Tampereen Tappara

Itse mietin tässä jo Tapparan seuraavaa kautta Kari Jalosen alaisuudessa.
Muutos RikuG:stä Jaloseen voi olla aikas massiivinen.

Olen ymmärtänyt, että RikuG ei puutu käytännössä ollenkaan jääkiekon ulkopuolisiin asioihin kun taas Jalonen on ainakin ollut joskus melkoinen kontrolli-friikki. Saas nähdä miten pelaajat ostavat Jalosen tavan kontrolloida asioita kun ovat nyt tottuneet Rikun todella rentoon otteeseen.
Itse veikkaan, että ainakin joidenkin pelaajien on vaikea hyväksyä Jalosen tapaa hoitaa asioita siellä kaukalon ulkopuolella.
Toki kun kyse on Tapparasta niin eiköhän siellä vaihdeta nopeasti mahdolliset "sopimattomat" palaset sellaisiin jotka taas sopivat Jalosen touhuun.

Jalosen Saksan menestyksen takana on ollut nimenomaan kontrolli ja ravintoasioihin (kaljoitteluun) puuttuminen. Hän tätä avasikin jossain olympialähetyksessä.

Jalosen Saksan menestyksen takana on ollut nimenomaan kontrolli ja ravintoasioihin (kaljoitteluun) puuttuminen. Hän tätä avasikin jossain olympialähetyksessä.
On kuulemma jo rauhoittunut näiden asioiden suhteen, mutta kontrasti Jalosen ja Grönborgin välillä voi tulla shokkina joillekkin.

Itse en ole ennen tätä tiennyt, että Mouho on oikea virallinen sukunimi.

1000048653.jpg

Hitto en löydä kirveelläkään sitä kuvaa missä se puutarhatonttu siinä lehdistötilaisuudessa Grönborgin tilalla, mahtaako olla kellään tallessa?

Käänteen tekevät pelaajat toki molemmilla noita vastuupelaajia, mutta viittaukseni liittyi näihin agitoiviin yksilöihin (Sylvegård, Pavel jne.).
Agitoiviin? Esimerkeistä Sylvegård on tehnyt kaudelle 7+8 "agitointinsa" ohella. Pelaa tasakentällisin, pelaa alivoimaa, pelaa ylivoimaa maskissa, on stuntannut muutaman pelin ykkösessä.
Pavel taas on tsekiksi poikkeusyksilö. Raastaa, jaksaa, tekee töitä. Ylivoimalla et halua triplailla viivalla jos Pavel on vastassa. Hieno mies. Ja lappu jatkuu.
Kyllä nämä tyypit on hankittu sillä oletuksella, että agitoinnin lisäksi osaavat pukea luistimet oikeisiin jalkoihin. Ja osaavat.

Agitoiviin? Esimerkeistä Sylvegård on tehnyt kaudelle 7+8 "agitointinsa" ohella. Pelaa tasakentällisin, pelaa alivoimaa, pelaa ylivoimaa maskissa, on stuntannut muutaman pelin ykkösessä.
Pavel taas on tsekiksi poikkeusyksilö. Raastaa, jaksaa, tekee töitä. Ylivoimalla et halua triplailla viivalla jos Pavel on vastassa. Hieno mies. Ja lappu jatkuu.
Kyllä nämä tyypit on hankittu sillä oletuksella, että agitoinnin lisäksi osaavat pukea luistimet oikeisiin jalkoihin. Ja osaavat.
Saas vaan nähdä koska Pavel palaa peleille.

Niin tyylipuhtaasti otti turpaan Liikoselta, että saattaa olla pää kipeänä jonkin aikaa.

Ärsyttää mennä provoon, mutta eikö se ole täälä @Repomies sanonu ettei ole sen tappelun vuoksi sivussa
Joo ei ole tappelun vuoksi sivussa.

On sivussa sen takia, että RikuG ei sulattanut sellaista turpaan ottamista joten on koirankopissa poppareilla.

Ja jos nyt halutaan jotain asiaakin kirjoittaa Tapparasta niin on muuten aivan kakka bändi.

Takaisin