Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BrickleyKuka tää hampaaton muuten oli?
Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.Tappara siis hävis kilpailun Leinosta Tsekki joukkueelle. Aikasemmin hävisivät Patrik Virrasta kilpailun Jokereille, joten ei se kassa sielläkä pohjaton taida olla.
Kärkisentterin haku päällä.Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.
Tapparan sentterit siis ilmeisesti ensi kaudella ovat luokkaa Räsänen-Suvanto-Mattila ja jatkaako Keskinen vielä siellä?
EIköhän tuollainen vielä keväällä löydy kun kovat lohet hakevat paikkoja mutta maksaa. Ja ei välttämättä ole kotimainen.Kärkisentterin haku päällä.
Voitas Nättinen antaa kauden jälkeen niille.Kärkisentterin haku päällä.
Keskinen lähtee, Rauhala jatkaa. Näin olen ymmärtänyt.Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.
Tapparan sentterit siis ilmeisesti ensi kaudella ovat luokkaa Räsänen-Suvanto-Mattila ja jatkaako Keskinen vielä siellä?
Ei taida edes Tapparan kassa riittää tuohon. Pojukin saisi laittaa toisenkin shekin ensimmäisen rinnalle.Voitas Nättinen antaa kauden jälkeen niille.
Joo ja ollut ymmärrääkseni jo hyvän aikaa kyllä etsinnässä. Leinon saapuminen oli todella epävarmaa alusta asti.EIköhän tuollainen vielä keväällä löydy kun kovat lohet hakevat paikkoja mutta maksaa. Ja ei välttämättä ole kotimainen.
Tollanen se varmaan on + tosiaan se kärkisentteri jostain. Suvanto kyllä voi lyödä ittensä läpi kunnollakin, eli syrjäyttänee niin Räsäsen ku Mattilan helposti.Aika erikoinen valinta Leinolta. Noin niinkuin ylipäänsä, että lähtee vanhoilla päivillä kiertämään SHL:n jälkeen vielä Tsekinkin sarjaa.
Joo ja ollut ymmärrääkseni jo hyvän aikaa kyllä etsinnässä. Leinon saapuminen oli todella epävarmaa alusta asti.
Tappara siis hävis kilpailun Leinosta Tsekki joukkueelle. Aikasemmin hävisivät Patrik Virrasta kilpailun Jokereille, joten ei se kassa sielläkä pohjaton taida olla.
Oliko Tappara edes oikeasti Virran perässä jos Leinoakin on kisuteltu.Tappara siis hävis kilpailun Leinosta Tsekki joukkueelle. Aikasemmin hävisivät Patrik Virrasta kilpailun Jokereille, joten ei se kassa sielläkä pohjaton taida olla.
Oli tästä huhua jossain vaiheessa, mutta tais olla syksyllä jo mikäli vähäkään oikein muistan. Olihan Virralla tos kaupungin ytimes asunto valmiina, jossei sitte sitä myyny ole. Tolla perusteella aattelin että Tapparaan menee ku huhuja liikku, mutta eipä sitte.Oliko Tappara edes oikeasti Virran perässä jos Leinoakin on kisuteltu.
Ellei sitten Virtaa haettu Räsäsen paikalle jonka piti lähteä, mutta ei saanut ulkomailta mieleistä diiliä?
Rauno varmaan tästäkin parhaiten perillä
Ok. Mulla ei ole Virta huhusta juur mitää muistikuvaa. Hämärästi ehkä. Itse en toki kelpuuttaisikaan jos Räsänen on vaihtoehtoOli tästä huhua jossain vaiheessa, mutta tais olla syksyllä jo mikäli vähäkään oikein muistan. Olihan Virralla tos kaupungin ytimes asunto valmiina, jossei sitte sitä myyny ole. Tolla perusteella aattelin että Tapparaan menee ku huhuja liikku, mutta eipä sitte.
Oli keskustelut ainakin. Toki näitähän on aina puolin ja toisin mutta jonkinlaisia tunnusteluita oli. Saatat olla oikeassa että Räsäsen tilanne on muuttanut kuviota.Oliko Tappara edes oikeasti Virran perässä jos Leinoakin on kisuteltu.
Ellei sitten Virtaa haettu Räsäsen paikalle jonka piti lähteä, mutta ei saanut ulkomailta mieleistä diiliä?
Rauno varmaan tästäkin parhaiten perillä
Tässä ymmärryksessä itse olen.Tuskin siellä edes Leinon kanssa mitään allekirjoitettua sopimusta on ollut.