Tampereen Tappara

Tappara siis hävis kilpailun Leinosta Tsekki joukkueelle. Aikasemmin hävisivät Patrik Virrasta kilpailun Jokereille, joten ei se kassa sielläkä pohjaton taida olla.

Tappara siis hävis kilpailun Leinosta Tsekki joukkueelle. Aikasemmin hävisivät Patrik Virrasta kilpailun Jokereille, joten ei se kassa sielläkä pohjaton taida olla.
Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.

Tapparan sentterit siis ilmeisesti ensi kaudella ovat luokkaa Räsänen-Suvanto-Mattila ja jatkaako Keskinen vielä siellä?

Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.

Tapparan sentterit siis ilmeisesti ensi kaudella ovat luokkaa Räsänen-Suvanto-Mattila ja jatkaako Keskinen vielä siellä?
Kärkisentterin haku päällä.

Keskinen lähtee, Rauhala jatkaa. Näin olen ymmärtänyt.

EIköhän tuollainen vielä keväällä löydy kun kovat lohet hakevat paikkoja mutta maksaa. Ja ei välttämättä ole kotimainen.
Joo ja ollut ymmärrääkseni jo hyvän aikaa kyllä etsinnässä. Leinon saapuminen oli todella epävarmaa alusta asti.

Tollanen se varmaan on + tosiaan se kärkisentteri jostain. Suvanto kyllä voi lyödä ittensä läpi kunnollakin, eli syrjäyttänee niin Räsäsen ku Mattilan helposti.

Oliko Tappara edes oikeasti Virran perässä jos Leinoakin on kisuteltu.

Ellei sitten Virtaa haettu Räsäsen paikalle jonka piti lähteä, mutta ei saanut ulkomailta mieleistä diiliä?

Rauno varmaan tästäkin parhaiten perillä

Ellei sitten Virtaa haettu Räsäsen paikalle jonka piti lähteä, mutta ei saanut ulkomailta mieleistä diiliä?

Oli tästä huhua jossain vaiheessa, mutta tais olla syksyllä jo mikäli vähäkään oikein muistan. Olihan Virralla tos kaupungin ytimes asunto valmiina, jossei sitte sitä myyny ole. Tolla perusteella aattelin että Tapparaan menee ku huhuja liikku, mutta eipä sitte.

Oli tästä huhua jossain vaiheessa, mutta tais olla syksyllä jo mikäli vähäkään oikein muistan. Olihan Virralla tos kaupungin ytimes asunto valmiina, jossei sitte sitä myyny ole. Tolla perusteella aattelin että Tapparaan menee ku huhuja liikku, mutta eipä sitte.
Ok. Mulla ei ole Virta huhusta juur mitää muistikuvaa. Hämärästi ehkä. Itse en toki kelpuuttaisikaan jos Räsänen on vaihtoehto

Oli keskustelut ainakin. Toki näitähän on aina puolin ja toisin mutta jonkinlaisia tunnusteluita oli. Saatat olla oikeassa että Räsäsen tilanne on muuttanut kuviota.

Tuskin siellä edes Leinon kanssa mitään allekirjoitettua sopimusta on ollut.
Tässä ymmärryksessä itse olen.

Takaisin