Tampereen Tappara

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Ei saa kiusata pikkuveljeä, tämähän on ihan järkevää toimintaa. Maaliskuussa kun tunnetusti käy huonommin väkeä peleissä kuin esim. marraskuussa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 258
Eiks oo kumma kun Ilves fanit juhli ennen joulua miten oli Parikkaa, Mäntyniemeä ym. Plus/miinus kärjessä mutta nyt sit ollaan hiljaa kun naapuri tuntuu vievän tilastot?
Niin että Ilvesfoorumilla pitäisi "juhlia" kun jonkun tilaston kärjessä on mouhoja, vai?

Mäntyniemeä ei muutenkaan tilastoissa paljon näkynyt.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 902
Eiks oo kumma kun Ilves fanit juhli ennen joulua miten oli Parikkaa, Mäntyniemeä ym. Plus/miinus kärjessä mutta nyt sit ollaan hiljaa kun naapuri tuntuu vievän tilastot?
No jos oot muita ketjuja seurannut, niin siellä on ollut puhetta myös Tapparan pelaajien edesottamuksista, että ole vaan hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Laskeskelin mielenkiinnosta myös naapurin yleisömäärätavoitteet Ilveksen tavoitteiden perään.

Tappara budjetoi ennen kauden alkua 5900 katsojaa per ottelu (+700 vrt. Ilves), eli yhteensä 177000 katsojaa.
Tämän illan Pelicans-ottelun jälkeen naapurin peleissä on ollut 136142 katsojaa, eli kun kaksi kotiottelua on jäljellä, on Tapparalla tuohon budjetoituun yleisömäärään matkaa 40858 katsojaa.

Kun molemmat ovat pelanneet 28 kotiottelua, on Ilveksen peleissä ollut yhteensä 8962 katsojaa enemmän. Meikäläisittäin "ihan hyvä" tulos, kun ottaa huomioon että Ilves pelasi neljä liigaottelua tyhjille, Tappara kolme.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
798
Kyllä tappara on taas pelottavan kova kun kevättä kohden mennään. Puolustus on todella hyvä, Heljanko liekeissä ja av-peli murhaavan hyvää. Kyllä kova pitää jengin olla joka playoffeissa porkkanoilta neljä voittoa kairaa. Toivottavasti olen väärässä.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 706
Kyllä tappara on taas pelottavan kova kun kevättä kohden mennään. Puolustus on todella hyvä, Heljanko liekeissä ja av-peli murhaavan hyvää. Kyllä kova pitää jengin olla joka playoffeissa porkkanoilta neljä voittoa kairaa. Toivottavasti olen väärässä.

Myös Ilvestä vastaan pitää olla kova, jos haluaa neljä kertaa voittaa Ilveksen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Kaikki ketkä pystyvät niin käykää katsomassa tappara - Pelicans pelin alku.
Savinainen pelaa meinaan ehkä parhaimman vaihdon mitä ollaan hetkeen aikaan nähty. Hävitty aloitus Jasekille, 4-5 poikittaista mailaa, 2-3 kunnon metsuri huitomista, 5+20 ja luultavasti pelikieltoa tulossa.
Kaikki tämä 22 sekunnin aikana.
Onkohan siellä lähdetty yrittään jotain Jasekin lämmittämistä, ja meni nyt sitten pikkusen yli toi homma.
Ei varmaan ihan tätä haettu kun Savinainen Jokereista naarattiin.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
Kaikki ketkä pystyvät niin käykää katsomassa tappara - Pelicans pelin alku.
Savinainen pelaa meinaan ehkä parhaimman vaihdon mitä ollaan hetkeen aikaan nähty. Hävitty aloitus Jasekille, 4-5 poikittaista mailaa, 2-3 kunnon metsuri huitomista, 5+20 ja luultavasti pelikieltoa tulossa.
Kaikki tämä 22 sekunnin aikana.
Onkohan siellä lähdetty yrittään jotain Jasekin lämmittämistä, ja meni nyt sitten pikkusen yli toi homma.
Ei varmaan ihan tätä haettu kun Savinainen Jokereista naarattiin.
Tapola Aamulehdessä:
Jussi Tapolalla selvä mielipide Veli-Matti Savinaisen ulosajosta: ”Jasek tuli itse haastamaan riitaa”
Niin saa antaa poikkaria päähän Tapolan mielestä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 648
Savinaisen otteita katsoessa varmaan Tapparalle parempi ettei pelaa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 338
Tapparan joukkue on rakennettu pärjäämään pudotuspelien painimoodissa. Se näyttää myös saaneen puolustuspelinsä hyvään kuosiin ja olevansa valmis. Tapparalla on käsittääkseni koronaongelmia päällä muutamien tärkeiden pelaajien osalta ja toipuminenhan voi kestää pitkäänkin. Silti pidän Tapparaa ennakkosuosikkina mestaruustaistossa. HIFK ja Ilves ovat päähaastajat.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 792
Tapola Aamulehdessä:
Jussi Tapolalla selvä mielipide Veli-Matti Savinaisen ulosajosta: ”Jasek tuli itse haastamaan riitaa”
Niin saa antaa poikkaria päähän Tapolan mielestä.
Naapurin foorumi huvittavaa luettavaa tämän tapauksen osalta. Siellä tilannetta vähätellään ihan huolella ja kuulemma Jasekille ei edes tullut naamaan mitään jälkeä vaikka verihän siitä selvästi vuosi. Oli kuulemma myös kevyt ja kimposi rinta/olkapää seudulta naamaan. Itse kyllä olin katsovinani että ihan suoraan naamaan tärähtää ja täysin tahallisesti. Siinähän oli yksi poikkari siihen rinnan alueelle jo ennen tätä naamaan iskua. Jännä nähdä mitä kurinpito tekee koska kyllä tuosta nyt ihan vähintään se kolme peliä pitäisi Savinaiselle pelikieltoa tulla.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 861
Naapurin foorumi huvittavaa luettavaa tämän tapauksen osalta. Siellä tilannetta vähätellään ihan huolella ja kuulemma Jasekille ei edes tullut naamaan mitään jälkeä vaikka verihän siitä selvästi vuosi. Oli kuulemma myös kevyt ja kimposi rinta/olkapää seudulta naamaan. Itse kyllä olin katsovinani että ihan suoraan naamaan tärähtää ja täysin tahallisesti. Siinähän oli yksi poikkari siihen rinnan alueelle jo ennen tätä naamaan iskua. Jännä nähdä mitä kurinpito tekee koska kyllä tuosta nyt ihan vähintään se kolme peliä pitäisi Savinaiselle pelikieltoa tulla.
Juu, mutta Masinin haamulyönti linjuriin oli toki 10+ pelin arvoinen suoritus :) Jännää porukkaa nää porkkanat.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 258
mouhottt.PNG
 
Ylös