voittaa vuosituhannen kolmas mitali.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 645
Odottaisin hieman enemmän innostusta Ilveksen mahdollisuuteen voittaa vuosituhannen kolmas mitali.
Innostus on lähes yhtä kovilla tasoilla kuin Ilveksen Twitter joka ei paljoa ole jaksanut pumpata
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 818
Runkosarjassa parhaan maalierotuksen joukkue pelaa finaalissa, lähes aina. Runkosarjan kakkonen pelaa finaalissa lähes aina. Ilveksellä on tapana yllättää, lähes aina.
Runkosarjan kakkonen ei kyllä pelaa finaalissa mitenkään lähes aina.

E. Näköjään asia olikin jo käyty läpi.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Pronssiottelu on mielenkiintoinen urheilutapahtuma Suomen Liigassa, sitä pitää vähätellä, että kuuluisi lajin parhaiten tuntevien joukkoon.

Tänään se kuitenkin vielä pelataan, varmasti niille, jotka pystyvät nauttimaan lajista, vaikka oma joukkue jäi ulos finaalista. Kauden päätös kuitenkin.

Samoin kuuluu vähätellä "Skoda Cup" nimellä asiantuntijapiireissä kutsuttua jääkiekon MM turnausta, vaikka se onkin vuosittainen, useasti Euroopassa pelattava lajin paras arvoturnaus.

Suomen Jääkiekkoliitto ainakin hyötyy näistä "turhista" otteluista ja pääsee tukemaan näin taloudellisesti ruohonjuuritasolla tehtävää työtä.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Kaitsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
346
Itse kuulun siihen koulukuntaan, että jos häviät sarjan niin suoraan vaan laulukuoroon. En itse näe ronssin pelaamisessa mitään arvoa eikä tämä peli allekirjoittanutta voisi vähempää kiinnostaa. Ymmärrän silti myös toisen puolen ja katsojat jotka tätä arvostavat.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kaiken jälkeen ei haluaisi edes jätkän pelaavan.

Sinä olit se, joka kertoi kesken pleijareiden tällä palstalla Kontiolan ongelmista aika yksityiskohtaisestikin. Kerroit lähteenä olevan Kontiolan hyvä kaveri. Mä olen kuullut samat jutut jälkikäteen ihan toista kautta ja lähteeksi mainittiin myös Kontiolan hyvä kaveri. Kun kyse kuitenkin on raskaista henkilökohtaisen elämän asioista ja ongelmista, niin väkisinkin nousee mieleen kysymys: millaisia kavereita Petri Kontiolalla oikein on?

Mikä vitun kaveri se sellainen on, joka levittelee tietoja ystävänsä henkilökohtaisista asioista tahoille, joilta ne sitten vuotavat ympäri Suomen maata ja internetiä?

Surullista touhua.
 
Ylös