Tampereen Tappara

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
1647433731107.png

Kaveri kärsinyt pienen ikänsä huulihalkiosta..?
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 030
Ei taida olla kovin vakavasti otettava, kun katsoi seuraavan, liputetun, viestin... :rolleyes:
Näköjään mun "grafiikka" päätyi tuonnekin jo! kopiraitsit toki siimoorelle!
Tuohon lienee jokin sovellus tms miten tuon kuvan saa, suorista lähetyksistä en ite C moren kautta saanut kuvakaappausta otettua, laittoi vain ruudun mustaksi.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Tuohon lienee jokin sovellus tms miten tuon kuvan saa, suorista lähetyksistä en ite C moren kautta saanut kuvakaappausta otettua, laittoi vain ruudun mustaksi.
Itse ainakin käytin äsken Cmoren tallennetta ja Windowsin kuvankaappaustyökalua.

Ja otsikon alle osuakseni; kyllä tuolla naapurin palstalla toki lievä enemmistö taisi tuon casen "tuomita", eli fiksujakin löytyy (vai ovatko sitten Tapparan naapurista :cool: ).
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 790
No en nyt ihan näin sanoisi, jos muutama nimimerkki on tilannetta vähätellyt. Ässien Nick Moutrey sai aijemmin tällä kaudella samankaltaisesta tilanteesta yhden ottelun pelikiellon, joten varmaankin joku 1-3 peliä tulee.
No onhan siellä useampi nimimerkki vähättelemässä ja jo eilen itse Tapola vähätteli.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
No en nyt ihan näin sanoisi, jos muutama nimimerkki on tilannetta vähätellyt.
Tämä, yksittäisille viesteille on toki puolin ja toisin hauskaa naureskella, mutta niistä yleistysten tekeminen on "vähän" ongelmallista. Tykkäysten määrä on hyvä indikaattori, mitä mieltä porukka oikeasti on jostain mieltä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
No onhan siellä useampi nimimerkki vähättelemässä ja jo eilen itse Tapola vähätteli.
Tapola vähätteli, pelissä kamala itku tuomareille, ja hirveä huitominen kuutiolle. Toki tää nyt oli sitä "perus Tapolaa" tais sillä omalla teatterilla saada sen aikaan että Jasek sai myös 2min.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 790
Useampi nimimerkki useasta sadasta (tai mitä siellä nyt käykään väkeä) ei ole mitään vielä. Vähättelyä on tapahtunut joo, mutta kunnolla?
Ai useampi sata käynyt tuota tapausta kommentoimassa? No ei ole. Selasin muutaman tunnin taaksepäin ja suurinosa vähättelee tai selittää että "nönnönnnönnöö Jasek ite aloitti nii".
 
Ylös